globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starty za studena
Nazdar! Potřeboval bych poradit s následujícími otázkami týkající se mé ZR7 (vzducháč 738ccm, čtyřhrnek, čtyrtakt, 2 ventily na válec, karbecy, manuální sytič, otevřené koncovka výfuku). Nejedná se o zas tak zásadní problémy, ale rád bych si to s vaší pomocí v hlavě ujasnil.

a) netěsní vejfuk
Viz fotka.

Je třeba nějak řešit? Je to svařovaný spoj? Z manuálu jsem to nevyčetl. Při volnoběhu to fouká intenzitou asi jako když si jemným foukáním chladíte polévku Je třeba to u 4T řešit?

b) startování za studena
Snažil jsem se něco vyčíst ze zdejšího fóra, bo tento problém není až tak vzácný, ale rád bych, abyste mi potvrdili nebo vyvrátili mé doměnky.

Popis: Při zahřátém motoru chytá máňa bez sebemenšího zaváhání. Při studeném motoru a teplém počasí musím použít sytič. Máňa chytne, ale bez správně intenzivního vrknutí plynem ve správný moment zase zdechne. To by ještě nebyl takový problém, ale za chladnějšího a vlhčího počasí se tento projev prohlubuje a už se mi to jednou vymstilo... po prvním nezdařilém nastartování (tedy správně řečeno po zdechnutí) v chladnu a vlhku se už máša ani nechytá. Pomůže až očištění/osušení svíček nebo další pokus za x hodin.

Pozn: Svíčky obyč NGK made in Jap bez známek špatné směsi či porušení, standardní vzduch filtr udržovaný, baterka správná v dobré kondici

Podezření:
1) nízký odpor ve výfukovém potrubí (otevřená koncovka) - vyloučil jsem, nemýslím si, že by v nízkých otáčkách u 4T měl nějaký zásadní význam. Pokud se mýlím, prosím o zdůvodnění.
2) špatné svíčky - vyloučil jsem, pálí všechny, viz pozn.
3) přisává vzduch - vyloučil jsem, zabarvení svíček vypada "zdravě"
4) rozladěné karbecy - vyloučil jsem, údajně byli v servise seřízeny, navíc viz.3
5) rozladěný sitič - nevyloučil jsem, můj největší a vlastně jediný favorit, i když při startování sytič zcela naplno nemám (když je naplno, votáčky letí moc vysoko po tom, co se motor s pomocí vrknutí plynu rozběhá. V manuálu se také píše, že sytič nemá být naplno)

Takže vlastně vůbec nevím... Nějaké další tipy?

(Omlouvám se za délku příspěvku, to ta zima )

Pokud nepříjdu na příčinu, plánuju koupit iridiovky Denso Ale to je takové řešení neřešení

Předem díky za reakce.

EDIT: ještě dodám, tankuju klasiku N95 u normálních stanic. Volnoběžné otáčky nastaveny dle manuálu.

Naposledy editováno 23.02.2012 08:05:15

2 reakcí na tento příspěvek Starty za studena

23.2.2012 v 09:19 | Nahoru | #1
Já mám jinej problém, při rychlostech kolem 50 jako by kopal řetěz. I když to pustím jen na stojánku na 1, vidím jak se lehce propíná a uvolňuje. Přitom je komplet řetězovka nová, kolo jsem zkoušel štelovat i mimo značky, měřit vzdálenosti, na nic jsem nepřišel, dělá to pořád. Původně jsem myslel, že je to vytahanej řetěz, tak jsem koupil novou celou ČZ sadu a dělá to pořád to samý. Napnutej je správně. A už mi došly nápady, co by to mohlo bejt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty za studena

23.2.2012 v 10:07 | Nahoru | #2
todvora> Add kopání řetězu... Jestli nepomohla výměna řetězu včetně ozubených kol a nová sada je správně zajetá, asi bych zkontroloval hřídel pastorku, jestli není zkřivená nebo pohnutá, články (jestli se volně pohybují - i spojka), souměrnost rozety i pastorku (průměry v různejch místech), osazení pastorku (jestli se otáčí "rovně" :D) a kdyby nic, tak bych se mrknul i na ložiska,. Ale střílím od boku, mám všeho všudy za sebou jen jednu výměnu řetězu a to jsem ještě zvládl na maticách rozety strhnout závity

Naposledy editováno 23.02.2012 10:10:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty za studena

26.2.2012 v 11:17 | Nahoru | #3

todvora píše: Já mám jinej problém, při rychlostech kolem 50 jako by kopal řetěz. I když to pustím jen na stojánku na 1, vidím jak se lehce propíná a uvolňuje. Přitom je komplet řetězovka nová, kolo jsem zkoušel štelovat i mimo značky, měřit vzdálenosti, na nic jsem nepřišel, dělá to pořád. Původně jsem myslel, že je to vytahanej řetěz, tak jsem koupil novou celou ČZ sadu a dělá to pořád to samý. Napnutej je správně. A už mi došly nápady, co by to mohlo bejt



a na jaký kvalt? nebo na víc? a když to máš stojánku na 1, tak na volnoběh, nebo i když trošku přidáš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist