1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki
Kamil52 píše: Zkus Kawasaki ASKO-KC v Brně nebo se ještě koukni na Kawa klub forum.kawa.cz Počítej, že si v kawě asi 500Kč vezmou
diky,jako 500kc by mi nevadilo a kdyz to nepujde jinak stejne to musim zpravit,neda se svitit1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Dawe02 píše: assassin> myslis? To asi nebude kompatibilni s SDS co?
sds ne, na to je to stary, tenhle protokol maj az novejsi.. ikdyz co jsem se zajimal o hack jednotek tak maj nakej komunikacni protokol s live datama v podstate vsechny denso jednotky i klido ty v prvnich zx12 apod... v tom konektoru jsou 4 draty, takze myslim ze by tam mohl jet podobnej protokol jako SDS, jen sem to u kawy nezkoumal, ale bude to hodne podobne
kazdopadne koukam do manualu a nekde v podsedlovce je 4pin konektor, k nemu jdou vodice barev:
cerno-zluta,cerveno-zluta,bilo-zluta(tou si nejsem jistej, nemuzu precist) a oranzova.... ta oranzova se kostri a melo by to vyvolat diag stejne jako je tomu treba u hondy - vyblikava to kod... dlouhy bliknuti desitky, kratky jednotky....
Naposledy editováno 07.06.2011 16:06:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Dawe02 píše: assassin> nemas nejakou tu ECU? Kdyby to byl zase jen seriovy protokol, tak bych to hacknul
je to seriovej protokol a spousty jednotek se tim ani nemusis zabejvat.. uz to nekdo udelal...
jen je to potreba najit tady:
ecuhacking.activeboard.com/
na TLS tam ale neni hacknuta jednotka, jen na Rko a ja blbec tu vysmahlou co sem mel doma vyhodil:(
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Skoda tech chabych rychlosti, jinak by to bylo idealni na datarecording
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Dawe02 píše: assassin> Suzu prave uz znam, ale chtel jsem si pohrat s tou z Kawy, dokud mam cas.
Skoda tech chabych rychlosti, jinak by to bylo idealni na datarecording
koukni na tohle, vypada to ze se tam snazej logovat 50kbaud ze suzuki jednotky, narazil jsem na to ted nahodou pri hledani toho protokolu pro kawu... nemam naladu to extra studovat a v tom slaboproudu navic moc silnej nejsem...
ecuhacking.activeboard.com/t38513497/engine-data-logging-stm32-primer-2/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Dawe02 píše: assassin> to jsou ty nove - bohuzel K5/6 jeste porad na 10kB coz je neco kolem 10.5Hz refresh rate
aha, ja si nevsiml toho busa gen II v nadpisu...
k cemu potrebujes vic nez 10hz?
ten kontroler k lambde co mam loguje jeste 8 analog kanalu po 25hz... ale zatim sem to nezadratoval a nezkoumal jestli mi to staci:)
1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki
Napadá mě, kdyby diagnostika nic neukázala. Zaměřich bych se na konrolu zapalování. Tohle už má tuším samostaný zapalovací modul pro každou svíčku. Nezkoušela jsi jen přehodit zapalovací moduly mezi válcema? Dělá to jen za tepla. U aut se to takhle občas projeví, spíš tedy za tepla vynechá modul při změně zátěže (velký přidání plynu). Bohužel tyhle moduly jdou pořádně oměřit jen osciloskopem s kapacitním snímačem a to asi žádný servis moto mít nebude. Pokud je tedy problém v něm. Nebo vstřik.
Nebo je problém někde ve svazku. Něco o sebe může kostřit. Jinak z manuálu a šel bych po schématu zapojení a co by šlo změřit multimetrem bych změřil. Než bych to vezl kdoví kam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Poggy píše: Má to návaznost na tohle téma? Píšeš, že ti vypadne válec, blikne Fi a chcípne. Snímač náklonu je OK. Měřil ho někdo?
Napadá mě, kdyby diagnostika nic neukázala. Zaměřich bych se na konrolu zapalování. Tohle už má tuším samostaný zapalovací modul pro každou svíčku. Nezkoušela jsi jen přehodit zapalovací moduly mezi válcema? Dělá to jen za tepla. U aut se to takhle občas projeví, spíš tedy za tepla vynechá modul při změně zátěže (velký přidání plynu). Bohužel tyhle moduly jdou pořádně oměřit jen osciloskopem s kapacitním snímačem a to asi žádný servis moto mít nebude. Pokud je tedy problém v něm. Nebo vstřik.
Nebo je problém někde ve svazku. Něco o sebe může kostřit. Jinak z manuálu a šel bych po schématu zapojení a co by šlo změřit multimetrem bych změřil. Než bych to vezl kdoví kam.
no pokud se rozsviti FI tak jednotka nadetekuje nekde chybu.. vzhledem k tomu ze umi jasne detekovat jen otevrenej obvod/slus tak po vycteni kodu chyby se prijde na komponent kterej to dela.. pak uz je to jen o urceni jestli je vadnej komponent nebo je to nekde v kabelazi k nemu.
ad to tema michaela pise ze ji ta diag nemaka... ale v tom postupu muze byt chyba.. ze vytahla z toho volneho konektoru jinej drat nez oranz. a propojit na baterku- no spravne to je na kostru, tzn na kostru nebo - pol baterky. musi se to podrzet na kostre dyl... po celou dobu diagnostiky...
samo muzou byt i naky problemy v ty diagnostice...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Dawe02 píše: assassin> Suzu prave uz znam, ale chtel jsem si pohrat s tou z Kawy, dokud mam cas.
Skoda tech chabych rychlosti, jinak by to bylo idealni na datarecording
A zničíš tu jednotku? Kdyžtak bych ti mohl někdy vyndat z ročníku zx6r 05-6...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
Dawe02 píše: Bludevil> to bych neriskoval, poskodit se nahodou muze. Nemohl bych se dostatecne uvolnit
Tak uvolnil by ses asi za 25 tisíc nebo kolik za ní na partsdepotu chtějí
2 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki
podle servisniho manualu ma ten diagnostickej rezim dva mody - precteni aktualni chyby - to se ten zlutej drat jen ukostri a druhej rezim pro cteni pameti zavad - to se ma ten kabel opakovane behem 2sekund ukostrit/odpojit... vic jak 5krat behem tech 2sec a pak nechat ukostrenej dokud neskonci vyblikavani...
rovnou prepisu z manualu postup na smazani pameti zavad - takze se to prepne do toho rezimu 2 (prerusovane pripojovani kostry) drzi se vodic na kostre a zmackne se spojka na vic jak 5vterin a pak se pusti, nasledne se behem 2 vterin opet vic jak 5krat prerusovane pripoji/odpoji kostra s tim ze ten cyklus konci dratem pripojenym na kostre a tam se podrzi alespon 2sec...
je to slusna magie a asi to bude chtit chvili zkouset nez se to podari spravne, pokud clovek vleze do toho modu jedna a nasledne chce do modu dva, tak mezitim vypnout zapalovani...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
assassin píše: uz sem to teda psal do PM, ale v pripade ze by nahodou nekdo v budoucnu pouzil funkci hledat (cemuz moc neverim) tak dam tu informaci i sem...
podle servisniho manualu ma ten diagnostickej rezim dva mody - precteni aktualni chyby - to se ten zlutej drat jen ukostri a druhej rezim pro cteni pameti zavad - to se ma ten kabel opakovane behem 2sekund ukostrit/odpojit... vic jak 5krat behem tech 2sec a pak nechat ukostrenej dokud neskonci vyblikavani...
rovnou prepisu z manualu postup na smazani pameti zavad - takze se to prepne do toho rezimu 2 (prerusovane pripojovani kostry) drzi se vodic na kostre a zmackne se spojka na vic jak 5vterin a pak se pusti, nasledne se behem 2 vterin opet vic jak 5krat prerusovane pripoji/odpoji kostra s tim ze ten cyklus konci dratem pripojenym na kostre a tam se podrzi alespon 2sec...
je to slusna magie a asi to bude chtit chvili zkouset nez se to podari spravne, pokud clovek vleze do toho modu jedna a nasledne chce do modu dva, tak mezitim vypnout zapalovani...
No diky tobe jsem na to prisla,nikdo nevedel co s tim,dokonce i servisaci nevi jak najet na tu diagnostiku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki
MichaelaZX636 píše: dneska nebo zitra rozdelam svicky abych zjistila ktera ta zapalovaci civka je spatna
No diky tobe jsem na to prisla,nikdo nevedel co s tim,dokonce i servisaci nevi jak najet na tu diagnostiku
chyba 51 je civka na prvnim valci, 52 druha, 53 treti.... ale tim ze to dela nepravidelne bych nejdriv prosel kontakty/vodice... aby to s novou civkou nedelalo to same...
jinak je smutny ze to servisak neumi nalistovat v manualu a prelozit z anglictiny
jo jeste prvni valec by mel byt levej .. pri pohledu ve smeru jizdy...
Naposledy editováno 08.06.2011 15:21:32
assassin píše: chyba 51 je civka na prvnim valci, 52 druha, 53 treti.... ale tim ze to dela nepravidelne bych nejdriv prosel kontakty/vodice... aby to s novou civkou nedelalo to same...
jinak je smutny ze to servisak neumi nalistovat v manualu a prelozit z anglictiny
jo jeste prvni valec by mel byt levej .. pri pohledu ve smeru jizdy...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |