dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
Hippieguy píše: Chlapci, nejste daleko od pravdy. Dneska se mi ozval Dave a vypadá to bledě. Ale slovenska nebo Grossglockneru se nevzdávám. Tam prostě pojedu, i kdybych tam měl jet na trakaři.
No konečně to aspoň dostal do ruky někdo, kdo tomu asi fakt rozumí... Ale trvalo to...
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Jestli Tě takhle čínská herka nechá někde na vrchu Grossglockneru, tak těm svým vlasům poděkuješ, že si budeš mít vzteky co rvát. A především tam na ní těžko cokoliv seženeš, na rozdíl od motorek notoricky známých.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
J.M.K. píše: HornisGSX> No vida... další argument jak vrata od zdymadla... bohužel pro něj asi stále nedostatečný. A když mu to vyplivne zrovna na vrcholku, tak alespoň může doslova a do písmene "hodit ten šrot ze skály a po svých jako čára žíznivá zmizet do dáli". Bohužel problém bude v tom, že taváryšči v Esterajchu si takové "hanobení panenské přírody" asi moc páčiť nenechajó, a jemu se to prodraží zase o "kousek" víc - o náklady na odklizení šrotu pod skalou a betelně mastné flastr.
Co kdyby zabrousil cisla a nechal si SPZ? Nedavno jsem od nekoho cetl cestopis, jak jeho kamos v Alpach prepalil zatacku a poslal to do stromu a tu motorku tam proste nechal lezet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: J.M.K.> Za dobře opravenej motor toho ale taky moc nedostanu. Když stojí novej 8000kč. Tak kolik dá někdo za zgenerálkovanej? 5k maximálně. Pokud se ten motor povede opravit, tak si jí nechám na "uplný dojetí". Stejnak na ní budu na jaře dělat tu přestavbu na bobra. Tu mam už nahlášenou jako seminárku na design a nijek se z ní nevykroutim.
No u motoru můžeš nalákat, že je to 150, maskovaná jako 125...
A z jakého důvodu je ten chlápek ochotný toho Minska vyměnit? Aby taky jen nechtěl funkční motorku... Jak je to s dílama na Minska jsi zjišťoval?
Navíc v tom Teobu zmíněném případě moc nevěřím tomu, že by po nalezení motorky dle výrobních čísel nedohledali, na koho byla psána. Pochybuju o tom, že by měl jezdec s sebou šábr a po havárii se babral s odškrábáním a odbroušením čísel.
Hippieguy> Za takový motor je 5000,- docela slušná částka a když to vezmeš přísně, tak i ta v podstatě přesahuje momentální hodnotu motorky. A když už chceš dělat přestavbu v rámci seminárky, tak si vem k sobě někoho, kdo rozumí výpočtům konstrukcí a udělejte z gruntu stavbu, tzn. původní bude jen motor, kola a možná pár drobností a původní rám rozřežte do šrotu a udělejte nový v rámci stavby. Samozřejmě použít kvalitní materiály, (svařování radeji nechat na mistrech) a to nejen na rám. Stejně pak ale bude nejlepší motorku nechat někde vystavenou coby školní projekt, jelikož po takové echt přestavbě by bylo třeba provést individuální schválení technické způsobilosti a to je tak nákladná procedura, že u takovéto motorky se to vůbec nevyplatí - několikanásobně by to převýšilo její hodnotu.
V tom případě bude lepší už teď nechat motorku odepsat z evidence, pak můžeš zrušit i pojistku, čímž dále ušetříš.
Nebo by se to dalo udělat tak, že rám sice vyrobíte nový z kvalitního matroše, ale bude tvarově a rozměrově stejný jako původní, jen pár drobných změn v rámci bobber úpravy. Pak nebude třeba dělat schválení a pokud bude kvalitně vyražené číslo a rám pořádně vyroben a nalakován, nemusel by to být problém během TK. Samozřejmě pokud budou vychytané i všechny osatní závady, kterých je na motorce požehnaně (viz to vlákno, s čím vším bys neprošel na STK).
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 12.02.2013 15:35:21
Fireblade77 píše: Tak to letos nebude mop nikde v prodejnách.vše kupuje Praha na přestavbu.Nech si poradit Hipíku a tu motorku prodej.
A pojď si utřít tu louži a vyprat mi židli a trencle. Možná nebudou k mání ani tyhliníkové trubky na věšení záclon.
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
jinak cinskej bobber, mno nevim kamarade, asi si neumis predstavit co je prestavba zac, aby to za neco stálo jinej rám, sedlo, prekopat elektriku, samo kvalitní lak at se na to dá koukat...
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Rám nechám, jen ho nechám převařit. Sice nikde nepraská, ale jeden nikdy neví.
Dále sundám všechny ty falešný chromovaný cingrlátka, ten zadní rám pude taky pryč. Nádrž pude do černýho komaxitu. Jiný kratší blatníky. Blinkry půjdou taky pryč. Sedlo je dvojdílný, takže sundám tu zadní část. Dále plastový kastlíky se sundaj, místo nich se tam dá plech.
Nápadů mam hodně. Když to nevyjde, tak z toho bude v nejhoršim hnusná motorka, která se ale mě bude líbit. Lepší než prasit enduro z kejvačky, jako se to často dělá.
Naposledy editováno 12.02.2013 17:19:02
Pokud chceš ale vyházet i blinkry, tak potom už vůbec nepočítej s tím, že motorku legálně dostaneš do provozu.
Mimochodem, rám nebude stačit převařit, ale musel by se udělat nový. Z ho*na bič neupleteš. Po všech těchto "úpravách" si budeš moct motorku nanejvýš vystavit v obýváku.
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
E: za mě komaxit tak maximálně na židličky do zasedačky
Naposledy editováno 12.02.2013 17:45:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: DRN.> a to se vyplatí
mě jo, dvousložka v lakovně vyjde dráž a todle je odolnější, o to mi šlo
e: písek byl drahej, sundával se právě starej komax a nechtel jsem to delat nicim hrubým
Naposledy editováno 12.02.2013 17:47:49
HornisGSX píše: DRN.> a to se vyplatí
E: za mě komaxit tak maximálně na židličky do zasedačky
vyfotil bych ti to,a le na fotce to stejne nejde poznat od normálního laku, ono ani naživo to skoro nepoznáš (přelakovaný) mám to na malé ploše, jak by to vypadalo na nádrži netuším, ale tam by se stejně vyplatil dvousložkovej
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 18 | 20.11.2017 v 12:59 297772714 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |