globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:18 | Nahoru | #1
Bobber byl původně název pro maximálně očesaný a zjednodušený motorky.
Rám nechám, jen ho nechám převařit. Sice nikde nepraská, ale jeden nikdy neví.
Dále sundám všechny ty falešný chromovaný cingrlátka, ten zadní rám pude taky pryč. Nádrž pude do černýho komaxitu. Jiný kratší blatníky. Blinkry půjdou taky pryč. Sedlo je dvojdílný, takže sundám tu zadní část. Dále plastový kastlíky se sundaj, místo nich se tam dá plech.

Nápadů mam hodně. Když to nevyjde, tak z toho bude v nejhoršim hnusná motorka, která se ale mě bude líbit. Lepší než prasit enduro z kejvačky, jako se to často dělá.

Naposledy editováno 12.02.2013 17:19:02

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:30 | Nahoru | #2
Hippieguy> "Hnusná motorka, která se ale mně bude líbit" - to si trochu protiřečíš, ne? Bobber je jen všelijak očesaná motorka, bez větších úprav a bez zásahů do rámu. Chopper má zpravidla minimálně předělaný předek, leckdy je přestavěn na hardtail, což už jsou ovšem nevratné změny rámu.
Pokud chceš ale vyházet i blinkry, tak potom už vůbec nepočítej s tím, že motorku legálně dostaneš do provozu.

Mimochodem, rám nebude stačit převařit, ale musel by se udělat nový. Z ho*na bič neupleteš. Po všech těchto "úpravách" si budeš moct motorku nanejvýš vystavit v obýváku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist