globalmoto_duben_nolan





Téma: Huska SM510r r.v. 2009
15.5.2011 v 12:26
Zdravíčko, nevíte někdo prosím o nějakém fajn e-shopu, kde by se daly sehnat díly ( nejlépe od páček po výfuk ) na Husqarnu?
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 13:26 | Nahoru | #31
PetrS: ja to z fotek nepoznam rozdil mezi modelama:) tak sem vychazel z toho nadpisu....

psyko: souhlas s petremS.. ad vyfuky tak presne jak rika....

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 13:30 | Nahoru | #32
tak samozřejmě pokud to má výkon z výroby což je myslim 20KW, tak s tim nic neudělá ani svěcená voda Ale že by si 60k neporadilo se 100kg? Sám mám 80kg. Prostě jedu na 3ku pomalej vingl, na výjezdu za to rafnu a je tam, žádný vyplachování, žádný cukání. Asi je pravda, že hodně udělaly laufy, protože spodek to má libovej. Kámoš má starší model, karbec a to je ještě větší prasečina Zpřevodování je řekl bych origo, motorka má jen 800km, o vejkendu mrknu kolik má zoubků, ale top speed je někde přes 160 což bych řekl je takový sériový

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 13:33 | Nahoru | #33
assassin> Tak já ti poradím pro příště trik, 08ka má černou masku a 09tka bílou

Jinak 09 a 10 má dva výfuky, když to 08 má jeden na levé straně a 06 a 07 má jeden na pravé. A aby se to moc nepletlo, tak myslím, že 08 450 RR má jeden a na pravé

Pak jsou ještě jiné plasty, ale jinak je 08, 09 a 10 skoro úplně stejná motorka, až na pár drobností.

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 13:39 | Nahoru | #34
neznamyScooterD> Já když lezu oblečenej na motku, tak mám přes 110kg To, že se to zvedá na trojku z vinglu je jen kvůli tomu, že máš pro to vhodně posazený těžiště (jak už psal assassin), v přímce se to prostě na trojku nezvedne, nebo mně teda ne. Samo, že když si hrcnu na blatník a dám full gas , tak hodím beko, ale občas to tu lidé popisují, jako že si jedu na kochačku, na 4ku vrknu plynem a honím to po zádech, tak to fakt ne. Já to třeba na 4ku nezvednu na zadní, ani když spojčím a skáču ve stupačkách jak magor a jsou kluci, co to zvedají na šestku a ani nemusí moc trhat za řidítka.

Jinak mám 06, přetryskovanou, komplet Ti Akrap a sériový převod.

Top speed 160 odpovídá sériovému převodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 13:43 | Nahoru | #35

assassin píše: tak sem vychazel z toho nadpisu....



Já si až teď všiml, že to má v nadpisu 2009 : ))

psyko22> Jsi si jistý, že máš 09ku? Jestli je ten obrázek v profilu tvůj, tak je to 08čka, aspoň se domnívám.

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 13:55 | Nahoru | #36
sem myslel, že z vinglu je to těžší na rovině samozřejmě taky, si snad to GO-PRO pořídím

edit> minimálně polepy jsou 08

Naposledy editováno 17.05.2011 13:58:03

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 14:01 | Nahoru | #37

neznamyScooterD píše: sem myslel, že z vinglu je to těžší na rovině samozřejmě taky, si snad to GO-PRO pořídím



no ja teda zatacky projizdim vselijak, ale z vinglu mi to prijde ze se to zveda jako "vyplachem", zlomis to do kramle jeste pri brzdeni motorem/na brzdach=stlacenej predek a pak das full a kolo jde do luftu s pomoci pruzin ... tzn stejne jako po rovine ubrat/pridat...

navic ty evidentne po zadnim jezdis dost.. cloveku to pak prejde do krve a tezistem hejba tak aby sel na zadni "mimodek" ... coz u cloveka co po zadnim moc neumi nehrozi.. tomu se pak ten motard moc nezveda:)

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 14:12 | Nahoru | #38
assassin>přece jakmile dobrzdíš, tak zbytek vinglu jedeš pod plynem, už jen přidáváš a na výjezdu kdy je moto skoro rovně a akceleruje za to vemu, nic víc.... Na rovině to jde úplně stejně. Ale jak říkám, asi to dělaj ty laufy, je to střik a přitom na tu 3ku nad ca 5-6 tis ji nezvednu, řekl bych, že to jezdim kolem 3-4tis. Prostě chce to mít ty správný točky Naopak výplachem ve vyšších mi to vůbec nešlo, což byl takovej blbej zvyk ze silnice.

