globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pirelli angel GT
čágos střelci,

hledal jsem, ale žádný pořádný informace nenašel.

Máte někdo zkušenosti s novou pryží Pirelli angel GT? Chci to dát na SVčko 650. O výdrž strach nemám, už i starší generace ST ji měla slušnou podle informací, co jsem našel.

Zajímají mě spíš vlastnosti. Rychlost ohřátí a hlavně přilnavost té pryže. Rád se svezu v zátáčkách a často s partou strávíme odpoledne v jednom zatáčkovitém úseku, kde pilujeme techniku jízdy. Na druhou stranu nehodlám měnit gumu každých 3000km a letos plánuju trip k moři.

Všude čtu, že kupovat sportovní lepivku je nesmysl. Že každá nová cestovní guma zvládne bez problému klopit až na hranu. Tak jak je to? :)

Teď tam mám Pirelli Diablo - jsou už postarší (rok výroby 2010) a teda co se týče přední gumy, tak jistota moc nebyla. Předek mám sjetej 5mm od hrany gumy (rozměr 120/60 r17), ale ta guma už byla na hraně přilnavosti v tomhle stylu jízdy a občas mě nepěkně vyškolila. Proto bych byl nerad, kdybych koupil novou sadu a chovalo se to stejně.

Díky :)
Anketa: Koupit pirelli angel GT na SV650?
ano
98%
43
ne
2%
1

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 13:27 | Nahoru | #1
Pirelli GT můžu vřele doporučit. Nejsem sice okruhář, ale jezdím poměrně svižně - žádný poserproužky . Na GTčkách vše bez náznaku nervozity. Mám na nich nalítáno cca 8.000km a jeden ještě asi vydrží. To je na dvouvál poměrně slušný nájezd.
Co se hadů týče, tak na těch ti uhne každá guma. Z toho co jsem měl, tak na tom byli nejlíp Pirelli GT a Batlax S20, ale ty S20 nevydrželi ani 6.000km.

PS: Sory, ale sportovní gumy na okruh považuju na normální silnici za naprostou blbost . Jednak mají nízký nájezd a druhak, abys je dostal na pracovní teplotu jako na okruhu, tak to bys musel jet neuvěřitelnou pilu což se ti v běžném provozu nepodaří (nebo si pořídit nahříváky ), takže ti ve finále budou držet hůř nebo stejně jako ty dvousměsový GT.

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:19 | Nahoru | #2

Bug píše:

PS: Sory, ale sportovní gumy na okruh považuju na normální silnici za naprostou blbost . Jednak mají nízký nájezd a druhak, abys je dostal na pracovní teplotu jako na okruhu, tak to bys musel jet neuvěřitelnou pilu což se ti v běžném provozu nepodaří (nebo si pořídit nahříváky ), takže ti ve finále budou držet hůř nebo stejně jako ty dvousměsový GT.



Nebavíme-li se o slickách, tak sportovní gumy jsou to nejlepivější co na silnici můžeš vzít, myslím tím typově např. Pirelli Supercorsa nebo tak, jezdil jsem na nich leta a fugovaly neuvěřitelně....a to že je nezahřeješ mi přijde jako kravina, ta guma je měkká už i studená, to ani zahřejvat nemusíš...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist