globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: diagnostika Brno pro kawasaki
Caute,bohuzel uz mi par mesicu vyskakuje kontrolka Fi,pokazde kdyz tahle kontrolka sepne tak vypadne jeden valec.Diagnosticky drat v motorce bohuzel nemam,zkousela jsem jeden ale nafunguje,motorka je po padu takze je dost mozne ze uz ani fungovat nebude.Bude to neco v elektronice ale zaboha za to po konzultaci s prateli motorkari nemuzem prijit.Dela to vetsinou vyfukova privera ale v tomhle pripade tam zadna ani neni,takze se ptam,vite o nejake firme Brnenske nejlepe nebo v jihomoravskem kraji ktera se timhle zabyva? Jen zjistit zavadu....uz me to opravdu stve kdyz me to nekde na krizovatce v lepsim pripade zdechne predem diky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 13:58 | Nahoru | #1
Ze by kawasaki primo?

(reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 13:58 | Nahoru | #2

z-x-r píše: Ze by kawasaki primo?

no a vis kolik za to kawasaki bude chtit? s jejich cenama nevim

Naposledy editováno 07.06.2011 14:02:08

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 14:08 | Nahoru | #3
Zkus Kawasaki ASKO-KC v Brně nebo se ještě koukni na Kawa klub forum.kawa.cz Počítej, že si v kawě asi 500Kč vezmou

(reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 14:09 | Nahoru | #4

Kamil52 píše: Zkus Kawasaki ASKO-KC v Brně nebo se ještě koukni na Kawa klub forum.kawa.cz Počítej, že si v kawě asi 500Kč vezmou

diky,jako 500kc by mi nevadilo a kdyz to nepujde jinak stejne to musim zpravit,neda se svitit

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 14:30 | Nahoru | #5
Zajed do Kawasaki ASCO-KC je to tam na pohodku. Berou sice myslím nějak kolem 500 na hodku, ale práce super. Ja byl spokojený

(reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 14:34 | Nahoru | #6

Norous123 píše: Zajed do Kawasaki ASCO-KC je to tam na pohodku. Berou sice myslím nějak kolem 500 na hodku, ale práce super. Ja byl spokojený

zkusim jim zavolat,za to nic nedam

diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 14:56 | Nahoru | #7
čau, do Aska bych nešel. hruza ceny jak u Ducati
nevím kolik vyjde Tvoje akce, ale na netu najdi v Brně levnéjší moto servis.

diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 15:17 | Nahoru | #8
frank v Holubicích

diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 15:22 | Nahoru | #9
Zkus Motoman v Brně, nevím jestli to tam dělají, ale za zeptání nic nedáš a za 2 minuty hovoru max 7kč?

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 15:26 | Nahoru | #10
podle me tam bude autodiagnostika jako u suzuki (ma to taky jednotku denso) tzn nekde diagnostickej konektor kde se bude kostrit drat, pokud elektrika prosla nakym zasahem kutila po rane a ta zasuvka tam neni tak se ze schematu vycte kterej drat ukostrit primo u jednotky (japoncum barvy sedi s tim co je v manualu) ... tzn staci servisni manual a nekdo se zakladni gramotnosti co se elektra tyka.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 15:28 | Nahoru | #11
assassin> myslis? To asi nebude kompatibilni s SDS co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 15:55 | Nahoru | #12

Dawe02 píše: assassin> myslis? To asi nebude kompatibilni s SDS co?


sds ne, na to je to stary, tenhle protokol maj az novejsi.. ikdyz co jsem se zajimal o hack jednotek tak maj nakej komunikacni protokol s live datama v podstate vsechny denso jednotky i klido ty v prvnich zx12 apod... v tom konektoru jsou 4 draty, takze myslim ze by tam mohl jet podobnej protokol jako SDS, jen sem to u kawy nezkoumal, ale bude to hodne podobne

kazdopadne koukam do manualu a nekde v podsedlovce je 4pin konektor, k nemu jdou vodice barev:
cerno-zluta,cerveno-zluta,bilo-zluta(tou si nejsem jistej, nemuzu precist) a oranzova.... ta oranzova se kostri a melo by to vyvolat diag stejne jako je tomu treba u hondy - vyblikava to kod... dlouhy bliknuti desitky, kratky jednotky....



Naposledy editováno 07.06.2011 16:06:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 15:57 | Nahoru | #13
assassin> nemas nejakou tu ECU? Kdyby to byl zase jen seriovy protokol, tak bych to hacknul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:08 | Nahoru | #14

Dawe02 píše: assassin> nemas nejakou tu ECU? Kdyby to byl zase jen seriovy protokol, tak bych to hacknul



je to seriovej protokol a spousty jednotek se tim ani nemusis zabejvat.. uz to nekdo udelal...
jen je to potreba najit tady:
ecuhacking.activeboard.com/

na TLS tam ale neni hacknuta jednotka, jen na Rko a ja blbec tu vysmahlou co sem mel doma vyhodil:(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:10 | Nahoru | #15
assassin> Suzu prave uz znam, ale chtel jsem si pohrat s tou z Kawy, dokud mam cas.
Skoda tech chabych rychlosti, jinak by to bylo idealni na datarecording

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:14 | Nahoru | #16

Dawe02 píše: assassin> Suzu prave uz znam, ale chtel jsem si pohrat s tou z Kawy, dokud mam cas.
Skoda tech chabych rychlosti, jinak by to bylo idealni na datarecording



koukni na tohle, vypada to ze se tam snazej logovat 50kbaud ze suzuki jednotky, narazil jsem na to ted nahodou pri hledani toho protokolu pro kawu... nemam naladu to extra studovat a v tom slaboproudu navic moc silnej nejsem...

ecuhacking.activeboard.com/t38513497/engine-data-logging-stm32-primer-2/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:21 | Nahoru | #17
assassin> to jsou ty nove - bohuzel K5/6 jeste porad na 10kB coz je neco kolem 10.5Hz refresh rate

(reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:28 | Nahoru | #18

Dawe02 píše: assassin> to jsou ty nove - bohuzel K5/6 jeste porad na 10kB coz je neco kolem 10.5Hz refresh rate



aha, ja si nevsiml toho busa gen II v nadpisu...
k cemu potrebujes vic nez 10hz?

ten kontroler k lambde co mam loguje jeste 8 analog kanalu po 25hz... ale zatim sem to nezadratoval a nezkoumal jestli mi to staci:)

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:38 | Nahoru | #19
Má to návaznost na tohle téma? Píšeš, že ti vypadne válec, blikne Fi a chcípne. Snímač náklonu je OK. Měřil ho někdo?
Napadá mě, kdyby diagnostika nic neukázala. Zaměřich bych se na konrolu zapalování. Tohle už má tuším samostaný zapalovací modul pro každou svíčku. Nezkoušela jsi jen přehodit zapalovací moduly mezi válcema? Dělá to jen za tepla. U aut se to takhle občas projeví, spíš tedy za tepla vynechá modul při změně zátěže (velký přidání plynu). Bohužel tyhle moduly jdou pořádně oměřit jen osciloskopem s kapacitním snímačem a to asi žádný servis moto mít nebude. Pokud je tedy problém v něm. Nebo vstřik.
Nebo je problém někde ve svazku. Něco o sebe může kostřit. Jinak z manuálu a šel bych po schématu zapojení a co by šlo změřit multimetrem bych změřil. Než bych to vezl kdoví kam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:55 | Nahoru | #20

Poggy píše: Má to návaznost na tohle téma? Píšeš, že ti vypadne válec, blikne Fi a chcípne. Snímač náklonu je OK. Měřil ho někdo?
Napadá mě, kdyby diagnostika nic neukázala. Zaměřich bych se na konrolu zapalování. Tohle už má tuším samostaný zapalovací modul pro každou svíčku. Nezkoušela jsi jen přehodit zapalovací moduly mezi válcema? Dělá to jen za tepla. U aut se to takhle občas projeví, spíš tedy za tepla vynechá modul při změně zátěže (velký přidání plynu). Bohužel tyhle moduly jdou pořádně oměřit jen osciloskopem s kapacitním snímačem a to asi žádný servis moto mít nebude. Pokud je tedy problém v něm. Nebo vstřik.
Nebo je problém někde ve svazku. Něco o sebe může kostřit. Jinak z manuálu a šel bych po schématu zapojení a co by šlo změřit multimetrem bych změřil. Než bych to vezl kdoví kam.



no pokud se rozsviti FI tak jednotka nadetekuje nekde chybu.. vzhledem k tomu ze umi jasne detekovat jen otevrenej obvod/slus tak po vycteni kodu chyby se prijde na komponent kterej to dela.. pak uz je to jen o urceni jestli je vadnej komponent nebo je to nekde v kabelazi k nemu.

ad to tema michaela pise ze ji ta diag nemaka... ale v tom postupu muze byt chyba.. ze vytahla z toho volneho konektoru jinej drat nez oranz. a propojit na baterku- no spravne to je na kostru, tzn na kostru nebo - pol baterky. musi se to podrzet na kostre dyl... po celou dobu diagnostiky...

samo muzou byt i naky problemy v ty diagnostice...

(reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 18:12 | Nahoru | #21
assassin>
Jo. Jsem blb. Já měl z toho vlákna zafixováno, že Fi se rozsvítí současně se zhasnutím motoru. Ono se rozsvítí a až pak zhasne.

diagnostika Brno pro kawasaki

8.6.2011 v 10:37 | Nahoru | #22
[url=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

8.6.2011 v 10:39 | Nahoru | #23

Dawe02 píše: assassin> Suzu prave uz znam, ale chtel jsem si pohrat s tou z Kawy, dokud mam cas.
Skoda tech chabych rychlosti, jinak by to bylo idealni na datarecording


A zničíš tu jednotku? Kdyžtak bych ti mohl někdy vyndat z ročníku zx6r 05-6...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

8.6.2011 v 10:41 | Nahoru | #24
Bludevil> to bych neriskoval, poskodit se nahodou muze. Nemohl bych se dostatecne uvolnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

8.6.2011 v 10:42 | Nahoru | #25

Dawe02 píše: Bludevil> to bych neriskoval, poskodit se nahodou muze. Nemohl bych se dostatecne uvolnit


Tak uvolnil by ses asi za 25 tisíc nebo kolik za ní na partsdepotu chtějí

(reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

8.6.2011 v 10:43 | Nahoru | #26
Bludevil> uz jsem se uvonoval za vic
Ale tohle za to nestoji.

2 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 8.6.2011 v 10:51 | Nahoru | #27
uz sem to teda psal do PM, ale v pripade ze by nahodou nekdo v budoucnu pouzil funkci hledat (cemuz moc neverim) tak dam tu informaci i sem...

podle servisniho manualu ma ten diagnostickej rezim dva mody - precteni aktualni chyby - to se ten zlutej drat jen ukostri a druhej rezim pro cteni pameti zavad - to se ma ten kabel opakovane behem 2sekund ukostrit/odpojit... vic jak 5krat behem tech 2sec a pak nechat ukostrenej dokud neskonci vyblikavani...

rovnou prepisu z manualu postup na smazani pameti zavad - takze se to prepne do toho rezimu 2 (prerusovane pripojovani kostry) drzi se vodic na kostre a zmackne se spojka na vic jak 5vterin a pak se pusti, nasledne se behem 2 vterin opet vic jak 5krat prerusovane pripoji/odpoji kostra s tim ze ten cyklus konci dratem pripojenym na kostre a tam se podrzi alespon 2sec...

je to slusna magie a asi to bude chtit chvili zkouset nez se to podari spravne, pokud clovek vleze do toho modu jedna a nasledne chce do modu dva, tak mezitim vypnout zapalovani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

8.6.2011 v 15:07 | Nahoru | #28

assassin píše: uz sem to teda psal do PM, ale v pripade ze by nahodou nekdo v budoucnu pouzil funkci hledat (cemuz moc neverim) tak dam tu informaci i sem...

podle servisniho manualu ma ten diagnostickej rezim dva mody - precteni aktualni chyby - to se ten zlutej drat jen ukostri a druhej rezim pro cteni pameti zavad - to se ma ten kabel opakovane behem 2sekund ukostrit/odpojit... vic jak 5krat behem tech 2sec a pak nechat ukostrenej dokud neskonci vyblikavani...

rovnou prepisu z manualu postup na smazani pameti zavad - takze se to prepne do toho rezimu 2 (prerusovane pripojovani kostry) drzi se vodic na kostre a zmackne se spojka na vic jak 5vterin a pak se pusti, nasledne se behem 2 vterin opet vic jak 5krat prerusovane pripoji/odpoji kostra s tim ze ten cyklus konci dratem pripojenym na kostre a tam se podrzi alespon 2sec...

je to slusna magie a asi to bude chtit chvili zkouset nez se to podari spravne, pokud clovek vleze do toho modu jedna a nasledne chce do modu dva, tak mezitim vypnout zapalovani...

dneska nebo zitra rozdelam svicky abych zjistila ktera ta zapalovaci civka je spatna

No diky tobe jsem na to prisla,nikdo nevedel co s tim,dokonce i servisaci nevi jak najet na tu diagnostiku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

Skvělá odpověď, děkuji! 8.6.2011 v 15:18 | Nahoru | #29

MichaelaZX636 píše: dneska nebo zitra rozdelam svicky abych zjistila ktera ta zapalovaci civka je spatna

No diky tobe jsem na to prisla,nikdo nevedel co s tim,dokonce i servisaci nevi jak najet na tu diagnostiku



chyba 51 je civka na prvnim valci, 52 druha, 53 treti.... ale tim ze to dela nepravidelne bych nejdriv prosel kontakty/vodice... aby to s novou civkou nedelalo to same...

jinak je smutny ze to servisak neumi nalistovat v manualu a prelozit z anglictiny

jo jeste prvni valec by mel byt levej .. pri pohledu ve smeru jizdy...

Naposledy editováno 08.06.2011 15:21:32

(reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

8.6.2011 v 15:26 | Nahoru | #30

assassin píše: chyba 51 je civka na prvnim valci, 52 druha, 53 treti.... ale tim ze to dela nepravidelne bych nejdriv prosel kontakty/vodice... aby to s novou civkou nedelalo to same...

jinak je smutny ze to servisak neumi nalistovat v manualu a prelozit z anglictiny

jo jeste prvni valec by mel byt levej .. pri pohledu ve smeru jizdy...

jasne,prvni to projdu at mam jistotu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist