Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Hodně km, bez přebržděných předních kol Dzgofmann
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dzgofmann píše: trins> Vubec mi nekřivdíš, proto jsem se na tento systém ptal, protože ho nzenám, a pochybuju o něm stejne jako ty, protože si myslím, že v zatáčce nepomůže, a člověk akorát bude jezdit s pocitem (jestli to dokáže) že ho ta elektronika zachrání a pak se pravidelně neco posere Proto o tomto systému pochybuji a řešim, jestli další moto vybrat s ABS nebo bez a díky tomuto tématu, jsem se dozveděl o informacích , které mě pomohou zvážit všechy pro a proti, a hlavne to, jak moc tento systém využiji
Netrval bych na tom aby ho motorka mela, ale kdyz tam bude asi jen dobre... Zvlast na nakym cestovnejsim stroji kde se pocita ze pojedes dal, unavenej v desti....
Ja treba jezdim jen kolem komina, svizne a kdyz je sucho... Pro me je asi k nicemu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
assassin píše: Netrval bych na tom aby ho motorka mela, ale kdyz tam bude asi jen dobre... Zvlast na nakym cestovnejsim stroji kde se pocita ze pojedes dal, unavenej v desti....
Ja treba jezdim jen kolem komina, svizne a kdyz je sucho... Pro me je asi k nicemu...
Jojo,hodně záleží na využití motorky
Při delších cestách se taky můžeš setkat s tím, že dojedeš na zvlněnej povrch (nejčastěji před křižovatkou) a ABS bude spíš na škodu Vlastní zkušenost z Černé Hory na loňské motodovolené tzn.tam, kde to neznáš. Když pojedeš každej den po práci stejnou trasu a nikdy jinak, tak ABS nepotřebuješ