globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zlobí svíčka
23.8.2013 v 21:01
Zdravím, mám ode dneška nějaký problémík se svojí Jawou..
Dnes jsem doštelovával karburátor kvuli volnoběhu, nedržela a ani ted jsem nedoladil uplně, ale jedu si takhle a zastavím na semaforech, trošku jí přidávám do otáček aby nezdechla a pak z ničeho nic prostě zdechla a ani neškrtla.. Po nasadí benzínu taky ne :-/ Vyndal jsem svíčku a ta uplně suchá a přitom s takto nastaveným šroubem bohatosti jezdím od začatku sezony ( o 1,5 otáčky povolený ) zkoušel jsem přidat trochu bohatost ale furt to samé, pokaždé zdechne a svíčka uplně bílá .. :-/ Nevím čím by to mohlo být, za jízdy v pohodě akorat když zpomaluju a motor je na rychlost podtočeny trochu a přidam plyn tak mi začne problikavat kontrolka dobíjení Jel jsem cca 20 minut domu od kamaráda a během jízdy jsem zkusil zatroubit, nevydala ze sebe nic za celou cestu Trochu více mne to trápí, protože tohle nikdy nedělala, vypadá to jako že není dobitá baterie, přitom když jí změřím, má 6,04V . Nevěděl by si s tim někdo rady ?? :o
Celej karburátor ještě vyčistím včetně hl.trysky a bohatosti směsi popř. profouknu díru volnoběhu, ale rád bych tuto závadu vyřešil teda.
Děkuju za případný odpovědi a vaše rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí svíčka

23.8.2013 v 22:25 | Nahoru | #1
JokeJack> Tak vinutí u dynama samo o sobě odejde málokdy, to spíš bude vada v oběhaých uhlících, slabých pružinách, nebo utržených přívodech k nim. Spíš většinou hapruje to "relátko", jak napsal jawasy. To můžeš mj. ověřit tím, že si vytáhneš z (+) pólu baterky (nebo-li z toho neukostřeného - včíl z hlavy nevím, jak to na tého motorce je) drát, který napojíš na svorku statoru dynama (budicího vinutí) a když (při běžícím motoru) při tomto "natvrdo nabuzení" dynama napětí na baterce začne stoupat, je dynamo v pořádku.

Pokud jde o tu sadu VAPE, tak nemusíš hned měnit vše, VAPE má v nabídce i jen samotný regulátor pro 6V dynamo, jen si musíš při objednávání ohlídat polaritu dynama (který pól je ukostřen). I když namontovat rovnou komplet (alternátor, bezkontaktní zapalování, regler a baterku 12V) je pochopitelně pohodlnější a běh motoru spolehlivější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí svíčka

23.8.2013 v 22:48 | Nahoru | #2
J.M.K.> Jo vapko jsem našel 6V a jelikož mám 6V tak bych to tam šoupnul rovnou at nemusím dělat čachry s elektrikou
Jinak, díky za rady a podívám se na to a zkusím jak říkáš a snad to bude OK Popřípadě vymením uhliky, kondík a relátko a budu se modlit aby to bylo OK už
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K
Sada šroubů motoru Jawa ČZ Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 5 19.12.2023 v 22:34 hagrid.hagrid


TOPlist