globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 16:32 | Nahoru | #1

kerut píše: jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)


Já jsem samozřejmě na K5 jezdil ty originál 310 mm kotouče. Vyměnil jsem je za 320 mm a nedá se to srovnat. Takže mám osobní zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 17:53 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Já jsem samozřejmě na K5 jezdil ty originál 310 mm kotouče. Vyměnil jsem je za 320 mm a nedá se to srovnat. Takže mám osobní zkušenost.

to samý jsem udělal na svý K4, poznat to bylo, ale ty Suzučí Tokico třmeny jsou marný....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist