1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
PetrS píše: assassin> No, cesta k používání brzdy je snadná. Tak 10x - 20x to přehodíš na záda a pak to dostaneš do krve
Třeba na trialce bez zadní brzdy wheelie vůbec nejde. Jak to má krátký kvalty, musíš mít velký úhel (nesmí to zrychlovat) a jak tomu hrozně pomalu padají otáčky, nedá se skoro brzdit motorem. Takže když to hodně přestřelíš, je potřeba brzdit se spojkou, párkrát se mi stalo, že jsem stál na brzdě a stejně jsem si ustlal, protože to motor přetlačil.
Ali to měl prostě v ruce, ale jakmile chceš jezdit v hodně malých rychlostech (tak do 20 km/h), tak to bez brzdy prostě nejde. Já už tu brzdu docela vychytal a nedělá mi na trialce problém to zvednout na trojku a furt zpomalovat, až mi to chcípne na zadním
Jinak jsem to kdysi probíral s Ryanem Moorem a ten mi psal, že když je to ve vyšších rychlostech, tak jezdí taky bez brzdy, ale jakmile to jede na jedničku nebo dvojku, tak vždy s brzdou.
jasny, sem to bral jako drzet rychlost treba na lehce vytocenyho dvojaka... zas uplne krokem je pro me zatim uplne scifi... no holt to chce trenink, na enduru sice zrychluju ale aspon uz s nakym uhlem, na silnici je to uplna tragedie, tam se bojim zvednout kolo vejs jak pul metru nad zem:) pritom na kole dokazu zpomalovat brzdo i z kopce daleko za mrtvim uhlem... no holt to chce jeste se hodne ucit
Na tý silnici to chce asi hodně zaspojčit, abys to rychle zvednul do úhlu, než se ti motorka moc rozjede. Ale v tomhle směru radit nemůžu, na silnici jsem to zkoušel asi 2x v životě a to jsem měl na moto najeto asi tak 1 500 km
Já teď trénuju jízdu po zadním s vymáčklou spojkou a zatím mi to přijde jako nereálná záležitost Asi budu muset už konečně vytáhnout Husku a skusit to na ní, přeci jen je dvakrát těžší a má větší setrvačnost.