globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě Enfielda v Indii, cesta do ČR po vlastní ose
Už je to nějaký čas (2008) co se klukům podařilo dovézt Enfieldy po vlastní ose na českých značkách.
http://www.motorkari...l-enfield-14823.html

Od té doby se o to pokusily další skupiny lidí, ale prý se to už nikomu nepovedlo. Protože sehnat na neexistující motorku české značky, velký techničák a carnet není jednoduché, zkusíme využít jiné legální prostředky.

O tento zážitek je stále velký zájem, proto bysme mohli dát hlavy dohromady a zkusit najít jiná řešení. Dle informací z května 2012 lze v Lahore v Pákistánu získat Temporary Import Licence, díky které můžeme indickou motorku s indickými značkami převézt přes Pákistán i bez Carnetu. Více info zde: Federal Board of Revenue (goverment of Pakistan)
http://www.cbr.gov.p...38&ArticleID=547

Další legální varianta je zakoupení Enfielda v Nepálu, kde se dá sehnat Carnet bez problému.

Já osobně chci v Delhi koupit motorku starší 25ti let (benzin, nebo diesel), přepsat ji na své jméno, kupit povinné ručení a vyrazit s ní známou cestou až do Brna. V ČR ji pak přihlásit na veteránské značky.

Mám první sadu otázek:
1. Přepíše Ind motorku na mé jméno a vystaví mi OTP, povinné ručení atd?
2. Když projedu Pákistánem s Temporary Import Licence do Íránu, nebudou tam po mě chtít opět Carnet?
3. Projedu Turecko a Bulharsko bez Carnetu, když budu mít v každé zemi koupení jejich povinné ručení?
4. Pustí mě s Enfieldem do Evropy (Bulharsko)?

Děkuji za Vaše názory a připomínky.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Enfielda v Indii, cesta do ČR po vlastní ose

10.6.2012 v 10:12 | Nahoru | #1
Klukům tiše závidím.

Proč ale diesly? Neberte to jako rouhání, ale i když je to legenda, tak mi se prostě nelíbí (ten stacionární diesel agregát v rámu motorky..), přihlásit to na normální SPZ nepůjde, složité startování (teda co jsem hodně dávno četl, tak se musí vytáhnout špunt z hlavy a na první start stříknout benzín?), nízká maximálka.. No ale o tom to určitě není, jízda na tom může být nezapomenutelná a cestu klukům vážně závidím. Ten zbytek (úřady atd.) už rozhodně ne..

Tak držím palce, ať to vše zvládnete



(reakce na) Koupě Enfielda v Indii, cesta do ČR po vlastní ose

10.6.2012 v 10:30 | Nahoru | #2
c.j.> Možná proto - že je tady dostanou na veteránské - normální by neměli šanci dostat na čísla ...

jo - taky vím že to jede max 50-60... ale víc nepotřebujou .... akorát mám obavu - aby to vydržely - jak stroje - tak lidi .... ( vím jak vypadá cesta - a někde budou potřebovat sakra zrychlit - a někde si nejsem jistej zda nepadnou nudou )

Naposledy editováno 10.06.2012 10:33:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické údaje do TP Royal Enfield Bullet 350 Mayk 4 25.4.2024 v 09:58 Slow
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Do Indie na enfieldy, zkušenosti Royal Enfield Bullet 500 Hery22 2 29.1.2024 v 13:07 Hery22
Royal Enfield převodovka Royal Enfield Bullet 350 1Bandit 12 27.6.2022 v 09:28 1Bandit
Náhradní díly Royal Enfield Bullet 500 venture 6 12.2.2022 v 20:12 docent


TOPlist