globalmoto_kveten





Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:30 | Nahoru | #1

tornado8787 píše: Veronika-Suzuki> No jo proste chceme aby byly nove rady bude nas vicej a nikdo nebude škodny!A oco vám ide že sa rozširi trida? že by se už nevyhravalo???:D



Já nejsem pro nové řády ani rozšiřování na základě navýšení objemu. Není to fér vůči stávajícím jezdcům, navíc to ani neodpovídá pravidlům na jiných přírodních okruzích. Pokud by se měnili pravidla, jak si zrovna kdo vzpomene, tak to znechutí stávající jezdce a potažmo noví se budou bát pořídit motorku, protože není jistota, že si za rok, dva nevymyslí někdo zase něco jiného.

Pokud chce někdo něco zavádět, tak ať to realizuje v nové třídě. Jak jsem psala, odmítám stát na startu na 650 proti dvanáctistovce, a určitě bych nebyla ze stávajících jezdců jediná. Nechápu proč to zavádět, když tahle třída se s aktuálními platnými pravidly slušně rozrostla a další jezdci o ní uvažují. Není důvod.

A kdo je vlastně "my chceme"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:34 | Nahoru | #2
Veronika-Suzuki> všíchny :D a ty stím nic neudelaš! proste :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:44 | Nahoru | #3
Veronika-Suzuki> Me změna nevadí. Přinese to další motorky do startovního pole. A nejen 1200, což je extrém, neb standardně se nic takového ve dvouventilu nevyrábí. Přitáhne to hlavně i jiné maloobjemové čtyřventily, MT07, F800. Jako fanoušek Ducati samozřejmě podporují jakoukoli aktivitu, která umožní zapojeni strojů této značky, stejně jako i jinde v kontinentální Evropě. A co se týká tvé obavy z nekonkurenceschopnosti stávajících strojů. M796 má 87k v základu a to, z čeho máš strach, tj. M1100 má 95k při větší hmotnosti. Ano, podporuji změnu pravidel. Až mi umře stávající stroj, pořídím Pierobon kombinovaný s NCR a GPM. A předtim asi přepadnu nějakou banku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist