Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
takže při mém stylu ježdění radši 4T protože pokaždé musím přejet nějakých 10-20 km po silnicích, polňačkách atd, než se dostanu do terénu,..až budu třeba jezdit pouze enduro tratě a nějaké hard enduro pasáže po lesích, tak 2T300 zatím pro mě nemá smysl,...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Rischwon píše: a v neposlední řadě sem se celkem dlouho sžíval s tím že 2T nebrzdí motorem,..jinými slovy nemožeš brzdit motorem,..takže bud máš moto pod plynem nebo musíš držet spojku,...třeba když jsem jel jen po rovince tak jsem úplně zapomněl že při ubrání plynu musíš zmáčknout spojku a zpomalení si korigovat pouze brzdou,...2T které nemají dělené mazání ale máš jen smíchaný benzín s olejem, tak při brždění motorem jede píst naprázdno bez paliva,..tudíž nemá žádné mazaní a může se přidřít,..
Nesmíš to zas tak prožívat : ) Jasně, sjíždět GG a brzdit jen motorem není u 2T značka ideál, ale v normálním provozu to vůbec řešit nemusíš a už vůbec ne, když pojedeš na ostrým enduru 10 km. A pokud by ti vadilo míchání oleje a benzínu, doporučuji Beta Xtrainer, ta to má řízené elektronicky. Navíc je to ideální kompromis mezi ostrým a tupým endurem za hodně zajímavou cenu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |