pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...
jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)
Naposledy editováno 09.03.2021 12:05:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)
Já jsem samozřejmě na K5 jezdil ty originál 310 mm kotouče. Vyměnil jsem je za 320 mm a nedá se to srovnat. Takže mám osobní zkušenost.