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 14:25 | Nahoru | #39

neznamyScooterD píše: assassin>přece jakmile dobrzdíš, tak zbytek vinglu jedeš pod plynem, už jen přidáváš a na výjezdu kdy je moto skoro rovně a akceleruje za to vemu, nic víc.... Na rovině to jde úplně stejně. Ale jak říkám, asi to dělaj ty laufy, je to střik a přitom na tu 3ku nad ca 5-6 tis ji nezvednu, řekl bych, že to jezdim kolem 3-4tis. Prostě chce to mít ty správný točky Naopak výplachem ve vyšších mi to vůbec nešlo, což byl takovej blbej zvyk ze silnice.



no jak rikam je to asi muj blbej styl prujezdu zatackou, ja brzdim v podstate az do mista kde to zlomim a pak uz kotlim ven... sem tam se mi to sejde ze ten oblouk a pridani vyjde tak ze jedu ven po zadnim, u motardu sem predpokladal ze motorku do vyjezdovyho uhlu posles v driftu na brzdach a pak uz z driftu ven jdes rovne pod plynem... proste ne plynulej prujezd obloukem jako na silnicni moto.. ale rovne-zlom-rovne... ja takhle dementne jezdim i na silnicni.. no ja neprojedu jedinou zatacku dvakrat stejne a nikdy dobre

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

17.5.2011 v 22:14 | Nahoru | #40
PetrS> tak 08 ale do provozu 8/2009....jsem rád že aspon už vím jak je to stema vyfukama...
))))

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

23.5.2011 v 16:47 | Nahoru | #41
tak jsem to byl testnout o víkendu, na 3ku jde krásně plynule jen prudkym přidáním plynu, dobře se drží kolem mrtváče zkoušel jsem i 4ku a co byste řekli? No jde Ale to už je jak na skútru, musel jsem vychytat ty správný točky a hoooodně cuknout za řídítka a hned trochu do zadu, nicméně do mrtvýho jsem jí dostal. Kdyby byla někde v okolí levná brzda, tak bych jí tam vzal, mám doma i origo laufy, tak by mě zajímal rozdíl a co to kde dělá.

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

23.5.2011 v 21:25 | Nahoru | #42
neznamyScooterD> btw co tam máš za výfuk-y???

Huska SM510r r.v. 2009

23.5.2011 v 22:11 | Nahoru | #43
RAAS, ale "laděnej" není.

Naposledy editováno 23.05.2011 22:24:10

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

20.6.2011 v 21:50 | Nahoru | #44
Čavec chlapi. Tak to tady pročítám a jsem z toho úplně jelen! Jde tedy ta SM510R 08a09ka na zadní na 2-3-4-5ku, nebo ne??? Zrovna jsem oženil DR-Z400SM a poohlížím se po nějaké Husce 08-09. Z okolí ji nikdo nemá abych to omrknul, tak to študuji pouze na netu. Z toho co tady píšete jsem docela zklamanej!!! Doufal jsem že když to koupím tak to bude oproti suzině úplně jiné kafe(masakrbrutální). Suzuka šla na zadní na 2ku krásně plynem a na 3ku ze spojkou. Nevím přesně jakou mám techniku, ale po zadním kousek ujedu. A proto by mne zajímalo jak to bude s tou Huskou, tady se píšou strašně rozdílné názory!. Po zadním mě hodně baví a mrzelo by mne kdyby to bylo mrtvé a podobné, pouze o trochu lepší jak dr-z! Díky za odpověď a objektivní názor na věc.

Tady pro ukázku jak stavím DR-Z a GSXR.



(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 09:48 | Nahoru | #45
Sliders> Huska jde na záda v pohodě i na pětku, jen to musíš umět : )

Veškeré dohady, co jsi tu četl vznikly jen proto, že bylo na začátku špatně definováno, co je to "na zadní za tři plynem" : )) Hodně lidí si totiž myslí, že tam dá trojku, bude se rozjíždět třeba z 30 km/h, otočí plynem a okamžitě hodí backflip. Tak to prostě není, jelikož se nic nestane. Pokud ale budeš mít touhu to na trojku zvednout a trochu tomu pomůžeš (zhoupnutí ve vidlích, ubrání a přidání plynu, spojka, zaklonění, atd.) tak to samo na záda dostaneš. Jak jsem psal na začátku, jde to v klídku i v kilu na pětku, ale tam už musíš spojčit a hlavně to umět zvedat. Ale oproti DR-Z to bude určitě velký rozdíl. Vždyť HQ má snad víc kW než DR-Z koní, ne? Navíc je to o něco lehčí a má i jinou geo. Jen bych místo 08 - 09 doporučil 06 - 07, která měla ještě karbec.

Jinak k tomu tvému wheelie. Na rovinu říkám, že obdivuji každého, kdo jede po zadním a nemá nohu na brzdě Na to bych já prostě neměl : )

Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 09:58 | Nahoru | #46
Sliders: no jako rozdil je to velkej, drz proti ty husce moc nejede.. ale tady se sirej takovy ty reci jak "ostrej pullitrovej motard pyco, na styrku trosku pridas a lezis na zadech" a to tak proste neni. co se tyka jezdeni po zadnim tak karburatorova 510 je na tohle lepsi, ma znatelne silnejsi spodek, ta strikackova tolik dole netaha a jede az nahora.. zase tam diky tomu bude ale par koniku navrch...

ad drz na dvojku krasne plynem... bud uz to mas hodne v krvi, nebo to je prevodama, mame TE410 ktera jede znatelne lip nez DRZ a na dvojku stejne uz spojkuju, na trojku uz to da dost prace to tam vyspojcit...

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 10:01 | Nahoru | #47
PetrS: ja zas obdivuju jak tam nekdo s tou brzdou neco dokaze, o vikendu jsem vzdy cestou do dilny z domova trenoval a proste na brzdu si nohu usadim az kdyz mam kolo nahore pod kontrolou, zkousim si pribrzdovat, ale jakmilo to pretahnu tak stejne to jen zavru plynem a cekam co bude.. na brzdu si ani nevzpomenu:) ikdyz dost nechapu jak se to da bez brzdy udrzet na mrtvim bodu, ja porad zrychluju, kdyz se snazim to prejet pres a udrzovat rychlost brzdenim motorem tak to fakt nejde, kouka z toho pruser... pritom treba aliii nikdy na brzdu nesahnul a udrzi stejnou rychlost na libovolnej kvalt, na motardu na V2 i treba na 4v sestce ktera zrovna moc motorem nebrzdi... to mi hlava fakt nebere....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 10:32 | Nahoru | #48
assassin> No, cesta k používání brzdy je snadná. Tak 10x - 20x to přehodíš na záda a pak to dostaneš do krve

Třeba na trialce bez zadní brzdy wheelie vůbec nejde. Jak to má krátký kvalty, musíš mít velký úhel (nesmí to zrychlovat) a jak tomu hrozně pomalu padají otáčky, nedá se skoro brzdit motorem. Takže když to hodně přestřelíš, je potřeba brzdit se spojkou, párkrát se mi stalo, že jsem stál na brzdě a stejně jsem si ustlal, protože to motor přetlačil.

Ali to měl prostě v ruce, ale jakmile chceš jezdit v hodně malých rychlostech (tak do 20 km/h), tak to bez brzdy prostě nejde. Já už tu brzdu docela vychytal a nedělá mi na trialce problém to zvednout na trojku a furt zpomalovat, až mi to chcípne na zadním

Jinak jsem to kdysi probíral s Ryanem Moorem a ten mi psal, že když je to ve vyšších rychlostech, tak jezdí taky bez brzdy, ale jakmile to jede na jedničku nebo dvojku, tak vždy s brzdou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 10:57 | Nahoru | #49

PetrS píše: assassin> No, cesta k používání brzdy je snadná. Tak 10x - 20x to přehodíš na záda a pak to dostaneš do krve

Třeba na trialce bez zadní brzdy wheelie vůbec nejde. Jak to má krátký kvalty, musíš mít velký úhel (nesmí to zrychlovat) a jak tomu hrozně pomalu padají otáčky, nedá se skoro brzdit motorem. Takže když to hodně přestřelíš, je potřeba brzdit se spojkou, párkrát se mi stalo, že jsem stál na brzdě a stejně jsem si ustlal, protože to motor přetlačil.

Ali to měl prostě v ruce, ale jakmile chceš jezdit v hodně malých rychlostech (tak do 20 km/h), tak to bez brzdy prostě nejde. Já už tu brzdu docela vychytal a nedělá mi na trialce problém to zvednout na trojku a furt zpomalovat, až mi to chcípne na zadním

Jinak jsem to kdysi probíral s Ryanem Moorem a ten mi psal, že když je to ve vyšších rychlostech, tak jezdí taky bez brzdy, ale jakmile to jede na jedničku nebo dvojku, tak vždy s brzdou.



jasny, sem to bral jako drzet rychlost treba na lehce vytocenyho dvojaka... zas uplne krokem je pro me zatim uplne scifi... no holt to chce trenink, na enduru sice zrychluju ale aspon uz s nakym uhlem, na silnici je to uplna tragedie, tam se bojim zvednout kolo vejs jak pul metru nad zem:) pritom na kole dokazu zpomalovat brzdo i z kopce daleko za mrtvim uhlem... no holt to chce jeste se hodne ucit

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 12:02 | Nahoru | #50
Uuuuuf to jsem si tedy oddychnul , už jsem chtěl sabotovat a poohlížet se po nějakém jiném motu. Já se spíše přikláním k té 08, líbý se mi že má jeden výfuk a je to stříkačka. Ten chod té stříkačky mi prostě příjde takový přesnější než ten karbec. Je ta stříkačka u té husqvarny bezporuchová a nebo to je u toho ostrého mota investice po několika motohodinách navíc? U té 06-07 mám strach že už bude dosti jetá a bude tam dosti investic do startu, proto bych chtěl tu 08, najeto max. do 3000km a hlavně origo stav, max. nějaké lehké ůpravy(výfuk, svod, filtr, mapa), ale zatim nic rozumného se nenaskytlo. Moc se mi líbí v těch origo barvách. Já ji mám pouze na silnici, tak si představuji takovou voňafku jak jsem měl DR-Ztu.

Ještě bych měl takový dotaz, má ta 08 rezervu a nebo kontrolku rezervy, protože ta nádrž bude asi v mém podání cobydup pryč?

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 12:02 | Nahoru | #51
assassin> JJ, je to jen o tréninku a získání citu, kdy už je to moc a kdy ne.

Na tý silnici to chce asi hodně zaspojčit, abys to rychle zvednul do úhlu, než se ti motorka moc rozjede. Ale v tomhle směru radit nemůžu, na silnici jsem to zkoušel asi 2x v životě a to jsem měl na moto najeto asi tak 1 500 km

Já teď trénuju jízdu po zadním s vymáčklou spojkou a zatím mi to přijde jako nereálná záležitost Asi budu muset už konečně vytáhnout Husku a skusit to na ní, přeci jen je dvakrát těžší a má větší setrvačnost.

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 12:54 | Nahoru | #52
ze života: dám trojku, důležitý! pomaličku se rozjedu 30Ti na nějakejch 50-60 , otočím plynovou rukojetí ve směru předozadním, motocykl se dostáva do svíce a já dělám pápá.

Je to stříkačka, co si tam nahraješ tak to jede

co se týče nádrže to je podle mě velká slabina HQ. Kontrolka se totiž rozsvítí až tehdy, kdy je v nádrži tak málo benzínu, že při brždění chcípne, protože benzín není v zadní části kde je čerpadlo když jsem na tom jel poprvý tak mě to dost nepříjemně překvapilo, teď už jsem zvyklej. Ikdyž kdyby měla svítit dřív, tak svítí už někdy v půlce, což je v podstatě hned po natankování

Co se týče brzdy myslím, že není třeba to párkrát přehodit, stačí přibržďovat během jízdy ikdyž to není třeba, mozek si zvykne že takovej pohyb nohy dělá to a to, jakmile přijde krizovka, podvědomí to vyřeší A postupně....

Já měl poměrně hroznej návyk ze scootera - mačkat levou páčku když to jde přes, což u motorky není to pravý ořechový , nicméně když si přibrzdím na moto, levá ruka už je v klidu.

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 17:00 | Nahoru | #53
Sliders> 08čku s najetýma origa 3 000 km? Nechci ti brát iluze, ale to je nereal.

Výhoda motardu je, že ho nikdy nekoupíš dosti jetý : ) Motor ti vydrží cca. 100 mth a pak musí na GO. Podvozek zhruba cca. co tři roky a když jezdíš terén, tak jednou za rok. Takže při průměrném nájezdu máš cca. co 4 sezóny novou motorku

S tím, aby to byla leštěnka, to už bude trochu horší. Většina kluků si to kupuje na blbnutí a podle toho taky motorka vypadá. Já mám radši, když je motorka 100% a odřená, než opak : )

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 17:06 | Nahoru | #54
neznamyScooterD> Ty furt ale nechápeš, že tu motorku prostě umíš zvedat. To je hroznej rozdíl oproti někomu, kdo to neumí. To je stejný jako na trialce. Kámoš jezdí úplnou svíčku na motardu, ale na trialce není schopen po zadním ujet ani 10m.

Jinak já jsem teda na stříkačku slyšel jiný názor. Jak Torny tak Alii je měli laděný od Kvásy, oba měli fungl nový motorky a oba měli laděný výfuky a od obou jsem slyšel, že když další Husqvarnu, tak jedině karbec. Ta stříkačka je na spodku prý mrtvá a to co přidá na vrchu je málo využitelný. No nakonec, karbec jezdí i Hermunen : )

Tak určitě to nemusíš 20x zahodit, aby ses to naučil : ) Jen když trénuješ kousek od pádu, je progress rychlejší. Když to jen tak oťukáváš, trvá to dýl : ) Ale to určo sám dobře znáš.

Jinak s tím návykem jsem na tom stejně. Já jsem zase z trialového kola zvyklý na zadní brzdu na pravé ruce a tak jsem to ze začátku přepálil a držel v křeči přední brzdu, než jsem s sebou fláknul o zem

Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 17:09 | Nahoru | #55
Sliders: ja sem postupem casu kamosovi delal sem tam naky dily na zavodaka SMR510, za tu dobu vymenil 3-4 modely, jely vzdy 2 roky MCR a pak sly do sveta, pomerne malo najeto pomerne dost lestenky... a mely za sebou pomerne drsnej zivot... kdyz koupis 08, malo najeto a v hezky vizualnim stavu, trochu bych se bal presne toho ze ta motorka je bejvalej zavodak a ze dostavala kotel... ono teda jak rika PetrS.. kdo by si koupil ostryho motarda na jezdeni pro rohliky... ty motorky dostanou kour vzdy a u kazdy ty SMR na tebe potencialne ceka relativne draha oprava, ja osobne bych radsi repasnul motor u levnejsi 05 nez koupit s 08 a zjistit ze do ni na start nasypu to same....

ten karbec na tom podle me funguje lip, ta strikackova nema spodek a konkretne s tou aliiiho si Kvasnicka hral s tou strikackou a stejne to nebylo jako ta predchozi karbecova...

neznamy: cece ja jezdim pomerne dost na kole po zadnim - na tom mi to celkem jde a na motorce vubec nemam tendence mackat pravou packu....

Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 17:48 | Nahoru | #56
ale umím neumím, ptal se jestli to jde nebo ne.

Na skútru jsem poslední 2 roky jezdil jen po zadním, tak mám levačku zvyklou a právě na mašině je to trochu dangerous

O karbecu se ví, že je lepší, ale kolik z nás by to poznalo? Až nebudu vědět co s volným časem zajedu na brzdu, jinak nevím co tam kdo nahrál, lambda je pryč, takže je tam jisto jistě jiná mapa.

A nejlepší kauf je nějaká bouračka ze zahraničí,třeba ta moje ale je jich zoufale málo

2 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

23.6.2011 v 17:51 | Nahoru | #57
huska je svine.....zlomená loketní a vřetení kost...včera operace, železo v ruce...asi tak

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

24.6.2011 v 16:15 | Nahoru | #58

psyko22 píše: huska je svine.....zlomená loketní a vřetení kost...včera operace, železo v ruce...asi tak


Copak jsi sní dělal ?

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

24.6.2011 v 21:20 | Nahoru | #59
psyko22> Tak ať se ti to hlavně rychle zahojí, byla by škoda se na ní celou sezónu jen dívat.
Copak jsi ale dělal?

Huska SM510r r.v. 2009

24.6.2011 v 21:36 | Nahoru | #60
Chlapáci tak jsem to nevydržel a už je doma!!! Je to oproti DRZ masakr a mám z ní docela respekt za těch 5km co jsem na ní najel.

Neporadíte mi někdo nějaký dobrý servis v okolí Zábřehu na Moravě? Má najeto 40mh a tak to chci nechat raději vše co se týče motoru překontrolovat a popřípadě seřídit.

Jsem ale nadšenej, je přesně podle mých představ.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist