Upozorňuju, že sada záků obsahuje: víčko nádrže, zámek sedačky, spínačku, řídící jednotku a budíky, 3x klíč a kodovací kartu!! Díky!
Není to zrovna nejlevnější záležitost, takže bych potřeboval mít jistotu..
edit: změnil jsem nadpis
Naposledy editováno 02.06.2011 09:40:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech
Murkin píše: No nazdar,pokud chceš ten stroj dovezt,tak se na to kouknu třeba zitra.Docela mi vadí,že to daj na prodej kdejakýmu vocasovi(tím nemyslím Tebe,ale toho u koho jsi to kupoval),kterej o tom nemá ani páru a pak s tím lidi mají problémy.V 99% případů,je to jen špatným nastavením a ne vadnou jednotkou.
To Ti jako pan Bednář poslal poštou jednotku, s tím,že to bude fungovat? Bez nastavení na brzdě,prakticky není moc velká šance,že by to fungovalo,jak má.
no ale jestli to fungovalo a ted nahle prestalo tak by to nastavenim uplne byt nemelo ne? jakoze nerikam ze tam bude vse ok uz od predchoziho ladice (kdovi jestli tam nenasypou ty default hodnoty jak je ma soft v sobe) ale pokud to predtim jelo a ted uz ne tak bude nekde chyba.. ale tak vzhledem k tomu ze jsou v tom softu videt zive hodnoty tak to nebude tak tezky najit... to sem mel v umyslu projit ja, do map bych se nehrabal jen tak od oka:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech
assassin píše: no ale jestli to fungovalo a ted nahle prestalo tak by to nastavenim uplne byt nemelo ne? jakoze nerikam ze tam bude vse ok uz od predchoziho ladice (kdovi jestli tam nenasypou ty default hodnoty jak je ma soft v sobe) ale pokud to predtim jelo a ted uz ne tak bude nekde chyba.. ale tak vzhledem k tomu ze jsou v tom softu videt zive hodnoty tak to nebude tak tezky najit... to sem mel v umyslu projit ja, do map bych se nehrabal jen tak od oka:)
Zdar,tak,zaprve projít přez monitor v jednotce,jestli všechno jede jak má a pak zkontrolovat nastavení na brzdě.Ono u Ducati se dost často stává,že padá TPS do chyby a jednotka si pak hází vstřikovací časy,jak jí napadne.
To oni na simulaci nepoznají,to se musí vyzkoušet na připojené motorce.
Naposledy editováno 02.06.2011 13:14:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Problém při startování Ducati Monster 1000 | altea | 11 | 14.6.2021 v 18:56 Koumes |
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... | MarcelTheRevenger | 74 | 23.2.2021 v 18:19 Codo |
Sekundární převod řemenem [1, 2] Ducati Monster 1000 | Ondrero | 55 | 24.12.2019 v 14:35 sardel |