globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna řetězové sady
11.9.2011 v 12:34
Ahoj, poslední dobou pozoruji jakési pravidelné kopání od řetězu do stupaček. Řetěz je napnut na správnou vůli, ale když postavím motorku na centrální stojan a na jedničku roztočím, je jasně vidět, jak jak řetěz lítá nahoru a dolů, vůli jsem měřil v mnoha místech a je v normě(ale nerovnoměrně), rozeta není viditelně vymačkaná. Moto má najeto 32500km a řetěz je původní. Kopání se projevuje jen v některých rychlostech, ve vyšších je to spíš jen vibrace, vlivem rychlosti nejsou jednotlivé rázy rozeznatelné. Takže je asi nejvyšší čas na výměnu řetězovky. Chtěl bych X-ring od ČZ, protože tu ČZ spousta lidí chválí, tak proč nepodpořit českého výrobce. Je to správná volba, nebo byste volili jiného(DID, RK)? Jezdím v klidu, spíš cestovně(cca polovina z toho s batůžkem), žádný zvedání na zadní ani okruh a podobně. Cenově mi je to jedno, všechny jsou povětšinou lehce pod 3 000, na pár stovkách nesejde. Nemůže být kopání způsobeno ještě něčím jiným? Mockrát díky za rady a tipy.
Anketa: Co provést?
Vyměnit řetězovku za ČZ
39%
19
Vyměnit řetězovku za DID
55%
27
Vyměnit řetězovku za jinou než výše uvedeno
4%
2
Hledat problém jinde než v řetězovce
2%
1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna řetězové sady

16.9.2011 v 12:49 | Nahoru | #1
todvora> Ono taky není DID jako DID. Tedy chci říct že jsou různé řady řetezů konkrétně VX,VM, ZVMX (tedy bavíme-li se o X kroužku). Cenově pak může DID odpovídat ČZ ale bude se nejpíš jednat o základní řadu DID (což je myslím VX) a porovnáš-li jí s řetezem SDZ tak parametrově (pevnost při přetržení) jsi úplně jinde.
I když si laicky myslím že pevnost řetezu není z hlediska jeho výdrže asi to nejdůležitější, svůj význam to určitě má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna řetězové sady

16.9.2011 v 13:07 | Nahoru | #2
pila2> Super, rozumíš jejich značení, poradil bys mi tedy prosím, který na motoretezy.cz vybrat? Vybírám mezi:
ČZ X-ring SDZ (2.690 Kč)
DID VX (2.590 Kč)
DID VM (2.720 Kč)
DID ZVMX (3.165 Kč).

Cenově jsou ty rozdíly v podstatě zanedbatelný, takže ZVMX je nejlepší řešení?
Mockrát díky

(reakce na) Výměna řetězové sady

17.9.2011 v 11:32 | Nahoru | #3
pila2> Pevnost je právě to hlavní, podle čeho odhadneš výdrž a ještě taky modul pružnosti v tahu. Tohle je z mého vlákna:

Zdeny88 píše: Za mě ČZ, budu ho taky kupovat na GSX-R 1000 až doslouží ten origo DID, který tam je 12tkm a je nepravidelně vytahaný. Co se pevnosti týče, tak papírově nejlíp vycházi ten dražší DID 530 ZVM-X(46,3KN), pak ČZ 530 SDZ(43,4KN) a pak ten levnější DID 530 VM(43,1KN). Na GSX-R 1000 bych nad nějakým kilometrovým nájezdu moc nepřemýšlel, navíc když se na tom dělají blbosti. Není to cesťák a když vydrží těch 10-20tkm budu rád.



Jáse přikláním taky k ČZ, asi proto, že ho mám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist