globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.1.2017 v 15:25 | Nahoru | #1

Rischwon píše: a v neposlední řadě sem se celkem dlouho sžíval s tím že 2T nebrzdí motorem,..jinými slovy nemožeš brzdit motorem,..takže bud máš moto pod plynem nebo musíš držet spojku,...třeba když jsem jel jen po rovince tak jsem úplně zapomněl že při ubrání plynu musíš zmáčknout spojku a zpomalení si korigovat pouze brzdou,...2T které nemají dělené mazání ale máš jen smíchaný benzín s olejem, tak při brždění motorem jede píst naprázdno bez paliva,..tudíž nemá žádné mazaní a může se přidřít,..



Nesmíš to zas tak prožívat : ) Jasně, sjíždět GG a brzdit jen motorem není u 2T značka ideál, ale v normálním provozu to vůbec řešit nemusíš a už vůbec ne, když pojedeš na ostrým enduru 10 km. A pokud by ti vadilo míchání oleje a benzínu, doporučuji Beta Xtrainer, ta to má řízené elektronicky. Navíc je to ideální kompromis mezi ostrým a tupým endurem za hodně zajímavou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.1.2017 v 15:59 | Nahoru | #2
PetrS> na tvůj popud jsem se po xtraineru a Betách začal dívat ale 190 tyček na novou, to hned tak dohromady neposkládám, takže jdu po ojetejch. Teď jsem se teď o víkendu byl podívat na 2014 RR300 a RR250, protože se dají oproti KTM sehnat za menší peníze novější modely a orpdoti EXC mají Bety prý lepší motory.
Ta 300 dobrej podvozek, ale motor zněl nějak divně, sedadlo nedrželo. Ta 250 naopak motor dobrej, ale podvozek, minimálně jedno ložisko v přepáčku na kaši. Takže jsem ani jednu nevybral. Dokonce když jsem se bavil s tím borcem od 250, tak říkal, že tu 300 zná, že ji viděl na všech závodech co se byl dívat, takže se není čemu až tak divit u té 300.
Co mě ale u obou motorek překvapilo, tak oproti tomu EXC bylo o dost tvdrší páčka spojky. Myslel jsem, že to půjde jako na tom EXC jedním prstem, ale musel jsem dvěma, jako na WRR

Rischwon> zbytečně 4T 350. Rovnou 2T 300 Zkušenosti už máš z WRR

Naposledy editováno 30.01.2017 15:59:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.1.2017 v 16:47 | Nahoru | #3
PetrS> no já bych to tak neprožíval,..ale měl si vidět toho mojeho kámoša jak za mnou létal po dráze že by ten výjezd vyběhl možná rychleji než já na jeho stroji,...a zastavil mě se slovy že to je 2T a že nesmím nikdy brzdit motorem,...že kdysy zadřel nějakou starou hujdu (motokros - 2T 250) a že už si na to chtě nechtě dává pozor,...
Xtrainer se mi taky líbí, ale když už tak už,....navíc Xtrainer má škaredé koleno míchání benzinu mě nevadí,..ale spíš mě jen příjde že by to tříkilo nebylo vhodně na celodenní traily,...

klubko> jak se říká u crossky či endura,..tak nejdůležitější je motor a podvozek,...nic neuspěchat,..pak se to může prodražit,...jinak s tou motorkou ještě uvidím,..zatím to kupovat nechci,..minimálně jaro bude na WR,...všechno si musím ještě vyzkoušet jak na trati tak v lese,..nejlépe na lesní trati jakože z toho co jsem zkoušel tak to 300 2T mi vyhovovalo nejvíc,...ale jak člověk zatahal za plyn tak sem si připadal jak hadrový panák co vlaje za řidítky prostě ještě to rozhodnutí ve mě nedozrálo,...chce to vyzkoušet i jiné 2T300, které budou nebudou mět přívěru otevřenou na max, tak jak to má berg mého kámoše,...hlavně bych chtěl vyzkoušet ještě nějakou ostrou 4T250 a to především WR250F s tím obráceným motorem,...rád držím motorku v otáčkách a když to vezmu kolem a kolem, tak v extrému je větší výkon spíš na škodu a navíc tě dřív unaví,... mluvil jsem kdysy s jedním enduro závodníkem,..je tu na motorkářích jako RSWR a ladí WRFka,...má tu novou WR250F a po dlouhých letech přešel zpět do třídy E1 a nemůže si to vynachválit,...lehčí motorka,..obratnější a prej to jede jak hovado,..podle potřeby si nahraje vhodnou mapu ECU,...a jak říká mistr oboru Graham Jarvis,...na závody 300 2T a pro celodenní vyjíždky s přáteli jedině 4T 250,...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist