globalmoto_kveten





Téma: Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem
 
3.3.2012 v 08:56
Zdarec, ze všech SUV by se mi zamlouvalo nejvíc. Tak pokud máte někdo osobní zkušenost, prosím, pište. Spolehlivost, spotřeba, plusy, mínusy... uvítám jakýkoli poznatek. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 15:28 | Nahoru | #1
Fároš> odpojitelnej zadek je markentingovej podvod, si představ, jak to funguje, nejprve stálej náhon všech kol, z motoru jde hřídel, která roztáčí mezinápravovej diferák, z toho jdou další dvě hřídele, jedna na přední nápravu druhá na zadní, kde jsou zase nápravový diferenciály a z těch poloosy ke kolům, teď si vezmem náhon s připojitelným zadkem, motor, z něj hřídel která roztáčí mezinápravovej diferenciál z něj jde jedna hřídel k přední nápravě a druhá hříděl ke spojce, která je rozpojená(takže je zaplej jen pohon přední nápravy), a teď přichází odhalení toho kouzla, zadní kola přece nejedou smykem, takže od kol se roztáčí nápravovej diferenciál, ten rotáčí hřídel ke spojce a roztáčí druhou část spojky, rozdíl rotujících součástí oproti stálýmu náhonu je ten, že u připojitelnýho roztáčíš ještě tu spojku, takže srovnání, stálej náhon má lepší vlastnosti na silnici, v terénu, nemá tam žádný kurvítko u kterýho se mění olej nebo se ošoupe či uvaří(což ty spojky, když sou dýl v zápřahu rády dělaj) a chová se furt stejně, orpoti tomu připojitelnej náhon, je to předokolka, v terénu horší vlastnosti, na silnici samozřejmě taky, musí se o to člověk starat a největší nevýhoda dle mě je ta, že je to vyslověně záludný, pro někoho až zákeřný, když to nečeká, typicky na kruháči když je mokro, auto je silně nedotáčivý prostě předohrab, místo aby to začlo kvičet, nebo jet rovně(což se u předokolky dá hasit) tak se v okamžiku sepne zadní náhon, z nedotáčivýho se rázem stane prakticky zadohrab a to je tak silná změna, že v lepším připadě je to na hodiny, v horším na převrhuntí auta(když to člověk nečeká, když to čeká, tak je rychlej s volantem), takhle nám babička nabourala Hondu HR-V, přidala plyn, předek hrábnul, zapojil se zadek, nečekala to protože netrénovala a byla ve stromě ani nevěděla jak (haldex má hromadu generací, kde se právě první chovala tak, že když se to připojilo v zatáčce tak to to auto vyslověně nakoplo, u dalších generací to pak ladili a ladili, aby to připojení bylo co nejjeměnjší a nejmíň poznat, ale takovým stylem, že se ten zadek zapojuje i při lehkým náznaku prokluzu, jinak co si pamatuju u toho HR-V což byla kopie prvního haldexu, tak tam spojka byla dělaná na asi 10 vteřin zapojení maximálně), jinak co se týče čtyrkolek, tak teď máme doma Toyotu RAV4 první generace(takže stálej na všechny plus závěrka mezinápravovýho) Subaru Legacy 2007 a Forestr2011 všechno 2.0benzín a všechno je to s různejma haldexama a podobnejma neřádstvama připojitelnejma neporovnatelný

Naposledy editováno 03.03.2012 15:54:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 16:45 | Nahoru | #2
vencisimo> Tak tomu říkám vědeckej rozbor co jsem někde na netu pochytil, tak se stejně má za běžnýho provozu jezdit na 2W. 4W a LOCK si řidič zapne jen na blátě, sněhu, někde v dírách... což bych párkrát za rok využil na 3km lesní cestě k chatě, kde moje dosluhující Mondeo přestává stíhat. Takže k tý krizovce na kruháči, cos dával jako příklad, by snad ani nemělo dojít, to je běžnej provoz na běžný silnici, takže režim 2W. A za ten popis náhonu smekám! Co jsem šmejdil v bazarech, zatím jsem se soustředil na interiér, motor. To víš, prvotní prohlížení, zatím jen mapuju terén. K revizi spodku jsem se ještě nedopracoval, mám co dohánět díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist