globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlnění
Ahoj znalci 2 kol,

řešim divný chování. Přezul jsem nový gumy, nechal kola vycentrovat a vyvážit. Tedka při akceleraci kolem 60 km/h se mi zdá že plave zadek motorky. Když jedu konstantě, tak se mi celá motorka od řídítek celá rozkmitá. Taky jsem dofouknul maličko tlumiče. Přední kotouč je mírně ohnutej a přibržuje, třeba to dělá právě on. Co si o tom myslíte ? Díky

Naposledy editováno 06.06.2013 21:37:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlnění

7.6.2013 v 20:44 | Nahoru | #1

Kamy píše: gugo: zbytečné takovému moto nádorovi jako ty něco vysvětlovat.

A) když něco vyvážíš tak jak to může házet ty OSLE!!!!!
B) Když má někdo křivě kolo, není problém vedení tlumičů nakroutit tak aby to drželo stopu!!! Jak si asi ty paštiko myslíš, že se kamuflujou jeblé motorky??? násilím, čím jiným!!! A hádám, že ty asi víš, k čemu brejle a uložení předního kola slouží viď???
C) Symetricky je myšleno, utahovat momentem postupně, ale chápal bych, že to každej idiot ví, že uložení se hejbe a je nutné jej utahovat rovnoměrně a nebo rovnou, obě strany stejným momentem najednou!!! kdybys aspoň jednou pročetl nějaký servisní manuál věděl bys!!!!

idiot zůstane idiotem... Tenhle moto nádor alá gugo dělá motorkářům akorát ostudu.... Neporadil vůbec nic jen ze sebe dělá kreténa co je rád že ví jak vypadá klíč!!!

PS: ona ta přední osa ty trubko se netočí, jsou to většinou dva průměry, které mají vůči soubě házivost a časem se zvětšuje. Každé sundání a nahození z5 znamená, že hřídel otočíš, a posuneš tak vůli jinam, když osu stáhneš mnohdy ti uteče úplně šejdrem..... Když slyším jak má kotouč nakřivo, jako bych to viděl... ale co se hádat s cucákem jako gugo.



Drahy Joudo, opet se nam tu ukazuje ze prazdny buben nejvice duni aneb, cim mene toho vim tim vic kricim a pouzivam vice nadavek.

A. Pokud budes mit sisate kolo nebo kolo, ktere bude hazet do strany dam ho na vyvazovacku a vyvazim ho tak ze hmotnostne bude vyvazene na nulu. Ale tim ze bude elipsa tak ti budou hopsat riditka nahoru dolu. Jestli tomu neveris, dojdi si do prvniho pneuservisu, nebo se zeptej nekoho tady kdo do motorek dela. Navrhuji speedyho nebo lovce nebo si vyber koho chces.

B.Tohle ti nebude delat to co popisuje autor vlakna.

C.Ukaz me prosim jak chces utahovat predni kolo o kterem byla rec, stejnym momentem z obou stran ?. Ostatne i u zadniho bych se divil kdyby to bylo v nejakem manualu popsano tak jak pises ty. Viz manual ER5 montaz predniho kola:
• Install[A] fitspeedometer gear housing so[B] in its projec-
tions
into the gear drive notches
the wheel

hub.
Fit the collar on the right hand side of the hub.
• Fit the speedometer gear housing stop [A] to the fork leg
stop [B].
Tighten the axle nut and axle clamp bolt.
Torque - Front Axle Nut: 88 N·m (9.0 kgf·m, 65 ft·lb)
Front Axle Clamp Bolt: 20 N·m (2.0 kgf·m, 14.

Takze nez budes nekoho obvinovat z toho ze necte manualy, precti si prosim alespon manual ke sve motorce a blbe nemachruj.

(reakce na) Vlnění

9.6.2013 v 07:28 | Nahoru | #2

gugo píše: Drahy Joudo, opet se nam tu ukazuje ze prazdny buben nejvice duni aneb, cim mene toho vim tim vic kricim a pouzivam vice nadavek.

A. Pokud budes mit sisate kolo nebo kolo, ktere bude hazet do strany dam ho na vyvazovacku a vyvazim ho tak ze hmotnostne bude vyvazene na nulu. Ale tim ze bude elipsa tak ti budou hopsat riditka nahoru dolu. Jestli tomu neveris, dojdi si do prvniho pneuservisu, nebo se zeptej nekoho tady kdo do motorek dela. Navrhuji speedyho nebo lovce nebo si vyber koho chces.

B.Tohle ti nebude delat to co popisuje autor vlakna.
Takze nez budes nekoho obvinovat z toho ze necte manualy, precti si prosim alespon manual ke sve motorce a blbe nemachruj.



A-> já ti to neberu XD pokud bys měl být trouba a nebylo by ti podezřelé, že potřebuješ kilo vyvažovacího materiálu, pak určitě, ale tazatel s tímto problém neměl, motorka mu jezdila ped výměnou dobře, nyní ne.... Nauč se vnímat to co ti tazatel říká!!!!!

B-> Jéééé ty zase neumíš číst Psal jsem že buď máš utahovat náboj postupně, tak jak se utahuje například hlava válců, nebo symetricky stejným momentem.... To že je na všech motorkách každý náboj jiný, a že já mám na každé straně jiné závity i debil pochop, že tam stejný moment použít nemohu.... Ale znovu, kdybys četl pochopíš. To co bylo hlavní myšlenkou, bylo pochopení, že mírně jeblou osku, musíš dotahovat POSTUPNĚ a sledovat vychýlení kola.....

Ad: někdo k tomu pneu.... Ano, tvrdit že s novým pneu to problémy dělat nemusí je docela konzervativní tvrzení... Nicméně já takové gumy považuji za špatné, pokud na vyvážení takové gumy spotřebuju hodně materiálu, tím tuplem to smrdí zmetkem.... Pak ano, souhlasím, že pokud by jezdil na zmetcích, může být problém (u mě by takto snadno změřitelná úchylka letěla okamžitě na reklamaci)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist