renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PetrP-022
Vloženo 23.12.2012
Aktualizováno 18.6.2014
Zobrazeno 3 897x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co napsat? Prostě GSX-R 600...

Více fotografii

První dojmy - (resp. postřehy): Nejlepší samozřejmě pro svižnější jízdu, při pomalý kochačce nebo jízdě ve městě docela bolí pazoury. Výkon bohatě OK, motka je lehká, jde dobře za plynem, do zatáček se překlápí sama. Antihopp spojka a tlumič řízení jsou super, ukazatel zařazenýho kvaltu je samozřejmě dobrý - ale to je u GSX-R už klasika. Je možné nastavit "bílý oko" podle vlastní potřeby, stejně tak i odpružení. Motorka je docela prostorná na zbalení i mejch 189 cm. Módy A-B-C jsou použitelné jak při dešti, tak i ve městě - jízda v provozu na C je plynulejší; rozdíl v jednotlivých mapách je docela znát. Sečteno a podtrženo - super motorka!

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro ty, kteří upřednostňují sportovní jízdu před pohodlím a kteří už mají něco odježděno - přeci jen je to SuperSport :-)

Doplňky na motorce - Laďák Yoshimura USA R-55 GP Style Carbon; reversní řazení; od PP Tuning - nastavitelné páčky + ochrana brzdové páčky + brzdové hadice (teflonový vnitřek opletený ocel.ochranou) + rolny na kyvce; padací protektory LSL; racing plexi Puig; K&N filtr; gripy; neklouzavá fólie na nádrži; držák SPZ; zásuvka USB. Aktuálně obuto do Dunlop Sportmax SportSmart.

Recenze

JAK SE PÍŠE O TOMTO MODELU GSX-R:
"Šestka od Suzuki stojí na pomyslné dělicí čáře mezi Yamahou R6 a Hondou CBR600RR. Má od každého něco a spojuje to v jeden celek, ale tak trochu po svém. Motor se povedl a vystřelil motorku hned mezi nejlepší ve své třídě. Ke zkrocení motorky napomáhá elektronický tlumič řízení, odpružení nese jméno Showy a odlehčenými koly z lehkých slitin funguje dobře. Elektronická výbava je podobná novému GSX-R 1000, takže i tady najdete přepínaní palivových map, systém ISC (Idle Speed Control) pro snadnější studené starty, SAES (Suzuki Advanced Exhaust System) a SET (Suzuki Exhaust Tuning) neboli výfukovou přívěru, která se otevírá v závislosti na otáčkách, poloze plynu a zařazené rychlosti."

CO SE UVÁDÍ K PNEU DUNLOP SPMAX SportSmart:
"Konstrukce přední i zadní pneumatiky je odvozena od mimořádně úspěšné závodní pneumatiky D211 GP. Pneumatika tak dává odpověď na všechny potřeby: silnice + závodní dráha. Konstrukce N-TEC dovoluje používat gumy s nižšími tlaky hlavně na závnodní trati bez toho, aby se ovlivnila jejich stabilita (N-TEC působí jako mechanický zesilovač přilnavosti při nízkém tlaku huštění). Je použitý bezešvý aramidový pás, aby se dále zlepšila stabilita, konstrukce gumy je napuštěna silikou pro zlepšení chování a gripu na vodě. Dále pak je použita technologie směsí MultiTread - uprostřed je guma tvrdší kvůli většímu nájezdu, boky jsou naopak měkčí kvůli lepší přilnavosti."

NĚJAKÉ INFO KE KONCOVCE YOSHIMURA R-55 GP Style:
"Modelová řada R-55 je v současné době jednou z nejpopulárnějších koncovek od Yoshimury, a to z několika důvodů - je to kříženec MotoGP a Yoshimura stylu v mimořádné kvalitě zpracování, asymetrický tvar "lahodí oku" a opravdu zachycuje ducha závodů MotoGP. Model R-55 má přímou přepážku s odnímatelnou vložkou a tlumič s uzávěrem z uhlíkových vláken, trubka je vyrobena z leštěné nerezové oceli. A v neposlední řadě - zvuk je nepřehlédnutelný..."

CO SE DOČTEME O NASTAVITELNÝCH PÁČKÁCH PP TUNING:
"Jsou vyrobené z kaleného duralu, speciální odlehčení garantuje minimální hmotnost, maximální pevnost a v neposlední řadě zajišťují lepší proudění náporového vzduchu (data z telemetrie údajně potvrdila, že při rychlostech nad 215 km/h dochází vlivem proudícího vzduchu u běžné páčky k přibržďování - to jsou věci...). Mají dvojitý systém ochrany proti zlomení - kloub/pružina, krok seřizování je plynule od 0 až po odklon 8 cm."

JAK JE TO S MAXIMÁLKOU NA JEDNOTLIVÉ RYCHLOSTI?
Jednička - 128 km/h
Dvojka - 178 km/h
Trojka - 212 km/h
Čtyřka - 245 km/h
Pětka - 267 km/h
Šestka - 277 km/h

TECHNICKÉ ÚDAJE:
Motor: čtyřdobý, kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC, 16V
Zdvihový objem: 599 ccm
Výkon: 125 k @ 13 500 ot/min
Kroutící moment: 67,7 Nm @ 11 500 ot/min
Vrtání x zdvih: 67,0 x 42,5 mm
Komprese: 12,5 : 1
Palivový systém: elektronické vstřikování
Zapalování: elektronické
Převodovka: šestistupňová
Sekundární převod: řetězem
Délka: 2 040 mm
Šířka: 715 mm
Výška: 1 125 mm
Výška sedla: 810 mm
Rozvor: 1 400 mm
Suchá hmotnost: 163 kg
Přední odpružení: upside-down vidlice
Zadní odpružení: centrálně umístěný plně nastavitelný tlumič
Brzdy vpředu: 2 x 310 mm, čtyřpístkové třmeny
Brzdy vzadu: 1 x 220 mm, jednopístkový třmen
Pneu vpředu: 120/70-17ZR
Pneu vzadu: 180/55-17ZR
Objem nádrže: 17 l

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vendys50
Vendys50 napsal 11.11.15 v 16:44

bo dokonce asi nejkrásnější GSX-R co jsem kdy viděl :) žrádlo kdyby si jí pak náhodou posílal do světa dej mi vědět :D

Vendys50
Vendys50 napsal 28.10.15 v 11:32 10b.

nemas nahodou od Vojty ? :)) motorku znam to je pastva pro oci

mazda97
mazda97 napsal 18.06.14 v 14:12 10b.

Moc pěkná :) Ať jezdí ...

Kosha
Kosha napsal 05.09.13 v 19:12 10b.

Modro-bíla krasavice a ten yoshimurák

Alesko
Alesko napsal 16.08.13 v 18:55 10b.

Ja supersporty moc nemusim. Ale tato gsx- r v tej kombinacii farieb je suprova velmi pekna. Jasnych 10 bodov s prianim vela stastnych km.

Více komentářů



TOPlist