globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy


Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 06:54 | Nahoru | #841
Hippieguy> Jsi to nějak nedopsal? Co stím motorem je teda? Už jsem to jednou psal.Ten kdo ti jí prodal do teď oslavuje že našel vola co jí koupil.Prodej jí na díly a kup si něco normálního a né tohle.Však tu řešíš jen problémi a nic víc.Ty jsi dal už za ty opravy víc co za motorku a nikde jsi se nepodíval.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 06:55 | Nahoru | #842
Hippieguy> Spíš to vypadá na ten trakař co?

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 06:59 | Nahoru | #843
Tak založ vlákno:Nechce někdo V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING na náhradní díly.Máš tu kolegu co jí má taky.Tak by něco určitě uvítal.Jak čtu tak u téhle značky se za jízdy ztrácí součástky běžně.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 09:27 | Nahoru | #844

Hippieguy píše: Chlapci, nejste daleko od pravdy. Dneska se mi ozval Dave a vypadá to bledě. Ale slovenska nebo Grossglockneru se nevzdávám. Tam prostě pojedu, i kdybych tam měl jet na trakaři.



No konečně to aspoň dostal do ruky někdo, kdo tomu asi fakt rozumí... Ale trvalo to...

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 09:41 | Nahoru | #845
Podle toho popisu co poslal Dave bych toho tvého kámoše nakopal doprdele, konečně sis sehnal někoho kdo tomu rozumí. A těch 40 hodin? Já s mechanikem (ano, netroufl jsem si na to sám, tak jsem to dal kamarádovi mechošovi a koukal jsem mu pod ruky) jsme dělali motor na MZ (DOHC) komplet rozborka a zborka za nějakých 6 hodin včetně cigárek, papání a koukání na péčko A peníze? po mě nechtěl, nakonec jsem mu nějakou tu stovéčku vnutil A tobě si troufá říct o další peníze? Za motor, který by dokázal složit číňan ve spánku? Najdi koule, zahoď brko, vostříhej si ty vlasy a vytluč mu zuby z huby...

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 09:54 | Nahoru | #846
FrankySS> Jen je to zbytečné mu radit.Názor máš dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 12:33 | Nahoru | #847
Hippieguy> Jak Ti píší ostatní, rozprodej tento šrot na díly, za pořádně opravený a funkční motor můžeš trhnout slušnou částku. Za ty peníze, co už jsi do toho nacpal a včíl bys cpal dál, jsi měl už dávno pořídit XV125, nebo VT125, což jsou motorky, u kterých jen doléváš benzin, kontroluješ hladinu oleje, sem tam vyčistíš a namažeš řetěz a občas přeměříš, popř. dofoukneš gumy. Pokud sis už rozšířil papíry na A18 (nebo jak je to dnes značené), tak kup rovnou XV250, ta už jede slušně.
Jestli Tě takhle čínská herka nechá někde na vrchu Grossglockneru, tak těm svým vlasům poděkuješ, že si budeš mít vzteky co rvát. A především tam na ní těžko cokoliv seženeš, na rozdíl od motorek notoricky známých.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 12:39 | Nahoru | #848
J.M.K.> nehledě na to že odtah domů ho výjde 2x víc co do toho šrotu vrazil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 13:05 | Nahoru | #849
HornisGSX> No vida... další argument jak vrata od zdymadla... bohužel pro něj asi stále nedostatečný. A když mu to vyplivne zrovna na vrcholku, tak alespoň může doslova a do písmene "hodit ten šrot ze skály a po svých jako čára žíznivá zmizet do dáli". Bohužel problém bude v tom, že taváryšči v Esterajchu si takové "hanobení panenské přírody" asi moc páčiť nenechajó, a jemu se to prodraží zase o "kousek" víc - o náklady na odklizení šrotu pod skalou a betelně mastné flastr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 13:29 | Nahoru | #850

J.M.K. píše: HornisGSX> No vida... další argument jak vrata od zdymadla... bohužel pro něj asi stále nedostatečný. A když mu to vyplivne zrovna na vrcholku, tak alespoň může doslova a do písmene "hodit ten šrot ze skály a po svých jako čára žíznivá zmizet do dáli". Bohužel problém bude v tom, že taváryšči v Esterajchu si takové "hanobení panenské přírody" asi moc páčiť nenechajó, a jemu se to prodraží zase o "kousek" víc - o náklady na odklizení šrotu pod skalou a betelně mastné flastr.



Co kdyby zabrousil cisla a nechal si SPZ? Nedavno jsem od nekoho cetl cestopis, jak jeho kamos v Alpach prepalil zatacku a poslal to do stromu a tu motorku tam proste nechal lezet.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 13:32 | Nahoru | #851
Nejde o to se někomu posmívat co má a co né,ale v jakém stavu? Chápu i Hipíka,že si na ní vydělal sám a má stoho radost.Tady už není si co dokazovat.Ono to dopadne špatně stím motorem a jemu stejnak nic jiného nezbyde než to prodat na součástky.At raději dá inzerát že prodá na náhradní díly a založí vlákno jakou motorku si má pořídit a nechat si tu poradit od kluků co mají stím nějaké znalosti a rozumí tomu.Než tu půl roku řešit jen problémi.A už ani nepíšu o STK,která ho čeká.Nech si tady prosím poradit.Všichni se ti snaží pomoc tady a to že si stoho dělají srandu tak jen proto,že uděláš vše naopak a po té založíš vlákno,že je tu problém.Zbav se té motorky dokud můžeš a je zima a pořid si jinou ať máš klid a můžeš v sezoně jezdit a né se v tom hrabat v garáži,když jiný budou jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 13:38 | Nahoru | #852
J.M.K.> Za dobře opravenej motor toho ale taky moc nedostanu. Když stojí novej 8000kč. Tak kolik dá někdo za zgenerálkovanej? 5k maximálně. Pokud se ten motor povede opravit, tak si jí nechám na "uplný dojetí". Stejnak na ní budu na jaře dělat tu přestavbu na bobra. Tu mam už nahlášenou jako seminárku na design a nijek se z ní nevykroutim.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 13:41 | Nahoru | #853
Mžná budu mít Minska 125. Píšu si z jednim chlapíkem, kterej by ho vyměnil za tu mojí Čezetu. Snad se podaří.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 13:46 | Nahoru | #854

Hippieguy píše: J.M.K.> Za dobře opravenej motor toho ale taky moc nedostanu. Když stojí novej 8000kč. Tak kolik dá někdo za zgenerálkovanej? 5k maximálně. Pokud se ten motor povede opravit, tak si jí nechám na "uplný dojetí". Stejnak na ní budu na jaře dělat tu přestavbu na bobra. Tu mam už nahlášenou jako seminárku na design a nijek se z ní nevykroutim.



No u motoru můžeš nalákat, že je to 150, maskovaná jako 125...

A z jakého důvodu je ten chlápek ochotný toho Minska vyměnit? Aby taky jen nechtěl funkční motorku... Jak je to s dílama na Minska jsi zjišťoval?

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 14:17 | Nahoru | #855
Jestli si ten motor chces nechat na dojeti, tak uz premejslej jakou motorku si v kvetnu koupis.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 15:29 | Nahoru | #856
SirIndy> Také možnost... Já ale měl na mysli situaci, kdy by jej někdo "viděl při činu", což u dosti pozorných rakouských soudruhů, automaticky spatřujících v českém člověku zloděje, jest věcí lekce očekávatelnou.
Navíc v tom Teobu zmíněném případě moc nevěřím tomu, že by po nalezení motorky dle výrobních čísel nedohledali, na koho byla psána. Pochybuju o tom, že by měl jezdec s sebou šábr a po havárii se babral s odškrábáním a odbroušením čísel.

Hippieguy> Za takový motor je 5000,- docela slušná částka a když to vezmeš přísně, tak i ta v podstatě přesahuje momentální hodnotu motorky. A když už chceš dělat přestavbu v rámci seminárky, tak si vem k sobě někoho, kdo rozumí výpočtům konstrukcí a udělejte z gruntu stavbu, tzn. původní bude jen motor, kola a možná pár drobností a původní rám rozřežte do šrotu a udělejte nový v rámci stavby. Samozřejmě použít kvalitní materiály, (svařování radeji nechat na mistrech) a to nejen na rám. Stejně pak ale bude nejlepší motorku nechat někde vystavenou coby školní projekt, jelikož po takové echt přestavbě by bylo třeba provést individuální schválení technické způsobilosti a to je tak nákladná procedura, že u takovéto motorky se to vůbec nevyplatí - několikanásobně by to převýšilo její hodnotu.
V tom případě bude lepší už teď nechat motorku odepsat z evidence, pak můžeš zrušit i pojistku, čímž dále ušetříš.

Nebo by se to dalo udělat tak, že rám sice vyrobíte nový z kvalitního matroše, ale bude tvarově a rozměrově stejný jako původní, jen pár drobných změn v rámci bobber úpravy. Pak nebude třeba dělat schválení a pokud bude kvalitně vyražené číslo a rám pořádně vyroben a nalakován, nemusel by to být problém během TK. Samozřejmě pokud budou vychytané i všechny osatní závady, kterých je na motorce požehnaně (viz to vlákno, s čím vším bys neprošel na STK).

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 15:32 | Nahoru | #857
Tak to letos nebude mop nikde v prodejnách.vše kupuje Praha na přestavbu.Nech si poradit Hipíku a tu motorku prodej.

Naposledy editováno 12.02.2013 15:35:21

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 16:02 | Nahoru | #858

Fireblade77 píše: Tak to letos nebude mop nikde v prodejnách.vše kupuje Praha na přestavbu.Nech si poradit Hipíku a tu motorku prodej.



A pojď si utřít tu louži a vyprat mi židli a trencle. Možná nebudou k mání ani tyhliníkové trubky na věšení záclon.

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 16:11 | Nahoru | #859
Ja si stejne nedokazu predstavit jak 18ti letej kluk, kterej je totalne bez penez, nema zadny technicky znalosti a zkusenosti, chce jako skolni praci delat prestavbu motorky. Vzdyt to je neskutecne prace, kterou je potreba udelat dobre a kvalitne (ne mopem a izolepou) a krome toho, ze to zabere dost casu, tak je to i pomerne nakladny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 16:45 | Nahoru | #860
JR..> S nějakejma náladama počítám, ale řek bych že většinu věcí můžeš udělat doma, nebo je nějak přizpůsobit. Neplánuju kupovat drahý doplnky. Jen naprostý minimum. Jen to si nemůžu vyrobit doma.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 16:48 | Nahoru | #861
ježiš marja... víš co to jsou zorvna boobery???

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:09 | Nahoru | #862
boobery budou asi kozy anglicky ne?
jinak cinskej bobber, mno nevim kamarade, asi si neumis predstavit co je prestavba zac, aby to za neco stálo jinej rám, sedlo, prekopat elektriku, samo kvalitní lak at se na to dá koukat...

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:18 | Nahoru | #863
DRN.> já pardón za mystifikaci

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:18 | Nahoru | #864
Bobber byl původně název pro maximálně očesaný a zjednodušený motorky.
Rám nechám, jen ho nechám převařit. Sice nikde nepraská, ale jeden nikdy neví.
Dále sundám všechny ty falešný chromovaný cingrlátka, ten zadní rám pude taky pryč. Nádrž pude do černýho komaxitu. Jiný kratší blatníky. Blinkry půjdou taky pryč. Sedlo je dvojdílný, takže sundám tu zadní část. Dále plastový kastlíky se sundaj, místo nich se tam dá plech.

Nápadů mam hodně. Když to nevyjde, tak z toho bude v nejhoršim hnusná motorka, která se ale mě bude líbit. Lepší než prasit enduro z kejvačky, jako se to často dělá.

Naposledy editováno 12.02.2013 17:19:02

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:30 | Nahoru | #865
Hippieguy> "Hnusná motorka, která se ale mně bude líbit" - to si trochu protiřečíš, ne? Bobber je jen všelijak očesaná motorka, bez větších úprav a bez zásahů do rámu. Chopper má zpravidla minimálně předělaný předek, leckdy je přestavěn na hardtail, což už jsou ovšem nevratné změny rámu.
Pokud chceš ale vyházet i blinkry, tak potom už vůbec nepočítej s tím, že motorku legálně dostaneš do provozu.

Mimochodem, rám nebude stačit převařit, ale musel by se udělat nový. Z ho*na bič neupleteš. Po všech těchto "úpravách" si budeš moct motorku nanejvýš vystavit v obýváku.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:31 | Nahoru | #866
už ten komaxit bude žužovej

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:44 | Nahoru | #867
tak i komax se da udelat koukatelne, ale nejdřív písek, pak kvalitně komax, pak se to dá bezbarvákem přestříknout získá to "hloubku" a lesk, ale je to drahá sranda, já to mám na rámu minibike a vyšlo to na dvojku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:45 | Nahoru | #868
DRN.> a to se vyplatí

E: za mě komaxit tak maximálně na židličky do zasedačky

Naposledy editováno 12.02.2013 17:45:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:46 | Nahoru | #869

HornisGSX píše: DRN.> a to se vyplatí


mě jo, dvousložka v lakovně vyjde dráž a todle je odolnější, o to mi šlo

e: písek byl drahej, sundával se právě starej komax a nechtel jsem to delat nicim hrubým

Naposledy editováno 12.02.2013 17:47:49

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

12.2.2013 v 17:52 | Nahoru | #870

HornisGSX píše: DRN.> a to se vyplatí

E: za mě komaxit tak maximálně na židličky do zasedačky


vyfotil bych ti to,a le na fotce to stejne nejde poznat od normálního laku, ono ani naživo to skoro nepoznáš (přelakovaný) mám to na malé ploše, jak by to vypadalo na nádrži netuším, ale tam by se stejně vyplatil dvousložkovej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist