Vysloužil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: Veronika-Suzuki> Me změna nevadí. Přinese to další motorky do startovního pole. A nejen 1200, což je extrém, neb standardně se nic takového ve dvouventilu nevyrábí. Přitáhne to hlavně i jiné maloobjemové čtyřventily, MT07, F800. Jako fanoušek Ducati samozřejmě podporují jakoukoli aktivitu, která umožní zapojeni strojů této značky, stejně jako i jinde v kontinentální Evropě. A co se týká tvé obavy z nekonkurenceschopnosti stávajících strojů. M796 má 87k v základu a to, z čeho máš strach, tj. M1100 má 95k při větší hmotnosti. Ano, podporuji změnu pravidel. Až mi umře stávající stroj, pořídím Pierobon kombinovaný s NCR a GPM. A předtim asi přepadnu nějakou banku
Tak ono už M796 s 87 koňmi je docela velkej problém ve srovnání s SV a ER.
MT07 je výkonější, větší objem a hlavně výrazně lehčí, takže opět už velký problém stávající motorky. Jak jsem psala, pokud chcete víc motorek v poli, proč se tam nehrnou ty s menším objemem? Řády by se tak nemusely měnit. Nebo proč si to tedy neprosadíte jako třídu zvlášť?
Naposledy editováno 20.10.2014 21:52:39