globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "slajky" Ano? Ne?
Zdravím,
v sobotu jsem koupil krásný GSRko, má skoro nejetý slicky (fakt asi jen 300km). Slyšel jsem různý názory na tyhle pneu, ale chtěl bych si to zrekapitulovat a znát váš názor.

V zimě přezout a "slajky" prodat, nebo si je nechat.

Pokud by jsem přezouval, tak jaké by jste mi doporučili? Nechci na té motorce lítat jak nějakej střelec, myslím, že než se vyjezdím na silnějším stroji, tak to bude chvíl itrvat. Proto jsem uvažval o Sport-Touring pneumatikách. Ale radši si nechám poradit.

Díky všem.

Naposledy editováno 19.11.2013 21:12:34
Anketa: Nechat či přezout?
Nechat
12%
15
Přezout
88%
112

1 reakcí na tento příspěvek "slajky" Ano? Ne?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.11.2013 v 21:24 | Nahoru | #1
Neosahaná motorka, plány spíše na ní jezdit klidněji a cestovněji, nemá tedy cenu dál řešit a udělat přesně cos popsal

1 reakcí na tento příspěvek "slajky" Ano? Ne?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.11.2013 v 22:03 | Nahoru | #2
Slicky fungujou až při vyšších provozních teplotách, proto se musí před jízdou zahřát nahřívákama. Pochybuju, že na obyčejných silnicích si takovou teplotu udržíš.

Každopádně na Hornetovi jezdím už druhou sezónu na Dunlop Roadsmart 2. Chvíli trvalo, než jsem je jako čerstvý řádně ojezdil, ale teď není problém brousit stupačkama. Mám na jedněch gumách najeto okolo 8000km a věřím, že mi ještě vydrží na 2014 sezónu

Naposledy editováno 19.11.2013 22:03:44

"slajky" Ano? Ne?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.11.2013 v 06:42 | Nahoru | #3
imho kde ste přišly nato že foto dva je foto přední gumy ????

K topicu: Přesně jak je psáno výše přezuj to

3 reakcí na tento příspěvek "slajky" Ano? Ne?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.11.2013 v 21:57 | Nahoru | #4
Tady se krásně projevuje jeden pohled a to, že pneumatiky na koloběžku jsou už od roku 1991 na takové úrovni, že přesahují možnosti většiny z nás! Už takový Michelin M 59 X obouvaný na GSXR 1100/1986 byl velmi dobrý a opravdu dostačující nám všem bez závodních amcicí!
Proto se spoustě "odborníků" tady zdá, že sliky jsou v provozu to úplně nejlepší. Ale to opravdu nejsou! Oni tak nějak mohou fungovat - ale pořád je to jen TAK NĚJAK!

Stavím se na barikádu, že sliky na silnci nejsou dobrá volba. I když třeba Dunlop GP Racer je homologovaný slik ve vzorku i bez. Nebo býval - nyní myslím už není ve sliku?!
Ten dokázal fungovat na okruhu a na silnici bych jej také nezavrhoval, ovšem = PROČ SI KUPOVAT TAKTO DRAHOU PNEUMATIKU, KDYŽ ZA STEJNĚ DOSTANU SPRÁVNOU S ŽIVOTNOSTÍ?!!

Něco málo jsem najezdil, nějaký závod vyhrál, mnoho pneumatik vyzkoušel.
Z mého pohledu je vždy nejlepší sada pneu nová a taková, která je určená na motorku.
Když chci vyhrát závod = VŽDY obouvám nové!Sliky.(TRENINK I KVALIFIKACE STARÉ) Na starých už stačí nerovnoměrný úbytek materiálu, aby při závodě a tvrdém brzdění v náklonu hluboko do zatáčky znejistěly - a nejistota znamená zpomalení a zpomalení prohru. Jezdím Dunlop a ty mají tu výhodu, že postupně dávají včas najevo, že jsou na hranici jak životnosti tak adheze. I tak ještě podrží, ale stylem, že začátečník se lekne a pak už stačí jen více ubrat nebo vzít sice málo, ale neopatrně za brzdu a jde se na palici! To je ale okruh!

U cestovních pneumatik nové umějí podržet opět v krizi - namátkou, kochám se okolím a dolohtám plyn na 120km/h, nu a kde se vzala tu se vzala 90° zatáčka = HLAVNĚ NEZMATKOVAT!, tvrdé brzdy, A TLAČIT+TLAČIT do náklonu SILOU, a lehnout co nejníže na VNI poloměr zatáčky....ignorovat i píseček ....VĚST MOTORKU KOLENY a VYDRŽET = UFF, BYLO TO O CHLUP!
Tak a tohle už nám tady spouta lidí neřekne, na posledním místě jejich vnímání leží dnes květiny okolo zakopané pneumatiky.
A JE NA KAŽDÉM Z NÁS SI ODPOVĚDĚT - JESTLI NĚKDY NEBUDEME POTŘEBOVAT TU TROCHU NAVÍC, KTEROU NÁM MOHOU DÁT JEN TY SPRÁVNÉ a pokud možno NOVÉ (DOT) PNEUMATIKY.

Také jsem před lety dojížděl prořezaný slik na zadku Horneta 6. Cestou z ME v Mostě 2001 nás překvapil děšť a ...ve dvou mi na rovině okolo 100km/h začalo nekontrolovatelně předbíhat zadní kolo. Když se to opakovalo spolujezdkyně odmítla se mnou dále jet a já už byl také vyděšený. Drážky se zřejmě nějak nepovedly, ač tvarově odpovídaly Bridgestone Batlax = ona konstrukce a dosažení vlastností pneumatiky nebude až tak jednoduchou záležitostí.
A druhá věc - nenašel jsem motorku na hnoji, abych riskoval si tu drahou a krásnou hračku rozbiju šetřením na věci, na které hračka stojí a leží.

Naposledy editováno 21.11.2013 22:06:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist