globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: diagnostika Brno pro kawasaki
Caute,bohuzel uz mi par mesicu vyskakuje kontrolka Fi,pokazde kdyz tahle kontrolka sepne tak vypadne jeden valec.Diagnosticky drat v motorce bohuzel nemam,zkousela jsem jeden ale nafunguje,motorka je po padu takze je dost mozne ze uz ani fungovat nebude.Bude to neco v elektronice ale zaboha za to po konzultaci s prateli motorkari nemuzem prijit.Dela to vetsinou vyfukova privera ale v tomhle pripade tam zadna ani neni,takze se ptam,vite o nejake firme Brnenske nejlepe nebo v jihomoravskem kraji ktera se timhle zabyva? Jen zjistit zavadu....uz me to opravdu stve kdyz me to nekde na krizovatce v lepsim pripade zdechne predem diky

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:38 | Nahoru | #1
Má to návaznost na tohle téma? Píšeš, že ti vypadne válec, blikne Fi a chcípne. Snímač náklonu je OK. Měřil ho někdo?
Napadá mě, kdyby diagnostika nic neukázala. Zaměřich bych se na konrolu zapalování. Tohle už má tuším samostaný zapalovací modul pro každou svíčku. Nezkoušela jsi jen přehodit zapalovací moduly mezi válcema? Dělá to jen za tepla. U aut se to takhle občas projeví, spíš tedy za tepla vynechá modul při změně zátěže (velký přidání plynu). Bohužel tyhle moduly jdou pořádně oměřit jen osciloskopem s kapacitním snímačem a to asi žádný servis moto mít nebude. Pokud je tedy problém v něm. Nebo vstřik.
Nebo je problém někde ve svazku. Něco o sebe může kostřit. Jinak z manuálu a šel bych po schématu zapojení a co by šlo změřit multimetrem bych změřil. Než bych to vezl kdoví kam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Brno pro kawasaki

7.6.2011 v 16:55 | Nahoru | #2

Poggy píše: Má to návaznost na tohle téma? Píšeš, že ti vypadne válec, blikne Fi a chcípne. Snímač náklonu je OK. Měřil ho někdo?
Napadá mě, kdyby diagnostika nic neukázala. Zaměřich bych se na konrolu zapalování. Tohle už má tuším samostaný zapalovací modul pro každou svíčku. Nezkoušela jsi jen přehodit zapalovací moduly mezi válcema? Dělá to jen za tepla. U aut se to takhle občas projeví, spíš tedy za tepla vynechá modul při změně zátěže (velký přidání plynu). Bohužel tyhle moduly jdou pořádně oměřit jen osciloskopem s kapacitním snímačem a to asi žádný servis moto mít nebude. Pokud je tedy problém v něm. Nebo vstřik.
Nebo je problém někde ve svazku. Něco o sebe může kostřit. Jinak z manuálu a šel bych po schématu zapojení a co by šlo změřit multimetrem bych změřil. Než bych to vezl kdoví kam.



no pokud se rozsviti FI tak jednotka nadetekuje nekde chybu.. vzhledem k tomu ze umi jasne detekovat jen otevrenej obvod/slus tak po vycteni kodu chyby se prijde na komponent kterej to dela.. pak uz je to jen o urceni jestli je vadnej komponent nebo je to nekde v kabelazi k nemu.

ad to tema michaela pise ze ji ta diag nemaka... ale v tom postupu muze byt chyba.. ze vytahla z toho volneho konektoru jinej drat nez oranz. a propojit na baterku- no spravne to je na kostru, tzn na kostru nebo - pol baterky. musi se to podrzet na kostre dyl... po celou dobu diagnostiky...

samo muzou byt i naky problemy v ty diagnostice...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 Dnes v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist