globalmoto_kveten





Téma: Huska SM510r r.v. 2009
15.5.2011 v 12:26
Zdravíčko, nevíte někdo prosím o nějakém fajn e-shopu, kde by se daly sehnat díly ( nejlépe od páček po výfuk ) na Husqarnu?

1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 12:02 | Nahoru | #1
Uuuuuf to jsem si tedy oddychnul , už jsem chtěl sabotovat a poohlížet se po nějakém jiném motu. Já se spíše přikláním k té 08, líbý se mi že má jeden výfuk a je to stříkačka. Ten chod té stříkačky mi prostě příjde takový přesnější než ten karbec. Je ta stříkačka u té husqvarny bezporuchová a nebo to je u toho ostrého mota investice po několika motohodinách navíc? U té 06-07 mám strach že už bude dosti jetá a bude tam dosti investic do startu, proto bych chtěl tu 08, najeto max. do 3000km a hlavně origo stav, max. nějaké lehké ůpravy(výfuk, svod, filtr, mapa), ale zatim nic rozumného se nenaskytlo. Moc se mi líbí v těch origo barvách. Já ji mám pouze na silnici, tak si představuji takovou voňafku jak jsem měl DR-Ztu.

Ještě bych měl takový dotaz, má ta 08 rezervu a nebo kontrolku rezervy, protože ta nádrž bude asi v mém podání cobydup pryč?

(reakce na) Huska SM510r r.v. 2009

21.6.2011 v 17:00 | Nahoru | #2
Sliders> 08čku s najetýma origa 3 000 km? Nechci ti brát iluze, ale to je nereal.

Výhoda motardu je, že ho nikdy nekoupíš dosti jetý : ) Motor ti vydrží cca. 100 mth a pak musí na GO. Podvozek zhruba cca. co tři roky a když jezdíš terén, tak jednou za rok. Takže při průměrném nájezdu máš cca. co 4 sezóny novou motorku

S tím, aby to byla leštěnka, to už bude trochu horší. Většina kluků si to kupuje na blbnutí a podle toho taky motorka vypadá. Já mám radši, když je motorka 100% a odřená, než opak : )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist