globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátoru
24.7.2014 v 23:16
čau chlapi, dnes jsem měnil vzducháč páč ten starej byl dost na kaši mám tam otevřený sání u předchozího frčelo fšecko jak má (taky otevřený), ale jak sem dal novej tak motorka ve vysokejch otáčkách jakoby vynechává,zkoušel sem měnit polohu jehly když sem jí dal na nejspodnější zářez tak to bylo horší, tak mě (logicky) napadlo jí dát na nejvyšší, je to lepší, ale stejně si občas jakoby vynechá,tak mě napadlo sundat ten vzducháč celej a objet okolo baráku a šlo to krásně,ale bez vzducháče jezdit nemůžu. moje otázka na vás: jak seřídím karburátor? Hledal jsem štelovací šroubečky, ale nenašel je tam jednom jeden a ten je na volnoběh a s jehlou jsem manipuloval, ale chtěla by ještě o jeden zářez výš, ale ten už tam není...

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru

25.7.2014 v 00:05 | Nahoru | #1
Takže bez nasazeného filtru je to v pořádku a při nasazení filtru to hapruje? To vypadá na bohatou směs a zvýšený odpor filtru ještě přiškrtí vzduch a už se motor "dusí". Koukni se i na svíčku - bude-li černá od sazí, je to jasné. Jehlu bys tedy musel dát níže. tj. více vysunutá z šoupátka (kupa lidí si to plete) a když to nebude stačit, tak dát menší hlavní trysku, ale ta by se nerozhodila jen tak - zkontroluj hladinu, zda není vyšší, než má být. I to by směs obohatilo. Otázkou jest i to, zda nový filtr sám o sobě nemá příliš velký odpor, aby tento konkrétní karbec na něj šel kloudně seřídit. Když dle Tebe předchozí filtr byl "na kaši", tak to mně logicky připadá, že už mohl být protrhaný a měl paradoxně menší odpor, než má teď nový filtr. Tím by se vše vysvětlovalo.
Navíc si tak nějak matně vybavuju, že před nějakou dobou jsi řešil právě rozbitý origo airbox a tam Ti snad chlapi radili, že s "otevřenějším - sportovním" filtrem bude třeba směs obohatit. Tak teď Tě nejspíš čeká opak.

Seřízení karburátoru

25.7.2014 v 06:18 | Nahoru | #2
koukni se na tu gumovou přechodku k filtru - některý to mají tak blbě udělaný, že v místě napojení na filtr je v gumě zůžení. to pak omezuje max otáčky motoru aprojevuje se to přesně jak píšeš.

gumová průchodka musí mít v celý dýlce stejnej průměr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru

25.7.2014 v 16:09 | Nahoru | #3
J.M.K.> Myslíš níže, jako nižší zářez? to jsem zkoušel a bylo to horší, nejlíp to šlo na uplně nejvyšším zářezu a přiapadá mi, že by chtěla jetšě vo jeden vejš ale už to nejde

Seřízení karburátoru

25.7.2014 v 16:12 | Nahoru | #4
no já du zkusit tu svíci

(reakce na) Seřízení karburátoru

25.7.2014 v 20:40 | Nahoru | #5
xarel> A jsme u toho "neporozumění". Dát jehlu níž (alespoň dle mých zkušeností) znamená, aby při stejné poloze šoupátka byla více zasunutá do jehlové trysky, tedy pouštěla méně benzinu. Pokud tedy držíš vyndané šoupátko v ruce, tak pro ochuzení směsi musíš dát jehlu tak, aby ze šoupátka více "čouhala".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy
Airbox VS. Sportovní sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 6 20.4.2014 v 20:20 callowsick


TOPlist