globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vybíjí dálková světla baterku
Čus borci,je možný že dálková světla vybijou baterii??Přijel jsem z projížkdy,asi 60km,vypnu motor,cca za 5min chci znova nastartovat a nic,jen cvaká relé.Měl jsem celou jízdu zaplá dálková světla.Tak jsem nastartoval přes kabely,jel jsem normálně s potkávačkama a zatim startuje v poho....


Naposledy editováno 30.08.2018 02:21:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 13:10 | Nahoru | #31
E-Ryc> myslim ze altik by mel dávat vzdy stejne, dynamo bylo tuším závislé na otáčkách..
Ale ja prostě nedokážu vnitrne přijmout fakt, ze by bylo dobijení na moto tak poddimenzované..
Ale treba jo. Člověk se učí a dozvídá nové věci cely život..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 13:21 | Nahoru | #32
dva_hrnce> A neplati to jen pro rotor s buzenim (civka) jako je v aute? U verze s magnety by to melo byt zavisle na rychlosti pohybu. Ale treba se pletu. Konkretne u stromka se uvadi, ze pridavna svetla s 55W zarovkami uz muzou delat neplechu, doporucuje se vymenit zarovky za 35W.
On moc duvod delat nejakou vetsi rezervu neni, protoze 99% motorek bude mit maximalni prislusenstvi tu navi a hefty, nikdo tam nepripoji lednicku jak v aute...

Naposledy editováno 17.04.2013 13:22:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 13:58 | Nahoru | #33
E-Ryc> taky přesně nevim jak to s alternatorem a otáčkama je a pravda ze s rezervou asi moc výrobce počítat nemusí..
Ale vem si, ze pojedeš nocni přesun někde dejme tomu ve skandinávii, kde potkáš dve auta za noc, takže z 99 % dálková svetla, do toho ty hefty (který tam od výrobce nebyly) a najednou ti ve 4 ráno někde v pustině klekne motorka jen proto, že výrobce nepředpokládal ze pojedeš nekdy celou noc?
Fakt nevim, ale prijde mi to divný..
A navic, u některých bych se ani té lednici nedivil, kdyz se tu dává muzika na mz 150, tak nikdo nikdy nemůže vědět, co koho napadne

Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 14:07 | Nahoru | #34
dva hrnce: altík s permanentními magnety dává od určitých otáček své maximum, přebytek svede regulátor do kostry (spálí). Buzený altík dává tolik, kolik je potřeba, protože regulátor reguluje vstup altíku, nepálí proud z výstupu.

V obou případech jak správně píšeš je max. výkon altíku dostupný až od určitých otáček výš.
Se 130 W výkonu navíc nepočítá žádný výrobce - proč by to dělal.

Ujet celou noc na dálkové je samozřejmě možné a legální, ale v noci opravdu bývá v měsících, kdy se jezdí na mašinách, vždy větší kosa než ve dne, to je celé.

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 14:25 | Nahoru | #35
dva_hrnce> Ja to myslel obecne o rezerve, samozrejme ta rezerva bude vetsi nez 20W co dela prepnuti tlumenych a dalkovych. Tady bych spis cekal, ze je neco nezdraveho na kabelazi, treba proklepnuta izolace a pri zapnuti dalkovych to uzira neco bokem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 18:39 | Nahoru | #36

Kalimerro píše: Fidži.FZS> Když jsem ještě jezdil silnici tak po pár problémech s nedáním přednosti jsem přes den přepínal taky na dálkové a bylo to o poznání lepší. O oslnění protijedoucích nemůže být přes den řeč, často potkávám v autě motorky s dálkovýma v protisměru nebo ve zpětných a naprosto v pohodě. Alespoň já, když vidím mihotavé silné světlo, které prostě nejde přehlédnout, tak zpozorním. A co se týče toho tvého argumentu o odhadu rychlosti, nemyslím si, že většina nehod vzniká tím, že někdo neodhadne rychlost, ale obyčejným přehlédnutím obyčejného (slabého) světla. Takže za mě dálkové světla u normálně fungujícího stroje nemají na vybíjení akumulátoru žádný nebo jen zanedbatelný vliv.


1/ pokud svítí někdo ve dne dálkovejma, je magor, najedu služebákem i soukromě hodně a jsa i motorkář tyhle pitomce bych nakopal někam Proč? I motorka svítí docela dost a někdy kvůli jednomu trotlovi můžeš něco přehlédnout, dokud se mi to nestalo, měl jsem podobné názory a pokorně uznávám, že jsem k těm trotlům patřil
2/ pokud je vše v pořádku, musí altík stačit svítit i dobíjet, pokud to nestačí, je moto v bordelu, změřit to je záležitostí asi 1 minuty.
3/ Odhad rychlosti inteligenta se zapnutými dálkami je opravdu zkreslený
4/ Nechovejme se jak hovada, dodržujme předpisy a kdo má pocit že není vidět, ať nosí vestu, ta je vidět i bez světel a velmi dobře.

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 18:53 | Nahoru | #37

BobGS píše: 1/ pokud svítí někdo ve dne dálkovejma, je magor, najedu služebákem i soukromě hodně a jsa i motorkář tyhle pitomce bych nakopal někam Proč? I motorka svítí docela dost a někdy kvůli jednomu trotlovi můžeš něco přehlédnout, dokud se mi to nestalo, měl jsem podobné názory a pokorně uznávám, že jsem k těm trotlům patřil

3/ Odhad rychlosti inteligenta se zapnutými dálkami je opravdu zkreslený
4/ Nechovejme se jak hovada, dodržujme předpisy a kdo má pocit že není vidět, ať nosí vestu, ta je vidět i bez světel a velmi dobře.



naprostej souhlas
krom toho, že je to hnusný na oči, tak to snižuje viditelnost všech v okolí zářícího hrdiny-motorkáře.
takže statečnej bajker se s váma sice nesrazí, ale kvůli jeho dálkovejm třeba přehlídnete nějakýho pěšáka nebo kolaře.
To samozřejmě dálkovýho světýlkáře nezajímá, jeho zadek je v suchu.....

...to je panečku roztomilej přístup!

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

17.4.2013 v 21:03 | Nahoru | #38

Fidži.FZS píše: dextermartin> Ono je to naopak ;) Když svítíš dálkovkama, tak lze hůř odhadnout kolik jedeš. Svítit dálkovkama je blbost na n-tou.


Ma pravdu predsedo.

Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 02:13 | Nahoru | #39
Kde jsou ty doby, kdy svítily jen motorky... A dálkový by vybijet baterku rozhodně neměly, to bych spíš viděl na problém, jak už tu zaznělo, chce to změřit.

Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 06:53 | Nahoru | #40
Kdyz je v motorce H4 tak se vybijeni zadne nekona... Pokud mas ale jak u SV zarovky dve, je to dalsich 55W odber. Protoze tam jsou zarovky dve odhaduju h7..... Kazdopadne utahnout by to mela dobijeci soustava, pokud to nedava zkontroluj ji.
Mam z postrehu za to ze stara svcka mela s dobijenim obcas jiste problemy.

Ad kecy ze dalkove neoslnuji naprosto zeru... A ty subjektivni kecy v kyblu ze si nekdo mysli jak je to lepsi zeru nejvic... Doprdele kreteni, dalkove svetlo nema lomene svetlo, chcije proud naprimo do drzky... To je o hubu pro vsechny hlavne v zatacce, kdy ridic auta nevidi jak na cestu tak tim padem ani na motorku.... Hazardujete jak svina ve dne nevedne... To sou jen kecy.

Sakra zainvestujte o stovku vic do vykonne zarovky s vyssi svitivosti a pouzivejte normalni tlumene... Budete porad svitit jak vanocni stromecek, ale nebude to tak stipat do oci a aspon se bude lepe odhadovat vase spicena brutalni rychlost....

Naposledy editováno 18.04.2013 07:00:05

Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 07:01 | Nahoru | #41
Asi si poridim laser a za jizdy budu vsem s dalkovyma sviti do ksichtu svetlo versus svetlo... Srac bude srat srace, ve vysledku to bude slovo proti slovu... Snad to nektere probere.

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 08:01 | Nahoru | #42

dextermartin píše: Fidži.FZS> sv nemá tak ostrý světla,abych někoho oslňoval,tak jsem jezdil na dálkový abych byl víc vidět:)



to je dobre...Mas chytrou motorku...sama te vylecila od hovadin.
Sviti dalkou ve dne za slunka? Dej si na hlavu majak a syrenu...
A dedek nebo marka vytelena te sejme stejne pac necumi.
Casem te to prejde a ty nebudes nasirat oslnovat protijedouci.

At uz to sviceni jak vsude jinde zrusej...tech trotlu je cim dale vice co si nad tim honi.

Naposledy editováno 18.04.2013 08:02:31

Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 08:41 | Nahoru | #43
Mě se na SV pokazil regulator a hůř to dobíjelo. Nový regulator (koupil sem náhradu z Kromeříže) nebyl drahý a fungoval spolehlivě. Nech si proměřit dobíjení.

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 08:56 | Nahoru | #44

AdosR píše: No nevybíjí to baterku ale kdesi jsem slyšel od mechanika že elektrika a dobíjení je dělané u sportů apod tak tak že to vystačí se štvávou a ten kdo jezdí často s dálkovejma tak se mu může dřív vyjebat regulátor dobíjení. Že dostává regulátor větší záhul, Ale nevím co je na tom pravdy.


regulator (ztratovy) dostava prave mensi zahul kdyz mas vetsi odber

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 10:49 | Nahoru | #45
Bubuss> Honda , ale celkově dobíjí celkem málo a čím víc toho máš zapnutého tím míň jde do baterky . Ale dá se to řešit i silnější a kvalitnější baterkou . Že i když zapomeneš ty dálkové tak máš z čeho brát . Kolikrát dělám , že když přijedu v noci , všechno pozhasínám , naqchám ji nastartovanou . Než otevřu vrata , než zajedu dovnitř atd . se stihne trošku dobit . Ještě se mi baterka nevybila .

Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 11:11 | Nahoru | #46
Jsem rad, ze za par let se zmenilo chovani motorkaru k pouzivani dalkovych svetel. Podle zdejsich reakci zacina byt vice tech, co odsuzuji svitit pres den dalkovýma. Jeste nedavno by to tak nebylo. Nejhorsi jsou "strelci" co jedou sotva 80km/hod a perou tam dalkove aby je nekdo neprehledl. Pokud se bojite, ze vas nekdo prehledne nebo neuvidi, ze vam nekdo neda prednost a pod., tak si kupte Playstation a budete v klidu. Tam si muzete svitit dalkovyma celou dobu a nikoho tim nebudete otravovat. A ani se vam nevybije baterka....

1 reakcí na tento příspěvek Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 11:33 | Nahoru | #47
Ve dne dalkovyma sviti jen kokot... Asi se ti motorka mstí

1 reakcí na tento příspěvek Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 11:49 | Nahoru | #48
ok,koukám že téma se trochu změnilo- svítit nebo nesvítit dálkáčema za dne:D ted jezdim na normál,auta mě viděj,mašina startuje v pohode,je to ok:) asi se mi fakt mstila:)

Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 11:59 | Nahoru | #49
pokud máš v el.obvodu světel kraťák,tak určitě vybíjí. Jinak dobíjení na světla stačí v pohodě.

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 12:02 | Nahoru | #50
Motoblazen5> Svítím dálkovým ve městech a navíc jsem tam dal 100w aby to mělo grády Dostkrát mě přehlídli plechovkáři z bočních ulic. měl jsem co dělat a od jisté doby to peru natvrdo.A´t mě vidí a co nejvíc.....

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2013 v 14:42 | Nahoru | #51
dextermartin> narážky a vulgarismy ignoruj, nicméně na dobíjecí soustavu se koukni... Dle referncí od kolegy, má naprosto stejný problém (SV650S).. Řešil to koupí nové baterie, ale jelikož moc nejezdí, neví přesnou příčinu, takže vsázím boty že dopadne brzo stejně. Prostě SVčka nestíhají dobíjet.

btw. co se světel týče, já sem dal doporučení na výkonější žárovky..

protože intenzita záření je to co pomáhá k tomu aby tě někdo viděl, nikoliv oslňující efekt, tedy přímý proud světla.

každý si stejně bude jezdit jak chce, ale není nad to, když jedu autem (nikoliv na motorce (protože na mašině sedím skoro 2x výš než v autě) vidím motorkáře, mám z toho radost že už jezdí, skoro až mu chci zamávat a posléze dostanu pecku do ksichtu "v duchu se slovy - ty hajzle jeden".... hned sem vyléčený...

Naposledy editováno 18.04.2013 14:42:48

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

18.4.2013 v 21:22 | Nahoru | #52

Fidži.FZS píše: dextermartin> Ono je to naopak ;) Když svítíš dálkovkama, tak lze hůř odhadnout kolik jedeš. Svítit dálkovkama je blbost na n-tou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

20.4.2013 v 08:11 | Nahoru | #53
Milos1> Zvuk je rychlejší než světlo! Zářným příkladem je u mě v dílně televize Tesla Color. Když jí zapneš, mluví hned, ale obraz se dostaví až za 20 sekund

1 reakcí na tento příspěvek Vybíjí dálková světla baterku

20.4.2013 v 09:47 | Nahoru | #54
Dialkové na SV nemôžu spôsobiť, že funkčné dobíjanie nebude stíhať. Ten alternátor má 275W, na zapaľovanie stačí cca 40-50W bohate a zvyšok je rezerva pre ostatné spotrebiče.

Ako už písali, kúp si multimeter za 100kč v baumaxe, pri naštartovanom motore a trocha vyšších otáčka musí byť na aku cca 14-14,4V. Ak nie, tak je niekde probléma a daj to elektrikárovi, ty to nespravíš.

RRSS prečo by výrobca nepočítal so 150W rezervou? Bežne majú najmä cestovné motorky okolo 500W altík, tam je tá rezerva ešte vyššia.

Alternátor má plochú charakteristiku, napr. felíciový má nominálne otáčky 11000 a prúd 55A a pri 5500 otáčkach už dáva 50A. Pri 2000 dáva už 20A.

Naposledy editováno 20.04.2013 09:53:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

23.4.2013 v 16:14 | Nahoru | #55
Mno, ja teda s dalkacema nejezdim aspon ne teda zamerne. Zarovky mam na CBFu dve ale sviti pouze jedna, ta druha sviti jen jako parkovacka a ani pri prepnuti na dalku se nerozsviti. Ani nevim esli je tam stejna dvouvlaknovka nebo jen jednovlakno, a nebo esli je praskla :) Vlastne ani nevim proc tam jsou dve zarovky? Este sem ji totiz nemenil. S tim altikem sem byl v servisu a dava to co davat ma takze dobijeni je v poradku. To vybiti pricitam uz stare baterii ale nikdy pred tim, sem s tim problem nemel, takze porad mam pocit ze proste ta dobijeci rezerva je fakt jen tak tak. Jediny co sem tam mel zaply navic byla navigace, bo sem se zaboha nemoh trefit Slavkovi do vrat :) Nakonec sem mu stejne musel zavolat a donavigovat se po telefonu :)(máš co pít Slávku? :) )

Sem zvedavej co to udela letos bo sem si tam nechal namontovat vyhrejvany hefty. Ty se nastesti aktivujou az pri vyssich otackach takze by se mely chovat k baterii snad i setrne.

O dobijeni aku tu bylo napsano jiz mnoho, kazdopadne pri dobijeni me nezajima napeti ale proud. Pokud do baterie tece patricny proud, baterie se nabiji resp dobiji bez ohledu na to, jake je nabjeci napeti. Takto se nabijeji treba tuzkove clanky v hodinach pres spocitany rezistor a diodu primo ze site 220V. To jestli namerim na baterii pri nastartovanem motoru 14-14.4V je nic nerikajici udaj, ktery o stavu dobijeci soustavy a baterie nema temer zadnou vypovidaci hodnotu. Jedine snad to, ze pokud tam bude mene nez tech 14V, tak lze usuzovat na vadu regulatoru/alternatoru. Podle ohmova zakona je napeti primo umerne proudu a z toho by se melo vychazet. Muze se totiz stat, ze altik sice bude davat tech 14.4V ale nebude davat adekvatni proud takze paralelnim zmerenim na baterii sice namerite tohle napeti ale ve skutecnosti tam muze jit minimalni proud ktery tu baterii take dobije ale za podstatne delsi i mnohonasobne delsi dobu. Proud se meri seriove tzn. rozpojite jeden kabel na baterii je jedno ktery a mezi ten kabel a tu baterii vlozite ampermetr (samozrejme dimenzovany na takovy proud), pri startovani nutno ampermetr zkratovat bo by nemusel vydrzet tak velky proudovy naraz :), a samozrejme merit jen kratkou dobu aby se nespalil bocnik v meraku. Pokud mate merak s patricnym proudovym rozsahem pak zmerite skutecnou hodnotu tekouciho proudu a muzete sledovat i zmenu pri prepnuti na dalkace. Idealni je mit paralelne i Voltmetr a sledovat zaroven ubytek napeti. Pokud napeti nepoklesne nijak vyrazne a zvetsi se proud, lze usoudit, ze alternator i regulator funguje. Pokud se pri prepnuti na dalku proud nezvysi a poklesne napeti, muze byt chyba v regulaci a nebo baterii. Pokud se proud zvysi a napeti presto poklesne, je v haji regulator a vse jede z baterie, ktera jeste neni uplne na odpis a snazi se vyrovnavat potrebny odber proudu.

Pokud nemate ampermetr s patricnym proudovym rozsahem, lze si vypomoci vlastnim bocnikem, ktery se postavi z dostatecne vykonove dimenzovanych rezistrou a podle ohmova zakona se spocita jeho celkovy odpor. Pak staci jen paralelne k nemu pripojit obycejny voltmetr a zemrit na nem ubytek napeti a z toho nasledne vypocitat tekouci proud. A bacha rozpali se do bela takze nevarit moc dlouho :)

Vybíjí dálková světla baterku

23.4.2013 v 16:59 | Nahoru | #56
hehe, to sou dobry blaboly

ice magic: cim vic toho mas pusteneho, tim min de do baterky - jo to by se s privrenym okem dalo odsouhlasit, muzes mi vysvetlit jak tohle vylepsis lepsi a silnejsi baterkou? kde se vezme ta energie navic? doufam ze ne v te baterce :) to je jiste reseni, kdyz budes mit dost dobrou a silnou baterku, tak pujde jezdit i bez altiku

Laduj: jezdim uz hodne let na potkavaci a nikdy sem nemel s prednosti problem, ostatne na motorce ani nespoleham na to ze me nekdo vidi a da mi prednost, to se da mozna kdyz jezdis predpisovejma rychlostma... to zas ale bejva dost casu na vse...
jedna motorka mi dokonce nesviti vubec... taky problem jen s cajtama...

kalimerro: loni na te dlouhe rovince nez prijedes do melnika jsem se celou tu streku tahnul za traktorem, v dalce mihotave svetlo jak rikas, tak sem se bal co je to za strelu abych ji pri predjizdeni nedostal na cumak... cekam, cekam, proti svetelna koule... no projel sem rovinku a miji me skutr s pustenejma dalkama.... nasledne uz nebylo misto na predjeti a tahl jsem se za traktorem az do melnika...
ono stejne tak to mohla byt busa, na zacatku opravu dlouhe rovinky, pojede nekdo "odvaznejsi" nez ja, po chvilce kdy vidi ze se nic nedeje zacne predjizdet a v tu chvili ji ma 300kmh... takovy pripady kdy se nekdo rozhodoval, rozhodoval a nakonec to tam poslal ve spatnou chvili moc ojedinely nejsou a ta svetelna koule tomu neprospiva....

Vybíjí dálková světla baterku

23.4.2013 v 19:07 | Nahoru | #57
Tý vole hoši dálkový fakt ne!! Dřív když jsem byl blbej a mladej tak chvílama i za světla jo ale už ne. Vite jak to oslnuje hodně? Kolikrát se mě stalo že jedu autem a nějakej motorkář jak vy píšete jel na nějaké moto a dálkáče proti mě. No fůj. Tak jsem mu je zapl taky aby to vypl a uvědomil si jak to je přijemný .d Pochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

23.4.2013 v 21:21 | Nahoru | #58
Bubuss> Trošku to motáš.
Je pravda, že dodávaný náboj baterii je dán proudem do baterie a dobou po, kterou tam ten proud teče. U dobíjení tě napětí zajímá. Příliš velké napětí ti zničí baterku, proto je v dobíjecí soustavě regulátor. Proud tekoucí do baterie je dán rozdílem napětí na alternátoru a baterii a vnitřním odporem alternátoru, vedení a baterie. Vnitřní odpor baterie se mění v závislosti na její kondici a stavu nabití. Pokud ti napětí na baterii před nastartováním má 12V a po nastartování má hned 14V, znamená to, že je baterka v pánu. To, že máš napětí 14V , ale nemáš dostatek proudu je nesmysl. Pokud alternátor (ostatně jakýkoli zdroj) zatížíš větším proudem než je schopen dát, začne ti klesat napětí. Ostatně na tomto principu funguje zátěžový regulátor. Ten totiž alternátor zatíží natolik, že klesne napětí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

24.4.2013 v 13:48 | Nahoru | #59
PepanS> no ja nevim, v aute sem mel alternator co se tvaril ze je ok a daval 14,8V bohuzel proud byl skoro nulovej. Takze na prazdno se to tvarilo v pohode, jakmile sem neco zapnul tak napeti samozrejme spadlo coz je logicke bo podle ohmova zakona to ani nemuze byt jinak.
Spis sem to myslel tak ze pokud nekdo nakopne motorku a zmeri napeti bez toho aniz by to nejak zatizil treba rozsvicenim svetel tak zjisti o funkcnosti dobijeni prd.

(reakce na) Vybíjí dálková světla baterku

24.4.2013 v 14:00 | Nahoru | #60

rrss píše: Kdepak udělátko - normální optimalizace nákladů. Každý halíř se počítá.
Vybitá baterka je sranda proti roztavení paraboly - zaprvé některé žárovky jsou třeba 60/55 W nebo 45/40 W, zadruhé plastová světla jsou navrhována tak, aby sotva vydržela, a samozřejmě dálkové má svítit jen v noci, kdy je obecně nižší teplota okolí .-)
Nic nelogického ani překvapivého.
Doby, kdy byla parabola z plechu a sklo skutečně skleněné, jsou u aut i motorek asi tak 30 let dávno pryč, a už se nevrátí.



Jo takhle se to řeší u JUKI ? Rozsvítíš dálkový chcípne to, vybije se baterka, ale za to je parabola celá a neroztekla se Dobrej systém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist