globalmoto_kveten





Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:44 | Nahoru | #1
Veronika-Suzuki> Me změna nevadí. Přinese to další motorky do startovního pole. A nejen 1200, což je extrém, neb standardně se nic takového ve dvouventilu nevyrábí. Přitáhne to hlavně i jiné maloobjemové čtyřventily, MT07, F800. Jako fanoušek Ducati samozřejmě podporují jakoukoli aktivitu, která umožní zapojeni strojů této značky, stejně jako i jinde v kontinentální Evropě. A co se týká tvé obavy z nekonkurenceschopnosti stávajících strojů. M796 má 87k v základu a to, z čeho máš strach, tj. M1100 má 95k při větší hmotnosti. Ano, podporuji změnu pravidel. Až mi umře stávající stroj, pořídím Pierobon kombinovaný s NCR a GPM. A předtim asi přepadnu nějakou banku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:52 | Nahoru | #2
Duc48> Je fér přiznat, že 1100 EVO má o 25 Nm víc než 796 a to už není zanedbatelné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:52 | Nahoru | #3

Duc48 píše: Veronika-Suzuki> Me změna nevadí. Přinese to další motorky do startovního pole. A nejen 1200, což je extrém, neb standardně se nic takového ve dvouventilu nevyrábí. Přitáhne to hlavně i jiné maloobjemové čtyřventily, MT07, F800. Jako fanoušek Ducati samozřejmě podporují jakoukoli aktivitu, která umožní zapojeni strojů této značky, stejně jako i jinde v kontinentální Evropě. A co se týká tvé obavy z nekonkurenceschopnosti stávajících strojů. M796 má 87k v základu a to, z čeho máš strach, tj. M1100 má 95k při větší hmotnosti. Ano, podporuji změnu pravidel. Až mi umře stávající stroj, pořídím Pierobon kombinovaný s NCR a GPM. A předtim asi přepadnu nějakou banku



Tak ono už M796 s 87 koňmi je docela velkej problém ve srovnání s SV a ER.
MT07 je výkonější, větší objem a hlavně výrazně lehčí, takže opět už velký problém stávající motorky. Jak jsem psala, pokud chcete víc motorek v poli, proč se tam nehrnou ty s menším objemem? Řády by se tak nemusely měnit. Nebo proč si to tedy neprosadíte jako třídu zvlášť?

Naposledy editováno 20.10.2014 21:52:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist