Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Hodně km, bez přebržděných předních kol Dzgofmann
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Čičin píše: Jojo,hodně záleží na využití motorky
Při delších cestách se taky můžeš setkat s tím, že dojedeš na zvlněnej povrch (nejčastěji před křižovatkou) a ABS bude spíš na škodu Vlastní zkušenost z Černé Hory na loňské motodovolené tzn.tam, kde to neznáš. Když pojedeš každej den po práci stejnou trasu a nikdy jinak, tak ABS nepotřebuješ
takže je to tak-jsem si to myslel,ale nechtěl jsem to tady tahat.u auta taky-přeletíš větší nerovnosti kolo se odlepí od země,blokne se a abs ho povolí-a než začne zase naplno brzdit,tak setinky vteřiny a metry letí....a pokud je takových nerovnosti víc za sebou,tak abs blbne jak na ledě a brzdy nebrzdí...
u auta jsem měl takhle jednou hodně horkou chvilku,na motorce to musí být o to horší..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dolph-cz píše: takže je to tak-jsem si to myslel,ale nechtěl jsem to tady tahat.u auta taky-přeletíš větší nerovnosti kolo se odlepí od země,blokne se a abs ho povolí-a než začne zase naplno brzdit,tak setinky vteřiny a metry letí....a pokud je takových nerovnosti víc za sebou,tak abs blbne jak na ledě a brzdy nebrzdí...
u auta jsem měl takhle jednou hodně horkou chvilku,na motorce to musí být o to horší..
jojo,je to tak,motorka pak "vůbec" nebrzdí, naštěstí jsem jel tak 30-40km/h. Nicméně v křižovatce na hlavní v 99 % nepotřebuješ krizově brzdit, protože se snažíš předvídat... narozdíl od zatáčky, kde tě v mnohem větší rychlosti může něco překvapit