globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starty za studena
Nazdar! Potřeboval bych poradit s následujícími otázkami týkající se mé ZR7 (vzducháč 738ccm, čtyřhrnek, čtyrtakt, 2 ventily na válec, karbecy, manuální sytič, otevřené koncovka výfuku). Nejedná se o zas tak zásadní problémy, ale rád bych si to s vaší pomocí v hlavě ujasnil.

a) netěsní vejfuk
Viz fotka.

Je třeba nějak řešit? Je to svařovaný spoj? Z manuálu jsem to nevyčetl. Při volnoběhu to fouká intenzitou asi jako když si jemným foukáním chladíte polévku Je třeba to u 4T řešit?

b) startování za studena
Snažil jsem se něco vyčíst ze zdejšího fóra, bo tento problém není až tak vzácný, ale rád bych, abyste mi potvrdili nebo vyvrátili mé doměnky.

Popis: Při zahřátém motoru chytá máňa bez sebemenšího zaváhání. Při studeném motoru a teplém počasí musím použít sytič. Máňa chytne, ale bez správně intenzivního vrknutí plynem ve správný moment zase zdechne. To by ještě nebyl takový problém, ale za chladnějšího a vlhčího počasí se tento projev prohlubuje a už se mi to jednou vymstilo... po prvním nezdařilém nastartování (tedy správně řečeno po zdechnutí) v chladnu a vlhku se už máša ani nechytá. Pomůže až očištění/osušení svíček nebo další pokus za x hodin.

Pozn: Svíčky obyč NGK made in Jap bez známek špatné směsi či porušení, standardní vzduch filtr udržovaný, baterka správná v dobré kondici

Podezření:
1) nízký odpor ve výfukovém potrubí (otevřená koncovka) - vyloučil jsem, nemýslím si, že by v nízkých otáčkách u 4T měl nějaký zásadní význam. Pokud se mýlím, prosím o zdůvodnění.
2) špatné svíčky - vyloučil jsem, pálí všechny, viz pozn.
3) přisává vzduch - vyloučil jsem, zabarvení svíček vypada "zdravě"
4) rozladěné karbecy - vyloučil jsem, údajně byli v servise seřízeny, navíc viz.3
5) rozladěný sitič - nevyloučil jsem, můj největší a vlastně jediný favorit, i když při startování sytič zcela naplno nemám (když je naplno, votáčky letí moc vysoko po tom, co se motor s pomocí vrknutí plynu rozběhá. V manuálu se také píše, že sytič nemá být naplno)

Takže vlastně vůbec nevím... Nějaké další tipy?

(Omlouvám se za délku příspěvku, to ta zima )

Pokud nepříjdu na příčinu, plánuju koupit iridiovky Denso Ale to je takové řešení neřešení

Předem díky za reakce.

EDIT: ještě dodám, tankuju klasiku N95 u normálních stanic. Volnoběžné otáčky nastaveny dle manuálu.

Naposledy editováno 23.02.2012 08:05:15

1 reakcí na tento příspěvek Starty za studena

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2012 v 09:38 | Nahoru | #1
Hele se startem jsem měl u zr7 taky trošku problém, bylo to laborování a sytič musel bejt vždy v přesný poloze, startoval jsem teda bez vrkání plynu.

Pomohlo jedno, seřídit karbece, vyměnit svíčky a když mi známý kontroloval rozvody, tak i zjistil, že byl o zub protočený, tak to sešteloval, od tý doby startovala bez sebemenších známek problémů.

Zkus svíčky + karbece

(reakce na) Starty za studena

23.2.2012 v 09:41 | Nahoru | #2
CharlitoCZ> OK, zkusím

Todvora> Přesně tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist