adatelný?
1 reakcí na tento příspěvek Motokára
1 reakcí na tento příspěvek Motokára
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokára
lerak99 píše: ZX6RR> a nepude to v zatáčce do smyku
Od toho motokára je, aby se jezdily zatáčky driftem. hm?..
Zadní náprava motokáry
1 reakcí na tento příspěvek Motokára
2 reakcí na tento příspěvek Motokára
motokary bazos
e: chtel jsem napsat, se s tim srat...
Naposledy editováno 17.07.2014 13:49:42
SLEEPER píše: Ma to cenu vyrabet?
motokary bazos
e: chtel jsem napsat, se s tim srat...
Přesně...třeba toto doma za 15ku nepostavíš
Kamarad porid karu za obdobne penize (125cc 2T chlazeny vzduchem). Lita mu to 160kmh, coz par lidi na vesnici dokaze nazlobit.
Nakoupil vice sad gum a do jedny navrtal srouby, pro pouziti na zamrzly rybniky a to uz je masakr!
Naposledy editováno 17.07.2014 14:10:18
SLEEPER píše: Ma to cenu vyrabet?
motokary bazos
e: chtel jsem napsat, se s tim srat...
Výborný odkaz, pěkně jsem se u pročítání těch inzerátů pobavil. Hlavně ty doma dělané jsou srandovní.
1 reakcí na tento příspěvek Motokára
Právě kvůli vyřešení zadních brzd atd....zkrátka jsme svařily vedle sebe dvě kostry od pionýra.Do pravé kostry a původních úchytů jsme daly motor,cívku,výfuk a celou elektriku a také původní nádrž.Pohon řetězem na pravé kolo,jen přišla o hodně větší rozeta kvůli síle.Byla tuším z nějakého dopravníku a byla velká skoro jako celý ráfek.Řadilo se normálně původní řadičkou,jen již nikoli nohou,ale pravou rukou.
Dokonce byla zadní náprava odpružená - původní krajní tlumiče jsme zachovaly.Vnitřní šly,kvůli úspoře hmotnosti pryč...
Na každé straně bylo kolo s bubnovou brzdou a tedy na pravé hnané kolo jsme natáhly lanko k pedálu, aby se brzdilo jako v autě nohou,a na druhý buben jsme natáhly lanko a udělaly ruční brzdu.
Mezi kostry přišla sedačka a zbývalo vyřešit přední nápravu.
No,nakonec jsme to tak nějak zbastlily.Když už bylo řízení,tak přišlo na řadu osvětlení.Opět se krásně využila původní elektro inastalace a zdroj.
Nakonec zpětná zrcátka a na kapotu znak BMW
Jezdila,jen to chtělo silnější motor.
No motokáru mám ve stodole dodnes a snad ji nějak využije můj syn a přinese mu radost.
Nicméně.S odstupem času,bych to dnes řešil jinak a koupil něco schopnějšího.Na bazaru se dají najít již docela propracované stroje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokára
Naposledy editováno 17.07.2014 23:19:33
Jiří78 píše: P-M-T-K>Nechci rýpat, ale ty a tvůj bratranec jste holky? Jsme svařily, jsme daly motor, zachovaly, natáhly, zbastlily. Promiň musel jsem.
Vono to vypadá blbě,když by napsal:sem svařil s Tondem,sem dal s Tondem,já a Tonda sme zachovali....
Tu druhou delam uz na ramu tovarnim - podarilo semi koupit ram Maranello RS1... Aktualne tam mam motor z MZ 251 - laboruju ted s vyfukem - nemam zatim origos vyfuk a tak jsem vufuk postavil z toho, co jsem mel doma... Problem je ze u 2T motoru potrebujes mit k motoru origos vyfuk, ktery je na motor dimenzovan. (Vyfuk musi mit zpetnou vlnu, ktera ti vraci smes do valce behem sani (aby ti neunikala do vyfuku)).
Uz jsem ale i koupil celou krosku cz 125/516 a budu generalkovat motor a pak ho do motokary nainstaluju. Je to asi nejlepsi 2T motor co tam muzes dat...
Co se tyka pohonu zadni osy - jsou hnane (tak i brzdene) obe zadni kola. Ale pozor - presne jak pises - neni diferencial - problemy se zatecenim... Motokara ma toto osetrene prave dobre a prense udelanym rizenim (coz jsem na ty vlastnorucne svarovany nevychytal - proto jsem radej sehnal tovarni ram). Rizeni je udelane tak, ze poloosy prednich kol jsou k ramu uchyceny pod specialnimi ulhy... Tim je zpusobeno to, ze kdyz zatocis (napr doleva), tak ti leve kolo zacne tlacit smerem do silnice a naopak to prave se trochu prizvedne... To zpusobi to, ze do zatacky pak vlastne jedes "jen" po trech kolech - tedy to leve zadni se ti prizvedne - tudiz se muze protacet a v zatecce to vlastne plni fuknci diferencialu, ktery zajistuje to, aby ti to vnitrni kolo ujelo mensi drahu nez to vnejsi... Presne tohle ti nahradi prave dobre vyresene zataceni...
Zde se muzes podivat pro inspiraci:
Motokara svarovana: http://kodlmotokara...e.idnes.cz/Motokara/
Motokara tovarni rama: http://kodlmotokara...a_motokara_s_MZ_251/
Zde mas pak i naky moje videa:
Motokara s MZ
Motokara stara svarovana:
Snad ti to k necemu bude...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116395 | Dnes v 15:13 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |