chtěl bych se poradit ohledně výběru z modelů v hlavičce. Chtěl bych kopit pěkný oldtimer buď GPZ 750 - ale těch je málo, nebo 900, či GPX 750, GPZ Lawson replica 1100 mám spíš jako "nouzovku".
1) Jaké máte zkušenosti s gpz 900? Vím, že to je starý model - mám v merku rok 85, ale byl bych rád, kyby tu byl někdo, kdo by mi dokázal poradit:
1.1 na co se zaměřit při koupi, jaké jsou hlavní "mouchy" nebo
1.2 na co ta motorka trpí.
2) Je mi jasné, že budu asi muset investovat i do oprav, takže by mě taky zajímala
2.1 dostupnost dílů/cena,
2.2 příp. odkud kupujete (samozřejmě kromě oficiálního dealera a partsdepot).
No a nakonec:
3) jel někdo na obou motorkách -> srovnání?
Chtěl bych na ní totiž i něco ve dvou pocestovat, takže:
3.1 která je podle vás lepší na "blbnutí", která na "cestování",
3.2 která má lepší průchodnost terénem (na východě je občas potřeba jet i po polňačce, ale NECHCI enduro).
Naposledy editováno 16.01.2012 11:55:24
2 reakcí na tento příspěvek Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
GPZ 900R mam, tak to zkusim sepsat:
Zacnu od zadu - pruchodnost terenem samozrejme nic moc, ale uz jsem s ni jel i par velmi osklivejch lesnich cesticek a da se, jenom si musis dat pozor na klin pod motorem. Ale na pomaly jezdeni to moc neni, ta motorka potrebuje pohyb, aby se v lete uchladila.
Ovladatelnost je proti novym motorkam nic moc, ale aspon ma clovek pocit, ze na necem jede:)
Zakladni dily se daji sehnat jeste celkem bezrpoblemu a nejlepsi vyber je na gpz900r.co.uk a ceny nejsou tak hrozny. Dily typu kapoty a vyfuky jsou ovsem prakticky nesehnatelne.
Hlavni mouchy/na co si dat pozor.
Antidive jednotky - vyzaduji pravidelnou udrzbu, kterou vetsinou nedostavaji, neb jim nikdo moc nerozumi a v cechach se spatne schani dily. Lze vyzkouset, jestli se pod brzdenim ztvrdi vidlice.
Membrany v karburatorech - po 25 letech provozu uz to maji casto za sebou.
Chladici okruh - je pomerne slozity a casto se v nem vyskytuji problemy, nejcasteji za to muze rele spusteni vetraku. Staci vymenit za auto rele.
Motor - problemem byva hlava - ventily maji tendenci se zaklepat a vacky jsou nachylne na dulkovou korozi. Nevim jak moc velky problem to je - moje vacky korozi na par mistech maj, ale jede to vesele dal...
Membrana v palivovem kohoutu - pokud nebyla menena, je vhodny ji preventivne vymenit - neni prijemny, kdyz tece benzin po noze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : GPZ 1100
KDyby přišlo na věc, tak by se asi podobně daly pořešit i brzdy, ale asi by to byla docela investice..
Můžu se ještě zeptat, jaký máš servisní interval oleje? Někde jsem četl 3000km, což se mi teda zdá sakra málo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kam na servis s GPZ 900 R [1, 2] Kawasaki GPZ 900 | RED-MAN | 33 | 16.1.2022 v 19:14 RED-MAN |
Kde mi obnoví honování bez výbrusu Kawasaki GPZ 900 | Klasik | 6 | 5.10.2020 v 16:26 docent |
Kde mi obnoví honování bez výbrusu [1, 2] Kawasaki GPZ 900 | Klasik | 51 | 29.9.2020 v 17:52 Kafoholik |
Prosím o pomoc, repase tlumičů Kawasaki GPZ 900 | Georgezz | 8 | 3.5.2020 v 08:28 Georgezz |
Prosim pomoc už nevím co s tím [1, 2] Kawasaki GPX 750 | Zuzča | 60 | 25.7.2019 v 22:03 MrZman |