globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ložisko krku řízení
Zdravim měl někdo z vás už problémy s napasováním ložisek do krku řízení?
Ta půlka co má přijít do sloupku v rámu má větší průměr, než staré ložisko. Takže tam lehkou silou za studena nejde.
Narvat - nenarvat, nahřát - nenahřát, zítra to oběhnu s mikrometrem abych věděl o kolik přesně je jiný.
Je možný že by ložisko bylo o tolik jiný, že by tam nešlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ložisko krku řízení

6.5.2011 v 08:05 | Nahoru | #1
Sofía> JO aha takhle je to jednoduchý?
Mno tak já to mam už hotový.
Vzal sem to v ruce na kulato... lehce doklepnul kladívkem a krk ma poskládanej.
Celý to ložisko je rozměrově odlišný od toho původního.
Vycházel sem z předpokladu, že se otáčí jen o pár stupňů na každou stranu. Tak se snad nic nestane. Reklamovat ho nemůžu, protože sem si ho nekupoval sám, ale známej a nemam paragon. Takže by to bylo složitý.
Tak uvidíme. pokud by vydrželo ne 30 let jako původní ale třeba jen 15, budu spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ložisko krku řízení

6.5.2011 v 12:52 | Nahoru | #2
jirivfr>

No ono to ložisko nejrychleji odejde nevhodnout geometrií montáže...tedy pokud budou kroužky nesouosé vůči drahám nabo naklopené...samozřejmě to samé platí pro celou sestavu horního, dolního a trubky brejlí.

Ještě jedna poznámka k brejličkám:
Velkou bolestí těchto motorek je usazení toho horního konusu ložiska tam pod tím závitem...bývá to tam z důvodů nevhodné konstrukce omačkané a i nový a origo kroužek tam mívá vůli...pak už je to jen na výměnu spodních brejliček, které ovšem výjdou někde kolem 1100 ...

...nicméně se teď zabývám myšlenkou výměny pouze těch trubek, protože se mi doma hromadí právě takto poškozené brejličky a je mi líto je vyhodit...tedy svařovací přípravek je už vymyšlen a teď ještě vymyslet ty samotný trubky (jsou z nějakého lwepšího materiálu).

jirin.sv> Dík za info ...poznamenám si do deníčku na doby, až se prohrabu ke kejvě... akorát J 634 a další mají úplně jiná ložiska v krku (ty konusy jsou myslím stejné už od kejvy či péráka - č. 15041003), ale miska do rámu je úplně jiná...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 Dnes v 11:13 JAVR
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist