1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
Je to stříkačka, co si tam nahraješ tak to jede
co se týče nádrže to je podle mě velká slabina HQ. Kontrolka se totiž rozsvítí až tehdy, kdy je v nádrži tak málo benzínu, že při brždění chcípne, protože benzín není v zadní části kde je čerpadlo když jsem na tom jel poprvý tak mě to dost nepříjemně překvapilo, teď už jsem zvyklej. Ikdyž kdyby měla svítit dřív, tak svítí už někdy v půlce, což je v podstatě hned po natankování
Co se týče brzdy myslím, že není třeba to párkrát přehodit, stačí přibržďovat během jízdy ikdyž to není třeba, mozek si zvykne že takovej pohyb nohy dělá to a to, jakmile přijde krizovka, podvědomí to vyřeší A postupně....
Já měl poměrně hroznej návyk ze scootera - mačkat levou páčku když to jde přes, což u motorky není to pravý ořechový , nicméně když si přibrzdím na moto, levá ruka už je v klidu.
Jinak já jsem teda na stříkačku slyšel jiný názor. Jak Torny tak Alii je měli laděný od Kvásy, oba měli fungl nový motorky a oba měli laděný výfuky a od obou jsem slyšel, že když další Husqvarnu, tak jedině karbec. Ta stříkačka je na spodku prý mrtvá a to co přidá na vrchu je málo využitelný. No nakonec, karbec jezdí i Hermunen : )
Tak určitě to nemusíš 20x zahodit, aby ses to naučil : ) Jen když trénuješ kousek od pádu, je progress rychlejší. Když to jen tak oťukáváš, trvá to dýl : ) Ale to určo sám dobře znáš.
Jinak s tím návykem jsem na tom stejně. Já jsem zase z trialového kola zvyklý na zadní brzdu na pravé ruce a tak jsem to ze začátku přepálil a držel v křeči přední brzdu, než jsem s sebou fláknul o zem