globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...
Nazdar soukmenovci mám na vás takový asi blbý dotaz. Jedná se mi o to, že jsem svou MZ nejspíš zadřel na klice a přemýšlím, jestli opravovat nebo ne. Jsem ještě student tudíž moc peněz nemám, tak zvažuju výdej každé koruny. Když moto zadřu ve válci, je to jasný, výkon žádný, o volnoběhu nemluvě. GO je bez debat. Ale MZ jde normálně nakopnout, volnoběh drží, ale vzhledem k tomu že mám trochec rozhašené zapalování tak na ní nejezdím. Můj dotaz je tedy: Má tento problém velký vliv na výkon a jízdu? Vděčný budu za každé další poznatky typu osobní zkušenosti a další problémy spojené se zadřením. Jestli někomu připadá pod jeho úroveň radit při tomto problému a pouze by sem psal jaký jsem blbec nebo spíš něco horšího, nechť ani nepřispívá a jde využít čas lépe, například projížďkou. Předem děkuji.

E: Ještě jedna věc, čím se stane to že se mi MZ zadře na klice? Mám dávat lepší oil? Momentálně mažu Husquarnou polosyntetikou.

Naposledy editováno 09.10.2011 17:46:07
Anketa: opravit?
ano
88%
15
ano, ale jelo by to i tak celkem v pohodě
6%
1
ne
6%
1

1 reakcí na tento příspěvek zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2011 v 19:44 | Nahoru | #1
Zadření zkrz chudou směs není proto, že by tam zároveň šlo málo oleje, ale spalováním chudé směsi roste teplota hoření a motor se vlastně přehřeje - píst se roztáhne - a zatáhne. Nebo, v extrémním případě, "propálí" - opět dojde vlivem chudé směsi k přehřátí motoru, teplo se nestačí odvádět a pevnost materiálu pístu uprostřed jeho dna klesne natolik, že se v něm udělá pěkná dírka. Jako vrtačkou.
Mám tady jeden píst těsně před tím a je na něm krásně vidět naprosto přesně ohraničená oblast promáčknutí klenutého dna...

(reakce na) zadření na klice a jeho vlivy na výkon atd...

10.10.2011 v 20:43 | Nahoru | #2
Zdenalbenal> tak pro tuhle odpověď snad nemám ani slov tisíceré díky za odpověď a za hodně užitečné rady ale nějak se mi nepozdává to ohlazení šmirglem ve válci, myslíš že tam tím neudělám moc velké rýhy? Samozřejmě se budu snažit co nejmíň tlačit ale i tak... Směs mám řekl bych trochu chudší, svíce je cihlová no myslel jsem že to tak má být tak jsem do toho nedrbal... První zkušenost cenná, ale zároveň snad i levná ještě jednou díky

E: jo a zadřel jsem, když jsem ji poměrně dost krmil bylo to v mírném kopci a jel jsem 4 plný... Na MZ se to asi nesluší je to přece jen babička, už na ni budu opatrnější

Naposledy editováno 10.10.2011 20:45:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 37 Včera v 01:54 2stroke
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist