Popřípadě jestli byste mi neporadili nějakou jinou motorku 125ccm, která by se dala sehnat na inzerát do 50000 v dobrém stavu, záleží mi docela na designu, a představuji si něco ve stylu téhle Yuki nebo popřípadě nějaký supersport, ale s nízkou spotřebou paliva tak do 3l/100. starší CBR se spojenýma světlama vepředu se mi nelíbí.
Prosím nepište sem názory typu: "Je to blbá čína, ta se hned rozpadne, kup si něco Japonskýho"
Chci nějaký objektivní názor nezaujatý původem z číny, nejlépe od někoho, kdo ji již má...
martin1986>tomasahoj> motory u čín jsou motory ze značkových motorek. klidne RS má ze suzuky. a jinak jde o zajetí a nastavení,atd. zatím tam mám 14500km. a zatím to táhne furt bezestrát.
ze značkových motorek? chlapečku je vidět že o tom vůbec nic nevíš! to jako v SUZUKI vyrábějí motory a Yuki si je montuje do svých rámů nebo jak si to představuješ Číňani odkoupili licenci, takže mohou používat plány motorů, vyrábět si jejich kopie s požehnáním Továrny. To že motory vyrábějí z mizerných materiálů už neříkáš, japonský jsou na tom jen plány, vzhled motorů, zbytek je ošizenej šmejd.
jinak SUZUKI se píše s měkkým
Naposledy editováno 08.02.2010 19:27:23
2 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 RS
martin1986>tomasahoj> proč bych kupoval předraženou 125 u značky? značka se vyplatí u větších objemů tam ta cena je odpovidající ale dát tam takhle 90 až 115táců za blbou 125 je hovadina, když už člověk má o pár tisíc víc tak si rovnou může koupit 250ninju a neho VTR250 25kw. vše stahuju na nový modely. aby mi tady pak nepsaly, že někdo koupil cbrku za 30tácu a je to lepší,atd
neplatíš za značku ale za kvalitu Japonci nejsou jako adidasky to že se značková(pořádná) motorka vyplatí až ve větším objemu...blábol
v 16ti si asi těžko koupíš 250ccm, leda že bys tlačil po dvoře
lepší než dát 50-60 tis za novýho číňana je lepší investovat do tři roky starý japonský nebo jiný pořádný motorky
prostě co slovo, to perla chlape na to že máš v profilu napsáno 23 let bych tě tipovat tak na 13 smutné
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 RS
Tak až zase našetřím nějáký ty peníze tak si koupím silnější značkovou a NOVOU motorku a mám ji bez investic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 RS
japonský motorky z roku 1992 pořád držej, mají už za sebou klidně patnáct majitelů ale pořád motory šlapou a neztrácejí výkon, tlumiče, plasty, budíky neodpadávají, brzdy brzdí, všechno relativně okej. Natož když si koupíš tři roky starý CBRko, co měli dva majitelé, těžko za ty tři roky něco stihnou vyloženě zkurvit a pokud ano tak to při koupi motorky poznáš. Jsem zvědavej jakou trvanlivost bude mít tvoje RSo a jiný číny dávám jim 5-6 let
Nevím jestli jsem sežral zrovna všechnu moudrost, já dneska sežral sekanou
to že si koupíš "značkovou" motorku neznamená že bude bez investic pokud nebude nová...a na novou budeš šetřit hódně dlouho proto kupujem jetý biky, jestli máš na to aby sis mohl koupit novou, tak nechápu proč si kupuješ Yuki, motorku pro sociální jezdce co tu pak blábolí na foru jak je to super. Super je to z jejich pohledu, protože zatím neseděli na poctivé mašině, takže neví co je opravdu dobré.
jinak nechápu co máš pořád s termínem "Značková motorka" motorky nejsou hadry abys je rozlišoval na značkový a neznačkový jako trika od vietnamců a boty ze skateshopu
Značka je třeba Ducati, nebo MV-Augusta, to jsou drahé motorky na image. jsou jen poctivě udělaný motorky z pořádnejch materiálů s prodejní cenou třeba 250tis a pak jsou ošizený šmejdy který stojej nový 60tis...třeba Yuki
jestlis to z tohohle nepochopil, tak je mi líto, opravdu jseš natvrdlej a budeš dál do světa roztrubovat jak je čína nej a přesvědčovat šestnáctiletý kluky, co se rozhdujou o první moto, no masakr. Ještě že takovejch bambulů není tolik
250000 / 60000 = 4,17
4,17 * 5,5 = 22,935
Takže, jak říkáš, je vlastně úplně jedno, co si koupíš. Akorát u těch levných budeš mít cca každých 5,5 roku novou a po 23 letech ježdění budeš mít buďto 5,5 roku starou motorku a v kapse pár desítek tisíc korun za prodej ojetin nebo 23 let starou ošoupanou plečku. Ovšem - značkovou. Tudíž je třeba jen zvážit, nakolik se jedná o spotřební materiál.
Ale jinak (a to mi přijde podstatnější), úroveň projevu v této diskuzi je opravdu hluboko pod hladinou bublajícího bahna.
I tak přeji pěknou vyjížďku zasněženou krajinou.
Takže, jak říkáš, je vlastně úplně jedno, co si koupíš. Akorát u těch levných budeš mít cca každých 5,5 roku novou a po 23 letech ježdění budeš mít buďto 5,5 roku starou motorku a v kapse pár desítek tisíc korun za prodej ojetin nebo 23 let starou ošoupanou plečku. Ovšem - značkovou.
nojo když to chceš rozvést takhle do extrému... buď si budeš 23 let jízdu užívat na kvalitním materiálu co jede, brzdí a nesere se.... a nebo budeš mít každejch 5,5 roku sice novou motku, ale bude jezdit nahovno už nová a bude se to jen zhoršovat
úroveň diskuze v tomhle vláknu pouze odpovídá úrovni skutečností, které se ve vláknu řeší
Naposledy editováno 13.02.2010 09:05:22
každá motorka se ti posere když se o ni nestaráš... můj příspěvek jsi evidentně nepochopil -> nejde o to že na kvalitní motorce se ti česem nic neposere, ale že se ti nerozlámou plsaty, přepínače neupadají, budíky nepřestanou funkgovat, brzdy budou i po letech brzdit, ve světlech nebudou praskat žárovky a podobně
jinak gratuluju k maximálce uvidíme kolik to pojede za tři roky, dejme tomu po 20tkm
edit:písmenko
Naposledy editováno 13.02.2010 11:15:39
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 RS
Budeš čínu prodávat..a kolik myslíš že za ní dostaneš? kolik za ty dva roky proděláš?
Není lepší si koupita za 40k japonce, neřešit téměř žádné problémy a pak ho s minimální ztrátou prodat? Dva roky jezdit na motorce co se nesere, jede, tlumí a brzdí?
tak sem si to našel - je ze stejné fabriky jako vychvalované sm,tr 125,200
Je vidět, že se nestačí rozhodovat podle kvality fabriky, ale podle jednotlivých modelů, nebo dokonce konkrétních kusů
Potížemi s brzdami u některých kousků rska mě teda qingqi zklamalo
Naposledy editováno 13.02.2010 18:05:34
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 RS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 RS
Třeba by to šlo ještě líp, ale nevím úplně přesně jak.
Už při pohledu třeba na kotouč brdy zjistíš, kolik má najeto (číny maj výdrž tak do 10000km)
A jestli chceš dát těch 50tis za moto, kup raději japonskou, vyplatí se to finančně i kvalitou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 RS
Není lepší si koupita za 40k japonce, neřešit téměř žádné problémy a pak ho s minimální ztrátou prodat? Dva roky jezdit na motorce co se nesere, jede, tlumí a brzdí?
JJ s tebou souhlasím bez námitek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 RS
Mašinu pod obsah 600 ccm a ještě k tomu vysokootáčkovou je nesmysl kupovat jako "investici", či pro další generace. To platilo možná za mých mladých let, když jsem jezdil na Jawách a ČZ starých dvacet let po pěti majitelích a všechno chodilo pořád stejně, aniž by se s tím dělalo cokoli jiného, než doléval benzín a foukala kola. Tedy alespoň od 250 ccm nahoru. Jenomže s tím se cestovalo při otáčkách, jaké mají současná vřískadla na volnoběh.
Dnes je to prostě spotřebák, který nic moc nevydrží a může to vyrobit kdokoli. Nízká cena, vysoký výkon a vzhled jsou rozhodující. Takže tato debata je úplně mimo mísu, když se bavíme o 125 ccm. Mimochodem, v tomto případě s vynikajícími brzdami a tlumením. Propříště prosím jen příspěvky od vlastníků, pokud ti ostatní nemají co říct a jen papouškují vyčteniny a to ještě z doby vývoje.
Ano, pokud bych uvažoval o nějaké normální kubatuře (rouzuměj 750 ccm a podstatně více) s cestovními otáčkami co nejníž pod 5000, pak je na místě koupit raději rozumně jetého japonce, to je na snadě. Ale jinak doporučuji si utřídit myšlenky a nekopírovat nepodložené názory jiných. To by se také mohlo stát, že někdo doporučí natřít pneumatiky sádlem, protože jedině tak to nejlíp sedí a všichni to začnou zkoušet.
Ale jinak - v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 RS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 RS
To je celkem jedno. Prostě - na hraní si koupíš něco pomíjivého, něco, co se už z principu fyzikálních zákonů musí brzy vykmitat. To jinak logicky nemůže skončit. Nemůžeš chtít po kolibříkovi, aby stěhoval nábytek. Takže ať už mašina vydrží patnáct, či dvacet tisíc, je to stále nic. A proto by neměla nová stát výrazně nad 40000,-. Cokoli nadto je drzost. Pakliže se vyskytne varianta za 90000,- a bude mít zákazníka, je to skoro na vyšetření u specialisty (toho zákazníka).
Na naučení dorostenců je každá čína stejně dobrá, jako cokoli jiného. O koupi ojetiny zde nemá moc smyslu uvažovat. Leda by člověk trefil na fakt náhodnou dobrou koupi (nevhodný dar... se 60% slevou). Až člověk dostane s věkem trochu rozumu, prostě to kopne se svahu a pořídí si něco nadosmrti. Klidně nějakého cruisera od Yamahy s najetými 45000 km. Když bude mít obsah 1200 ccm a výkon 55 kW, lze to považovat za vyvážené technické řešení. Pakliže půjde o 500 ccm a výkon 125 kW, něco tu nehraje, to dá rozum (zase jen přetrénovaný kolibřík, co dřív zdechne).
Vraťme se však k předmětu diskuze - Yuki 125 RS chodí jako hodinky, brzdí s obrovskou (skutečně obrovskou) rezervou na jemný stisk dle potřeby a tlumí dokonale. To je skutečnost. Zpracováním jde o prosté, ale účinné spotřební zboží. Pokud někdo uvěří jedné paní, co povídala, že jiná paní povídala o paní.... nechť tak učiní. Pokud se někdo ptá na názor člověka, který motorku viděl nejen na webu a dokonce se na ní i párkrát s chutí projel - zde je zjištění k dispozici a tak je psáno. Howgh.
Naposledy editováno 05.04.2010 16:56:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yuki 125 RS - kufry Yuki RS 125 | Šharky. | 19 | 3.8.2023 v 14:56 Luba98 |
Zadní brzda- nebrzdí Yuki RS 125 | WhiteTiger | 6 | 29.12.2021 v 19:20 milanekmp |
Lakování vidlí [1, 2] Yuki RS 125 | martosd | 56 | 15.10.2021 v 12:21 rytychs |
Nová nebo motorka z bazaru Yamaha YBR 125, Yuki RS 125 | Silente | 9 | 27.6.2021 v 20:31 callowsick |
nestartuje [1, 2] Yuki RS 125 | zajdas51 | 49 | 21.2.2021 v 16:31 vmz00 |