globalmoto_duben_nolan





Téma: Poladeni DR-Z
 
27.9.2007 v 12:49
Ahoj,

po prvnich 1000km na DR-Z400S (model 07) davam na garancku a chtel bych zaroven motorku posefovat tak aby byla o neco obratnejsi v terenu.

Premyslel jsem o vymene kolecka v motoru - tusim, ze jsem nekde tady cetl, ze 14ka je optimalni pro zvyseni kroutaku v nizsich otackach. Co vy na to?

Dalsi veci je vyfuk. V RAZZU maji E2 od White Bros za 11tis. Netusim o kolik se zvedne vykon...ma vubec cenu investovat do tohoto ladaku?

Diky

Poladeni DR-Z

27.9.2007 v 12:56 | Nahoru | #1
jo ta E2 vypada pekne taky sem na ni koukal, ale je to palka, podle me to za to nestoji
ja mam na SMku Scorpiona, kterej se tady prodava taky za 11 tis, a ty prachy bych za to nedal
vykon to trosicku zvedlo, ale fakt nepatrne, jediny co jsem poznal je, ze to jede vic ve vrchu a da se to vic tocit
mas nekoho znamyho v USA? tam prodavaji komplet od yoshimury za 440USD...
a jestli chces tech 11 tis utratit, tak bych radsi poridil karburator (FCR MX 39mm)
hodne toho najdes tady http://www.thumpert...orumdisplay.php?f=25

1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z

27.9.2007 v 13:05 | Nahoru | #2
Ohledne toho vyfuku - jeste jsem zjistil, ze nove delaji model XCR http://www.whitebro...exhaust/xcr/xcr.html je za 8.800,-
ten vejfuk asi poresim.

Co to kolecko?

(reakce na) Poladeni DR-Z

27.9.2007 v 14:01 | Nahoru | #3
Tomino-WakeMag> 14 kolečko pomůže hodně. Pokud budeš více trajdat mimo cestu, pak 2-3 zuby navíc na rozetu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

27.9.2007 v 14:49 | Nahoru | #4
Tomino-WakeMag>Čau,ten převod je dobré vyměnit,ale výfuk za 11-ku,to je magořina!!! Jednak se výkon o nic-moc nezvedne,má to trochu lepší krouťák odspodu,ale řve to jak pavián. A navíc to dělají někde u Příbrami a ti šikulové,co to vyrábí,to takéumí rodat za dvojku..P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

27.9.2007 v 15:00 | Nahoru | #5
Petr Huska> na white bros pisou, ze s tlumici vlozkou to ma povolenych 96db. Takze ten rev by nemusel byt az tak strasnej ,-)
Nejak jsem nepochopil co se vyrabi u Pribrami?

1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z

27.9.2007 v 16:44 | Nahoru | #6
Pokud vyměníš jen koncovku,naženeš maximálně strach hlukově labilním jedincům :)
Výkon veskrze +- stejný.
Já řešil stejný problém,také jsem byl rozhodnutý pro Yosh,ale naskytla se neodolatelná nabídka na Pro circuit včetně titan svodu a bylo rozhodnuto.
Jestli je koník,dva navíc nepoznám,ale subjektivně motor lepší"dejchá" a i ten zvukovej vjem je jednoznačně pozitivní.
Investice do karburace od Keihinu ( viz rada od Anttona ) je tak trochu na dlouhý loket.Není to jen výměna systému,ale hlavně to následný odladění na dynamometru s lambdou,aby to mělo význam.A pokud spočítáš koncovka příp. i svod,karburace,filtr-náklady jsou někde jinde.Pak třeba napadne i výměna válce za 450ccm.
To už lepší koupit 450 RMZ .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 02:49 | Nahoru | #7
VašekRS>lambda sonda se pouziva u vstrikovani nebo ne?

(reakce na) Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 07:27 | Nahoru | #8
antton> lambda sonda se v provozu pouziva temer vylucne u vstrikovani (nebo elektronicky rizenych karbecu), tim postem basnik chtel rict asi analyzatorem CO nebo wide-band lambdou - k presnemu nastaveni bohatosti smesi - i kdyz ja si myslim ze bohatost smesi pri akceleraci se da nejlepe nastavit podle EGT (teploty vyfuk plynu)

(reakce na) Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 08:49 | Nahoru | #9
Tomino-WakeMag>A sakra,mě se splašily písmena na klávesnici- No laďák Scorpion,co tady někdo psal,že je za 11 litrů...nebo je to jiná značka-mě toto nezajímá,tak si to neberu do hlavy. Ono totiž když jezdíš po lese,tak je každý laďák na h..o,protože Tě každej hajnej slyší na míle daleko a v pohodě stihne nabít... :D Něco jiného je ,když jezdíš někde na uzavřené trati a závodíš,pak ten výfuk asi má cenu vyměnit,ale musíš poladit i karbec a případně i vačky... a to je už pěknej balík. *no* P-H

Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 09:49 | Nahoru | #10
a co takhle KN filtr, máte někdo?
Leo Vince X3 jsem viděl na hodně endurech. se koupí jako open nebo s homologační vložkou a pak si jen sám zvolíš jakej použijech, taky zvažuju úpravu, ale nakonec jsem koupil jen blastry od polisportu a liju tam benzín a tím to nejlíp doladíš :thmubup:
jo a taky mám 14-44 a nemůžu si stěžovat, ani pomalý ani rychlý a nemusíš zkracovat řetěz když necháš origo rozetu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 09:54 | Nahoru | #11
antton>tak si představ,že jsem línej něco počítat.A když už je moto přikurtovaný a nastavenej komunikační dialog,proč bych nedal i lamdbu,která mi hned kvalitu spalované směsi spolehlivě a ne podle"tabulek" vyhodnotí.Ale nechci poučovat.

(reakce na) Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 14:56 | Nahoru | #12
VašekRS>me neva, kdyz me poucis :) ja tomu nerozumim a nikdy sem to nedelal, jenom se chtel zeptat :)

1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 17:58 | Nahoru | #13
V poho.Neresim to nejak upjate.Jen jsem uz par motorek mel,dynamometr jsem parkrat videl :D v akci,neco o tom precetl a pokud by mi zbyvalo cca 100 litru,mam ho i doma,abych se nemusel neustala strachat ke znamemu.Asi tak

Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 18:08 | Nahoru | #14
Co třeba RAAS?

(reakce na) Poladeni DR-Z

28.9.2007 v 18:09 | Nahoru | #15
VašekRS>Muzu se jeste zeptat co jezdis za gumy?Pripadne kde a za kolik si je sehnal?
thx

1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z

29.9.2007 v 13:53 | Nahoru | #16
To Antton:
Dunlop 208SM dojíždím sadu,před tím Bridgestone 090 z D sada cca 6.Byly o třídu lepší než Dunlop.
Dál uvidím.Chci zkusit Schinko supermoto slick.Mám nahříváky takže no problem s prohřátím před jízdou.

(reakce na) Poladeni DR-Z

29.9.2007 v 14:03 | Nahoru | #17
to 4846 :RAAS určitě dobrej,ale drahej.
Psal jsem,nabídka byla,ale mimo cenový rámec.

1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z

1.10.2007 v 10:54 | Nahoru | #18
Laďák na enduro nedávat *no*

Když ti vadí že to má menší výkon proč sis nekoupil silnější motorku??

A menší kolečko zvýší krouťák v nižších otáčkách? Co to je za blbost?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

2.10.2007 v 14:22 | Nahoru | #19
Vespa> silnejsi motorku .... no, mel jsem zrovna na suzu supr slevu a chtel jsem to mit na znackach - proto DRZ.
Ladak ne?? proc? ...kdyz teda opomenu vetsi hlucnost. I kdyz s vlozkou ma 96db
Rad si necham objasnit co udela mensi kolecko? Myslel jsem, ze prevodove to je lepsi do terenu - na druhy strane se snizi maximalka...jak to teda je? Dix

(reakce na) Poladeni DR-Z

2.10.2007 v 14:37 | Nahoru | #20
Tomino-WakeMag>Tak možná by stálo za to prodat a poohlídnotu se po jiné? Ony ty novější ostré motorky fakt jedou mnohem víc, a ve výsledku vyjdou líp než kdybys tunil slabou.
Navíc DR-Z když se vytuní tak pak má dost menší trvanlivost - viz Kaštan na Dakaru to měl vyladěný na 55k a odvařil dva motory.
pokud chceš třeba sílu odspoda tak doporučuji XR650R, to je nášlap. Nebo KTM 530. Ale DR-Z je spíš taková hračka.

Laďák - 96 dB je dost kravál, ono se to nezdá ale originál mají motorky 82 dB a těch 14 i když to na papíře vypadá málo tak je kravál jak cyp. To je myslím jen pro enduro závody, že motorky nesmí mít víc jak 100, ale nerad bych kecal.
Laďák tomu trochu pomůže odspoda, ale DR-Z je z podstaty točivej motor takže ve výsledku to je jedno, spíš ještě budeš točit míň a pojedeš pomaleji protože to bude dělat brajgl a bude ti to blbý tomu dávat někde u zahrádek (nebo v horším případě ti to bude jedno :P )


Menší kolečko udělá to co říkáš, ale nenazýval bych to zvýšení krouťáku odspoda. Ale do terénu to je dobrej nápad, pokud ti v trialových pasážích připadne jednička a ve výjezdech dvojka moc dlouhá a cuká ti to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

2.10.2007 v 16:43 | Nahoru | #21
Tomino-WakeMag>
S tim laďákem si myslim, že ti odspoda půjde trochu líp - ale nečej nějakej velkej rozdíl. Osobně bych ji nechal jak je. Hodně lidí si podvědomě myslí, že jim jede víc, když slyší ten rámus z vejfuku. Je to věc názoru a přístupu k okolí - jestli chceš, aby se za tebou každej otáčel, tak ho tam lupni - jako hodně mejch kámošů. Já osobně jsem kvůli hluku (kterej vadil mě i sousedum) sundal výfuk ostrý DR-Z, kterej fakt řval - teď se respektujem, ale to už je zase téma do jiný debaty.

Co se týče převodu, tak jsem naopak přešel na převod 14/40 - štvala mě moc malá maximálka u převodu 14/52, teď je to v poho do lesa, i když další převod dam asi 14/44 (třeba na trať to tak bude určitě lepší)

Ještě k tomu tunění - já osobně jsem nevědomky koupil motorku s upravenou řídící jednotkou pro SM závody(myslim že si někdo hrál s omezovačem) a po 14 dnech mi prdla ojnice. Nicměně teď, už najeto po opravě dalších 2000 km a žádnej problém - ale nechci tě strašit, protože po kladnejch zkušenostech všech! ostatních a u SM verze (já mam Ečko)se toho snad bát nemusíš :thmubup:
Mě osobně se víc a víc začíná zamlouvat nová KTM 530, ale kde na ní mam kua vzít :mad: :mad: :mad: :mad:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

2.10.2007 v 16:51 | Nahoru | #22
mikulas>530 *yes* Tu jsem zkusil před týdnem a je to pecka *yes* Tichá, nevibruje ale jede neuvěřitelně, jak z praku a je lehoučká jak pírko

(reakce na) Poladeni DR-Z

2.10.2007 v 16:59 | Nahoru | #23
Vespa>
Koukam, že máme stejnej vkus *yes*

ale ani když prodáme obě ty naše dr-zka tak nám to stačít nebude :(
Chce to ještě tak 2-3 roky počkat a přezbrojit :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z

4.10.2007 v 17:00 | Nahoru | #24
Diky vsem za podnety. Kazdopadne uz jsem to tam fouknul oboji (kolecko i lauf). Vysledek, myslim, super. Vcera jsem testoval asi 2hodky a musim rict, ze kolecko udelalo presne co pise Vespa. Razeni je rychlejsi, tam kde jsem jel za2 mam uz ted 3 a tocim Lauf lehce pomohl vykonu a jede to lip odspoda. Nemam celkove moc odjezdeno, ale pocit z toho mam lepsi, lip mi sedi na to co jezdim nejvic. Co se tyka bordelu co ten vejfuk udela ... je fakt, ze je to vetsi ramus nez origo, a to o dost, ale s tou tlumici vlozkou to neni zas tak strasny a v pasazich kde to nechci zmastit drzim otacky niz a je to v klidu.
No, mozna ze to dopadne ale ve finale tak, ze za rok/dva to stejne strelim a pujdu do neceho ostrejsiho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

4.10.2007 v 23:06 | Nahoru | #25
Tomino-WakeMag> odspoda to jede lépe díky 14 pastorku. Když ještě přidáš na rozetě 2-3 zuby, je to ještě lepší mimo cestu. Na cestě tragedie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z

5.10.2007 v 07:51 | Nahoru | #26
*yes* P-HPetrAT>

(reakce na) Poladeni DR-Z

5.10.2007 v 08:03 | Nahoru | #27
Petr Huska> ten co jezdí český mistrák jsi ty nebo nějaký tvůj potomek ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist