2 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
psyko: souhlas s petremS.. ad vyfuky tak presne jak rika....
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
Jinak 09 a 10 má dva výfuky, když to 08 má jeden na levé straně a 06 a 07 má jeden na pravé. A aby se to moc nepletlo, tak myslím, že 08 450 RR má jeden a na pravé
Pak jsou ještě jiné plasty, ale jinak je 08, 09 a 10 skoro úplně stejná motorka, až na pár drobností.
Jinak mám 06, přetryskovanou, komplet Ti Akrap a sériový převod.
Top speed 160 odpovídá sériovému převodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
assassin píše: tak sem vychazel z toho nadpisu....
Já si až teď všiml, že to má v nadpisu 2009 : ))
psyko22> Jsi si jistý, že máš 09ku? Jestli je ten obrázek v profilu tvůj, tak je to 08čka, aspoň se domnívám.
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
edit> minimálně polepy jsou 08
Naposledy editováno 17.05.2011 13:58:03
neznamyScooterD píše: sem myslel, že z vinglu je to těžší na rovině samozřejmě taky, si snad to GO-PRO pořídím
no ja teda zatacky projizdim vselijak, ale z vinglu mi to prijde ze se to zveda jako "vyplachem", zlomis to do kramle jeste pri brzdeni motorem/na brzdach=stlacenej predek a pak das full a kolo jde do luftu s pomoci pruzin ... tzn stejne jako po rovine ubrat/pridat...
navic ty evidentne po zadnim jezdis dost.. cloveku to pak prejde do krve a tezistem hejba tak aby sel na zadni "mimodek" ... coz u cloveka co po zadnim moc neumi nehrozi.. tomu se pak ten motard moc nezveda:)
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
neznamyScooterD píše: assassin>přece jakmile dobrzdíš, tak zbytek vinglu jedeš pod plynem, už jen přidáváš a na výjezdu kdy je moto skoro rovně a akceleruje za to vemu, nic víc.... Na rovině to jde úplně stejně. Ale jak říkám, asi to dělaj ty laufy, je to střik a přitom na tu 3ku nad ca 5-6 tis ji nezvednu, řekl bych, že to jezdim kolem 3-4tis. Prostě chce to mít ty správný točky Naopak výplachem ve vyšších mi to vůbec nešlo, což byl takovej blbej zvyk ze silnice.
no jak rikam je to asi muj blbej styl prujezdu zatackou, ja brzdim v podstate az do mista kde to zlomim a pak uz kotlim ven... sem tam se mi to sejde ze ten oblouk a pridani vyjde tak ze jedu ven po zadnim, u motardu sem predpokladal ze motorku do vyjezdovyho uhlu posles v driftu na brzdach a pak uz z driftu ven jdes rovne pod plynem... proste ne plynulej prujezd obloukem jako na silnicni moto.. ale rovne-zlom-rovne... ja takhle dementne jezdim i na silnicni.. no ja neprojedu jedinou zatacku dvakrat stejne a nikdy dobre
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
Tady pro ukázku jak stavím DR-Z a GSXR.
Veškeré dohady, co jsi tu četl vznikly jen proto, že bylo na začátku špatně definováno, co je to "na zadní za tři plynem" : )) Hodně lidí si totiž myslí, že tam dá trojku, bude se rozjíždět třeba z 30 km/h, otočí plynem a okamžitě hodí backflip. Tak to prostě není, jelikož se nic nestane. Pokud ale budeš mít touhu to na trojku zvednout a trochu tomu pomůžeš (zhoupnutí ve vidlích, ubrání a přidání plynu, spojka, zaklonění, atd.) tak to samo na záda dostaneš. Jak jsem psal na začátku, jde to v klídku i v kilu na pětku, ale tam už musíš spojčit a hlavně to umět zvedat. Ale oproti DR-Z to bude určitě velký rozdíl. Vždyť HQ má snad víc kW než DR-Z koní, ne? Navíc je to o něco lehčí a má i jinou geo. Jen bych místo 08 - 09 doporučil 06 - 07, která měla ještě karbec.
Jinak k tomu tvému wheelie. Na rovinu říkám, že obdivuji každého, kdo jede po zadním a nemá nohu na brzdě Na to bych já prostě neměl : )
ad drz na dvojku krasne plynem... bud uz to mas hodne v krvi, nebo to je prevodama, mame TE410 ktera jede znatelne lip nez DRZ a na dvojku stejne uz spojkuju, na trojku uz to da dost prace to tam vyspojcit...
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
Třeba na trialce bez zadní brzdy wheelie vůbec nejde. Jak to má krátký kvalty, musíš mít velký úhel (nesmí to zrychlovat) a jak tomu hrozně pomalu padají otáčky, nedá se skoro brzdit motorem. Takže když to hodně přestřelíš, je potřeba brzdit se spojkou, párkrát se mi stalo, že jsem stál na brzdě a stejně jsem si ustlal, protože to motor přetlačil.
Ali to měl prostě v ruce, ale jakmile chceš jezdit v hodně malých rychlostech (tak do 20 km/h), tak to bez brzdy prostě nejde. Já už tu brzdu docela vychytal a nedělá mi na trialce problém to zvednout na trojku a furt zpomalovat, až mi to chcípne na zadním
Jinak jsem to kdysi probíral s Ryanem Moorem a ten mi psal, že když je to ve vyšších rychlostech, tak jezdí taky bez brzdy, ale jakmile to jede na jedničku nebo dvojku, tak vždy s brzdou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
PetrS píše: assassin> No, cesta k používání brzdy je snadná. Tak 10x - 20x to přehodíš na záda a pak to dostaneš do krve
Třeba na trialce bez zadní brzdy wheelie vůbec nejde. Jak to má krátký kvalty, musíš mít velký úhel (nesmí to zrychlovat) a jak tomu hrozně pomalu padají otáčky, nedá se skoro brzdit motorem. Takže když to hodně přestřelíš, je potřeba brzdit se spojkou, párkrát se mi stalo, že jsem stál na brzdě a stejně jsem si ustlal, protože to motor přetlačil.
Ali to měl prostě v ruce, ale jakmile chceš jezdit v hodně malých rychlostech (tak do 20 km/h), tak to bez brzdy prostě nejde. Já už tu brzdu docela vychytal a nedělá mi na trialce problém to zvednout na trojku a furt zpomalovat, až mi to chcípne na zadním
Jinak jsem to kdysi probíral s Ryanem Moorem a ten mi psal, že když je to ve vyšších rychlostech, tak jezdí taky bez brzdy, ale jakmile to jede na jedničku nebo dvojku, tak vždy s brzdou.
jasny, sem to bral jako drzet rychlost treba na lehce vytocenyho dvojaka... zas uplne krokem je pro me zatim uplne scifi... no holt to chce trenink, na enduru sice zrychluju ale aspon uz s nakym uhlem, na silnici je to uplna tragedie, tam se bojim zvednout kolo vejs jak pul metru nad zem:) pritom na kole dokazu zpomalovat brzdo i z kopce daleko za mrtvim uhlem... no holt to chce jeste se hodne ucit
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
Ještě bych měl takový dotaz, má ta 08 rezervu a nebo kontrolku rezervy, protože ta nádrž bude asi v mém podání cobydup pryč?
Na tý silnici to chce asi hodně zaspojčit, abys to rychle zvednul do úhlu, než se ti motorka moc rozjede. Ale v tomhle směru radit nemůžu, na silnici jsem to zkoušel asi 2x v životě a to jsem měl na moto najeto asi tak 1 500 km
Já teď trénuju jízdu po zadním s vymáčklou spojkou a zatím mi to přijde jako nereálná záležitost Asi budu muset už konečně vytáhnout Husku a skusit to na ní, přeci jen je dvakrát těžší a má větší setrvačnost.
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
Je to stříkačka, co si tam nahraješ tak to jede
co se týče nádrže to je podle mě velká slabina HQ. Kontrolka se totiž rozsvítí až tehdy, kdy je v nádrži tak málo benzínu, že při brždění chcípne, protože benzín není v zadní části kde je čerpadlo když jsem na tom jel poprvý tak mě to dost nepříjemně překvapilo, teď už jsem zvyklej. Ikdyž kdyby měla svítit dřív, tak svítí už někdy v půlce, což je v podstatě hned po natankování
Co se týče brzdy myslím, že není třeba to párkrát přehodit, stačí přibržďovat během jízdy ikdyž to není třeba, mozek si zvykne že takovej pohyb nohy dělá to a to, jakmile přijde krizovka, podvědomí to vyřeší A postupně....
Já měl poměrně hroznej návyk ze scootera - mačkat levou páčku když to jde přes, což u motorky není to pravý ořechový , nicméně když si přibrzdím na moto, levá ruka už je v klidu.
Výhoda motardu je, že ho nikdy nekoupíš dosti jetý : ) Motor ti vydrží cca. 100 mth a pak musí na GO. Podvozek zhruba cca. co tři roky a když jezdíš terén, tak jednou za rok. Takže při průměrném nájezdu máš cca. co 4 sezóny novou motorku
S tím, aby to byla leštěnka, to už bude trochu horší. Většina kluků si to kupuje na blbnutí a podle toho taky motorka vypadá. Já mám radši, když je motorka 100% a odřená, než opak : )
Jinak já jsem teda na stříkačku slyšel jiný názor. Jak Torny tak Alii je měli laděný od Kvásy, oba měli fungl nový motorky a oba měli laděný výfuky a od obou jsem slyšel, že když další Husqvarnu, tak jedině karbec. Ta stříkačka je na spodku prý mrtvá a to co přidá na vrchu je málo využitelný. No nakonec, karbec jezdí i Hermunen : )
Tak určitě to nemusíš 20x zahodit, aby ses to naučil : ) Jen když trénuješ kousek od pádu, je progress rychlejší. Když to jen tak oťukáváš, trvá to dýl : ) Ale to určo sám dobře znáš.
Jinak s tím návykem jsem na tom stejně. Já jsem zase z trialového kola zvyklý na zadní brzdu na pravé ruce a tak jsem to ze začátku přepálil a držel v křeči přední brzdu, než jsem s sebou fláknul o zem
ten karbec na tom podle me funguje lip, ta strikackova nema spodek a konkretne s tou aliiiho si Kvasnicka hral s tou strikackou a stejne to nebylo jako ta predchozi karbecova...
neznamy: cece ja jezdim pomerne dost na kole po zadnim - na tom mi to celkem jde a na motorce vubec nemam tendence mackat pravou packu....
Na skútru jsem poslední 2 roky jezdil jen po zadním, tak mám levačku zvyklou a právě na mašině je to trochu dangerous
O karbecu se ví, že je lepší, ale kolik z nás by to poznalo? Až nebudu vědět co s volným časem zajedu na brzdu, jinak nevím co tam kdo nahrál, lambda je pryč, takže je tam jisto jistě jiná mapa.
A nejlepší kauf je nějaká bouračka ze zahraničí,třeba ta moje ale je jich zoufale málo
2 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
Neporadíte mi někdo nějaký dobrý servis v okolí Zábřehu na Moravě? Má najeto 40mh a tak to chci nechat raději vše co se týče motoru překontrolovat a popřípadě seřídit.
Jsem ale nadšenej, je přesně podle mých představ.