globalmoto_kveten





Téma: Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem
 
3.3.2012 v 08:56
Zdarec, ze všech SUV by se mi zamlouvalo nejvíc. Tak pokud máte někdo osobní zkušenost, prosím, pište. Spolehlivost, spotřeba, plusy, mínusy... uvítám jakýkoli poznatek. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 13:30 | Nahoru | #1

vencisimo píše: motor VW, takže kočkopes a ještě k tomu línej, jiný nafťáky sou pak od PSA(Citroen C-Crosser a Peugeot 4007 sou s Outlanderem shodný auta a vyrábí se na stejnej lince, takže kdo nechce žabožrouta, nemeěl by si kupovat ani Outlandera), nemá stálej náhon na všechny, nevidim jedinej důvod, proč bych si na místo Subaru Forestr měl kupovat Outlandera


O shodě s 4007 a C-Crosser vím, jen jsem měl zato, že naopak oba tyto modely jsou vlastně Japonci. Mám před sebou Autotip a stojí tu: obě SUV fr. značek z Outlanderu vycházejí a budou se v Japonsku také montovat, jen jejich TD dostal název 2.2HDi. Pro mě je na Outu zajímavej právě ten odpojitelnej zadek. Čtyřkolku využiju tak na 5-6-7 víkendů v roce, jinak fakt netřeba. Díky za názor snad vás bude víc.

Naposledy editováno 03.03.2012 13:42:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 15:28 | Nahoru | #2
Fároš> odpojitelnej zadek je markentingovej podvod, si představ, jak to funguje, nejprve stálej náhon všech kol, z motoru jde hřídel, která roztáčí mezinápravovej diferák, z toho jdou další dvě hřídele, jedna na přední nápravu druhá na zadní, kde jsou zase nápravový diferenciály a z těch poloosy ke kolům, teď si vezmem náhon s připojitelným zadkem, motor, z něj hřídel která roztáčí mezinápravovej diferenciál z něj jde jedna hřídel k přední nápravě a druhá hříděl ke spojce, která je rozpojená(takže je zaplej jen pohon přední nápravy), a teď přichází odhalení toho kouzla, zadní kola přece nejedou smykem, takže od kol se roztáčí nápravovej diferenciál, ten rotáčí hřídel ke spojce a roztáčí druhou část spojky, rozdíl rotujících součástí oproti stálýmu náhonu je ten, že u připojitelnýho roztáčíš ještě tu spojku, takže srovnání, stálej náhon má lepší vlastnosti na silnici, v terénu, nemá tam žádný kurvítko u kterýho se mění olej nebo se ošoupe či uvaří(což ty spojky, když sou dýl v zápřahu rády dělaj) a chová se furt stejně, orpoti tomu připojitelnej náhon, je to předokolka, v terénu horší vlastnosti, na silnici samozřejmě taky, musí se o to člověk starat a největší nevýhoda dle mě je ta, že je to vyslověně záludný, pro někoho až zákeřný, když to nečeká, typicky na kruháči když je mokro, auto je silně nedotáčivý prostě předohrab, místo aby to začlo kvičet, nebo jet rovně(což se u předokolky dá hasit) tak se v okamžiku sepne zadní náhon, z nedotáčivýho se rázem stane prakticky zadohrab a to je tak silná změna, že v lepším připadě je to na hodiny, v horším na převrhuntí auta(když to člověk nečeká, když to čeká, tak je rychlej s volantem), takhle nám babička nabourala Hondu HR-V, přidala plyn, předek hrábnul, zapojil se zadek, nečekala to protože netrénovala a byla ve stromě ani nevěděla jak (haldex má hromadu generací, kde se právě první chovala tak, že když se to připojilo v zatáčce tak to to auto vyslověně nakoplo, u dalších generací to pak ladili a ladili, aby to připojení bylo co nejjeměnjší a nejmíň poznat, ale takovým stylem, že se ten zadek zapojuje i při lehkým náznaku prokluzu, jinak co si pamatuju u toho HR-V což byla kopie prvního haldexu, tak tam spojka byla dělaná na asi 10 vteřin zapojení maximálně), jinak co se týče čtyrkolek, tak teď máme doma Toyotu RAV4 první generace(takže stálej na všechny plus závěrka mezinápravovýho) Subaru Legacy 2007 a Forestr2011 všechno 2.0benzín a všechno je to s různejma haldexama a podobnejma neřádstvama připojitelnejma neporovnatelný

Naposledy editováno 03.03.2012 15:54:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist