po prvnich 1000km na DR-Z400S (model 07) davam na garancku a chtel bych zaroven motorku posefovat tak aby byla o neco obratnejsi v terenu.
Premyslel jsem o vymene kolecka v motoru - tusim, ze jsem nekde tady cetl, ze 14ka je optimalni pro zvyseni kroutaku v nizsich otackach. Co vy na to?
Dalsi veci je vyfuk. V RAZZU maji E2 od White Bros za 11tis. Netusim o kolik se zvedne vykon...ma vubec cenu investovat do tohoto ladaku?
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z
Výkon veskrze +- stejný.
Já řešil stejný problém,také jsem byl rozhodnutý pro Yosh,ale naskytla se neodolatelná nabídka na Pro circuit včetně titan svodu a bylo rozhodnuto.
Jestli je koník,dva navíc nepoznám,ale subjektivně motor lepší"dejchá" a i ten zvukovej vjem je jednoznačně pozitivní.
Investice do karburace od Keihinu ( viz rada od Anttona ) je tak trochu na dlouhý loket.Není to jen výměna systému,ale hlavně to následný odladění na dynamometru s lambdou,aby to mělo význam.A pokud spočítáš koncovka příp. i svod,karburace,filtr-náklady jsou někde jinde.Pak třeba napadne i výměna válce za 450ccm.
To už lepší koupit 450 RMZ .