Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Hodně km, bez přebržděných předních kol Dzgofmann
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dzgofmann píše: trins> Vubec mi nekřivdíš, proto jsem se na tento systém ptal, protože ho nzenám, a pochybuju o něm stejne jako ty, protože si myslím, že v zatáčce nepomůže, a člověk akorát bude jezdit s pocitem (jestli to dokáže) že ho ta elektronika zachrání a pak se pravidelně neco posere Proto o tomto systému pochybuji a řešim, jestli další moto vybrat s ABS nebo bez a díky tomuto tématu, jsem se dozveděl o informacích , které mě pomohou zvážit všechy pro a proti, a hlavne to, jak moc tento systém využiji
Netrval bych na tom aby ho motorka mela, ale kdyz tam bude asi jen dobre... Zvlast na nakym cestovnejsim stroji kde se pocita ze pojedes dal, unavenej v desti....
Ja treba jezdim jen kolem komina, svizne a kdyz je sucho... Pro me je asi k nicemu...
Abych byl k veci, moje bude s. Tak nejak jsem dospel k nazoru, ze ten "zalozni padak" chci i kdyz ten hlavni treba nikdy neselze...
Vidím to u auta...když v zimě na sněhu chci v zatáčkách blbnout,tak mě stabilizační systém nikam nepustí....naproti tomu znám týpka s R8 co celou dobu jezdil s komplet elektronikou a když se chtěl předvést,tak to všechno vypnul,ujel 3,5 km a šel 5x přes boudu,protože stačilo dupnout na plyn a auto se v zatáčce vzneslo
E: tučný- sám jsi to napsal..trvalo mě než jsem to sesmolil
Naposledy editováno 20.07.2012 22:23:51