globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: laďáky yoshimura
22.5.2014 v 22:28
Zdar, rád bych na gsxr 750 dal laďák yoshimura a na vyběr mam 3 které jsou v podstatě stejne ale rozdil je cena 12,14,16 tisic s tim že jsou pokryty tytanem, nerezem, karbonem, jaky maji tyto povrchy vliv? Myslím funkční, ne vzhledový.

laďáky yoshimura

22.5.2014 v 22:41 | Nahoru | #1
Ten TYTANOVEJ bude nej, všecko tvrdý je lepší..

No a jinak, uvažoval bych z hlediska údržby..

laďáky yoshimura

22.5.2014 v 22:52 | Nahoru | #2
Nejsou pokryty, ale jsou z onoho materiálu Každý zní trošku jinak, ale mezi nerezem a titanem bude rozdíl minimální. U karbonu je nevýhoda, že pokud vylítá vata, propálí se ti plášť. Nejlehčí je titan, potom karbon, pak nerez.

laďáky yoshimura

22.5.2014 v 23:28 | Nahoru | #3
Jasný no, tak zrovna u yoshimury bych se nebal že by vyletěla vata neak brzo ale i tak, vzhledem k tomu že ten karbon je nejdražší tak nechapu proč

laďáky yoshimura

23.5.2014 v 06:32 | Nahoru | #4
tak u čtyřválce vata zůstane dlouho, ale už z důvodu pohodlí bych tam dal titanový, mě se karbonový nelíbí

laďáky yoshimura

23.5.2014 v 08:11 | Nahoru | #5
No jasně, u čtyřválce málokdy vylítá, spíše se časem vypálí.

laďáky yoshimura

23.5.2014 v 10:41 | Nahoru | #6
Yoshimuru doporučuju !! Hraje moc pěkně,mám ju taky na GSXR 750

1 reakcí na tento příspěvek laďáky yoshimura

23.5.2014 v 12:07 | Nahoru | #7
yoshimura přímo spolupracuje se suzou takže to je jednoznačné, mě spíš zajímal rozdíl pač karbon je nejdražší a podle všeho nejvíc na hovno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky yoshimura

23.5.2014 v 13:09 | Nahoru | #8

White_ píše: yoshimura přímo spolupracuje se suzou takže to je jednoznačné, mě spíš zajímal rozdíl pač karbon je nejdražší a podle všeho nejvíc na hovno.



Karbonový obal (bavíme se u karbonu, který používá Yoshimura, Akrapovic...) není na hovno, jen je potřeba u toho obalu prostě být opatrnej a měnit vatu pro klid duše už radši po 3-4t najetých km, ostatní obaly když ti výlítá vata tak max. jen zhnědnou/zmodraj a stačí je pouze přeleštit a je to v cajku. Vzhledem k tomu, že někdo pamulu ani nemění olej v motorce tak není divu, že nechce utrácet ani za údržbu koncovky (1000-1500kč když to někomu dáš) a na to, aby si to udělali sami se bojí (nemají potřebné vybvení...)To pak není divu, že má karbon takový špatný ohlasy... Takže se sám zeptej jestli jsi ochotnej mu dávat takový potřebný servis a podle toho se rozhodni. Třeba Yoshimura TRS v karbonu je pecka oproti nerezu...

2 reakcí na tento příspěvek laďáky yoshimura

23.5.2014 v 14:40 | Nahoru | #9
Karbon a titan sou oproti nerezu cca na půlce váhy.Karbonovej potřebuje ůdržbu viz vejš,ale bude mít nej zvuk páč tlumí rezonance.

laďáky yoshimura

23.5.2014 v 14:41 | Nahoru | #10
Nebude rozdíl hlavně v hmotnosti koncovky? Podle mě by měl být i jiný zvuk... Já jsem třeba vybíral podle toho, co se mi líbilo a vlastně až v tomhle vlákně jsem sám zvědavej, jaký jsou v těch technologiích skutečný rozdíly z pohledu funkce

(reakce na) laďáky yoshimura

23.5.2014 v 14:42 | Nahoru | #11

dangsx1100g píše: Karbon a titan sou oproti nerezu cca na půlce váhy.Karbonovej potřebuje ůdržbu viz vejš,ale bude mít nej zvuk páč tlumí rezonance.


byl`s rychlejší

(reakce na) laďáky yoshimura

23.5.2014 v 16:05 | Nahoru | #12

Polas píše: Karbonový obal (bavíme se u karbonu, který používá Yoshimura, Akrapovic...) není na hovno, jen je potřeba u toho obalu prostě být opatrnej a měnit vatu pro klid duše už radši po 3-4t najetých km, ostatní obaly když ti výlítá vata tak max. jen zhnědnou/zmodraj a stačí je pouze přeleštit a je to v cajku. Vzhledem k tomu, že někdo pamulu ani nemění olej v motorce tak není divu, že nechce utrácet ani za údržbu koncovky (1000-1500kč když to někomu dáš) a na to, aby si to udělali sami se bojí (nemají potřebné vybvení...)To pak není divu, že má karbon takový špatný ohlasy... Takže se sám zeptej jestli jsi ochotnej mu dávat takový potřebný servis a podle toho se rozhodni. Třeba Yoshimura TRS v karbonu je pecka oproti nerezu...



Souhlasim s tou údržbou. Co se ale týká toho potřebného vybaveni, není toho zase tolik.. Vrtacku a nytovacku ma doma skoro každý. Spis se do toho lidem nechce a nebo maji zbytečně strach do toho hrabnout. Právě mám na stole dvě vykuchany yoshiroury a laduju je vatou..

(reakce na) laďáky yoshimura

24.5.2014 v 21:46 | Nahoru | #13

dangsx1100g píše: Karbon a titan sou oproti nerezu cca na půlce váhy.Karbonovej potřebuje ůdržbu viz vejš,ale bude mít nej zvuk páč tlumí rezonance.


Zvuk z karbonu je takovej jakoby tlumenější oproti titanu, kde je ostřejší.

laďáky yoshimura

26.5.2014 v 20:57 | Nahoru | #14
hned su o neco chytřejší, nejde o to že bych se nerad staral o svoje věci, zdá se mi že ten titan bude top, jinak jak kolega víše napsal s tou údržbou tak se obávám že titan zmodrá i tak a vyleštit se to nedá. Ani bych nechtěl dělá to krásné modré proužky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist