globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
 
15.4.2013 v 20:30
Zdravím pánové, tak mi to ta sezóna hezky začíná... Loni 4.července jsem si koupil funglovku GSX-R 1000. Jelikož jsem měl dnes najeto už něco přes 6400km, čekala mě výměna oleje a kontroly. Tak jsem si domluvil termín a hurá z Brna do Břeclavi (nejbližší autorizovanej). Olej mi za hodinku vyměnili a jel jsem domů - cena 1900Kč.
Co se mi to ale po cestě domů nestalo. Jedu, rovinka do kopce, tak tomu trochu dám, otáčky 10 000ot/min vyjedu zvolním a najednou je mi teplo na prave noze. První co mě napadlo bylo, že někde něco povolilo a pochcala mě voda z chladiča. Kouknu dolů a ona ne voda, ale olej. Servisák málo dotáhl nalívací zátku a ta se postupně povolovala až povolila. Díky jistým kolům, které se otáčí hned pod otvorem jsem měl zřejmě všechen olej během chvilky na motorce a na sobě. Hned jsem zastavil a vypl motor - kontrolka samozřejmě svítila - v olejoznaku ani známka po oleji.

Jelikož mi k nové moto dali i asistenční službu, nechal jsem si to odtáhnout. Přes noc si to nechaj u sebe a ráno to opět povezou do Břeclavi. Já jel dom autobusem (kterej mi proplatí asistenční služba) a zbytek cesty (bylo pozdě, žádný spoje) jsem šel asi hodinu v kombinéze dom.

Motorka je jak prasem pneumatika z jedné strany celá namazaná, bota taky, nohavica, podvlíkačky, podsedlák a kdoví co ještě.

Po servisu budu díky jejich nedbalosti požadovat nový olej zdarma, vyčištění motorky aby byla jako nová a uhradit náklady spojené s čištěním kombinézy a čas, který jsem se musel mr*at dom pěšky.

Asistenční služba hradí taky jízdné (vlak, bus) směrem z domu do servisu pro stroj.

Co si o tom myslíte? Jak by jste to řešili vy? Díky















Uzavřeno 27.05.2013 v 21:33 uživatelem mirek8

Naposledy editováno 15.04.2013 21:59:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus

20.4.2013 v 08:07 | Nahoru | #1

Robinsson píše: Ty máš argumenty, to by jeden blil Pokud jel a přestalo mu to mazat, může to mít hvízdlý třeba na vačce a projetím poznáš prd. Později se to přidřený místo může začít čím dál víc vydírat, když jsi tak znalý jistě víš co je adhezivní opotřebení. Pak vysypeš ranec za novou hlavu, vačku.... Nebo jestli se chytnul nějaký válec, při tom výkonu co ta mašina má nepoznáš na jízdě taky zhola nic, ale zde by se to dalo zjistit přeměřením komprese což bych až by se mi mašina dostala do ruky udělal a pokud by byla nějaká ztráta tlaku v nějakým válci reklamoval bych motor.
Proto si dělám všechno sám, pak můžeš nadávat jen sám na sebe. U nový mašiny je to tak trochu pešek se zárukou, ale to bych těm mechanikům stál za zády a nespustil bych z nich oči, když bych vysypal čtvrt mega za novou mašinu. Každopádně přeji hodně štěstí s reklamací, věřím, že můžeš být solidně nasrán



když chceš dělat chytrýho,tak si to přečti celý.......to s dieselovým motorem jsem dal spíš pro pobavení.
A proč by neměl poznat přidřenou vačku,nebo válec......to ta motorka má tři miliony koní a tímto by jich 15 ztratila?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus

22.4.2013 v 00:40 | Nahoru | #2
trins> Tam nejde ani tak o to, že ztratíš pár poníků. Ono pokud bys to nezadřel opravdu na tvrdo tak by to ani moc výkonu neztratilo. Tady jde spíš o to, že pokud např. přidřeš uložení tý vačky tak to nemusí dělat dobrotu do budoucna. Každopádně na to přijde až bude dělat seřízení ventilů, kdy půjdou vačky ven.
Téma je zamknuto


TOPlist