globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Budoucnost MV Agusty
Majitel MV Agusty Timur Sardarov dal rozhovor časopisu Motociclismo, a protože se u nás neobjevil, dávám odkaz na článek o 4 stránkách . Nastínil budoucnost MV Agusty, s mladým Castiglioni už jen v roli poradce, tady jsou hlavní body:
- MV Agustu se mu podařilo v roce 2019 finančně (a morálně) stabilizovat, aby nich neutekli všichni dodavatelé a prodejci
- MV si bude možné objednat přes web i po telefonu a připraví ji vybraný prodejce (s plnou podporou, aby nepřišel zkrátka)
- zákazník bude mít zaručený okamžitý servis a náhradní díly (jako to bývalo zvykem v 80. letech za Cagivy)
- za poslední tři roky prodali celkem 8000 motorek. Cílem je 25 tisíc motorek ročně do 5 let.
- spolupráce s Čínou je nevyhnutelná, budou tam vyrábět novou řadu o objemu 350ccm (osobně myslím do 450ccm / 35kW ?)
- má přijít nová 950ccm řada (že by tříválec? A čtyřválce by skončily?)
- Cagiva bude pro příště malé moto s elektropohonem 4kW. Větší elektro je neprodejné z důvodu ceny a malého dojezdu.
- ve sportu se soustředí na Supersporty, jejich 675ccm tříválec je lepší, než ostatní 600ccm čtyřválce. Účast týmu v Moto2 je zbytečně drahá záležitost (motor je Triumph, výrobce motorky nikoho nezajímá).
Překlad do češtiny, místy kostrbatý.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

25.2.2020 v 08:15 | Nahoru | #31
assassin> Nemyslím si,že je motorsport určen k vymření. Dokud budou mít lidi prachy,bude se závodit.

Budoucnost MV Agusty

9.10.2020 v 08:16 | Nahoru | #32
Hrabě Timur Agusta utrácí za blbosti, jako je tohle video v omezovači

A ještě předehra z loňska


Naposledy editováno 09.10.2020 08:20:03

Budoucnost MV Agusty

30.10.2020 v 07:20 | Nahoru | #33
FiZzer mas jedinecnu sancu ...posli zivotopis a motivacny list. Timur teraz hlada ludi co vedia popisat problem a nepotrebuju 2hodinovu obednajsiu siestu k praci

Budoucnost MV Agusty

22.1.2021 v 10:51 | Nahoru | #34
Tak nám Timur Sardarov udělal v MV malé zemětřesení. Giovanni asi dostal home office a už bude chodit do MV za Timurem tak maximálně na kafe. Foto na rozloučenou.

Prachy asi problém nebudou, tak založil s dalšími dvěma, kteří dostali kopačky, společnost C-creative a budou společně vyvíjet to, co na motocyklovém trhu chybí (podle jejich slov) - opravdový hypermotocykl. No, uvidíme.
To jsou oni - Adrian Morton, dosud Senior Designer Cagiva Research Centre/MV Agusta

a Paolo Bianchi, dosud ředitel CRC

Budoucnost MV Agusty

4.11.2023 v 11:05 | Nahoru | #35
Před rokem jsme tu měli 25% akvizici KTM v MV Agustě, s tím, že je to nejspíš jen začátek:
Šéf značky Timur Sardarov o partnerství s KTM: „MV Agusta zůstane pořád italská“
Po roce přišly další informace, že když bude KTM chtít, na konci roku 2025 si může přikoupit většinový podíl. A že to udělají, už je nad slunce jasné.
Německy a v nějakém překladu - úmysl, aby MV Agusta (alias převlečené KTM RC16) startovala v MotoGP zatím hatí Dorna, že prý by to musela být MV Agusta sama, se svojí vlastní motorkou a motorem, aby mohla vstoupit do MotoGP dřív, než ji Pierer ovládne zcela. Takže Pit Beirer říká: "MV Agusta v MotoGP až v roce 2026".

2 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty

21.12.2023 v 23:16 | Nahoru | #36
Úžasné. Pierer donutil MV Agustu, aby si konečně pořídila montážní linku. Odteď tedy budou všechny jejich motorky smontované stejně a k tomu určeným vercajkem.
Kapacita je až 100 kusů denně, se současným počtem zaměstnanců chtějí dělat 1000 ks měsíčně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 00:02 | Nahoru | #37
Kohlstein> budou i oranzove ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 07:38 | Nahoru | #38

Kohlstein píše: ... Odteď tedy budou všechny jejich motorky smontované stejně a k tomu určeným vercajkem.
....



Tomu sám nevěříš

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 08:07 | Nahoru | #39
FiZzeR> Je pravda, že podle těch fotek je ta linka zatím jen takové holátko, bez šroubovaček, utahovaček a výdejníků materiálu. Ale já věřím, že už brzy přijde ten den! Ještě jsem neslyšel, že by Pierer vyhodil prachy jen tak z okna.
Sice zatím není co porovnávat, ale když to porovnám s tímhle ... :

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 08:11 | Nahoru | #40

assassin píše: Kohlstein> budou i oranzove ?


Prozatím platí, že jednotlivé značky konzernu se odlišují barvou. Hlavně, aby se ta italská nepřestala odlišovat počtem válců.

Budoucnost MV Agusty

16.3.2024 v 19:26 | Nahoru | #41
Pierer včera udělal ředitelem MV Agusty mladého Trunkenpolze (nějaká rodina se starým zakladatelem KTM). Jak by taky ne, když už má 50,1 % majetkového podílu ve firmě.
https://www.cyclenew...h-plan-now-complete/

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

14.5.2024 v 12:51 | Nahoru | #42
JollyJoker> Nerozporuji zádný předchozí komentář, jen vyjadřuji svůj názor. Nejde jen o závodění, jde i o zábavu obyčejných konzumentů. Nejde ani o cenu motorky, jde o to, jestli ji chceš nebo nechceš. A nemusí být ani touha jezdit hore dole Sedlo, Šance nebo Dubá-Liběchov, stačí pocit, že jí mám. Někomu stačí stará Škodovka, jiný musí mít poslední BMW a mazlí se s ním jako s milenkou. Stejně tak někomu stačí vylítaná Honda a někomu nestačí a nechce mít to, co se vidí dnes a denně v každý vesnici. Jezdit se bude, dokud to nezakážou fašistický ekokurvy z Bruselu a pokud na to lidi budou mít. Jestli jednoho dne nahodí daň z motorových vozidel, pak se může stát že budeš mít na motorku, budeš mít na palivo, budeš mít na pojistku, ale nebudeš mít na daň. Jestli přijde zánik hotovosti, jezdit se nebude. Pomaličku už to začíná pod vedením toho fialovýho zkurvysyna, co jezdí kouřit péro senilnímu dědkovi za moře. No a co se týče MV Agusty, jsou to nejkrásnější motorky. Vidět naživo Rush, Superveloce nebo F4 je sám o sobě zážitek. Já mám F3 800 a asi jako jeden z mála i Superveloce. Svezení je uplně něco jinýho. Ne každý má motorku na to, aby ji denodenně proháněl někde po okruhu nebo se z ní snažil vymáčknout maximální výkon laděním motoru do nesmyslných extrémů. Já mám motorky na to, abych je měl a dělaly mi radost už jen při pohledu. Svezení je bonus.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 41 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 14 18.8.2023 v 06:43 assassin
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 103 21.12.2022 v 20:06 Kocoure
Talianska motorka dvoch tvari :) [1, 2, 3] MV Agusta Turismo Veloce 800 TriumphR 69 28.9.2022 v 09:30 tonyboy
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 tonyboy 10 3.8.2022 v 05:06 tonyboy


TOPlist