globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Budoucnost MV Agusty
Majitel MV Agusty Timur Sardarov dal rozhovor časopisu Motociclismo, a protože se u nás neobjevil, dávám odkaz na článek o 4 stránkách . Nastínil budoucnost MV Agusty, s mladým Castiglioni už jen v roli poradce, tady jsou hlavní body:
- MV Agustu se mu podařilo v roce 2019 finančně (a morálně) stabilizovat, aby nich neutekli všichni dodavatelé a prodejci
- MV si bude možné objednat přes web i po telefonu a připraví ji vybraný prodejce (s plnou podporou, aby nepřišel zkrátka)
- zákazník bude mít zaručený okamžitý servis a náhradní díly (jako to bývalo zvykem v 80. letech za Cagivy)
- za poslední tři roky prodali celkem 8000 motorek. Cílem je 25 tisíc motorek ročně do 5 let.
- spolupráce s Čínou je nevyhnutelná, budou tam vyrábět novou řadu o objemu 350ccm (osobně myslím do 450ccm / 35kW ?)
- má přijít nová 950ccm řada (že by tříválec? A čtyřválce by skončily?)
- Cagiva bude pro příště malé moto s elektropohonem 4kW. Větší elektro je neprodejné z důvodu ceny a malého dojezdu.
- ve sportu se soustředí na Supersporty, jejich 675ccm tříválec je lepší, než ostatní 600ccm čtyřválce. Účast týmu v Moto2 je zbytečně drahá záležitost (motor je Triumph, výrobce motorky nikoho nezajímá).
Překlad do češtiny, místy kostrbatý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

25.2.2020 v 08:15 | Nahoru | #1
assassin> Nemyslím si,že je motorsport určen k vymření. Dokud budou mít lidi prachy,bude se závodit.

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

14.5.2024 v 12:51 | Nahoru | #2
JollyJoker> Nerozporuji zádný předchozí komentář, jen vyjadřuji svůj názor. Nejde jen o závodění, jde i o zábavu obyčejných konzumentů. Nejde ani o cenu motorky, jde o to, jestli ji chceš nebo nechceš. A nemusí být ani touha jezdit hore dole Sedlo, Šance nebo Dubá-Liběchov, stačí pocit, že jí mám. Někomu stačí stará Škodovka, jiný musí mít poslední BMW a mazlí se s ním jako s milenkou. Stejně tak někomu stačí vylítaná Honda a někomu nestačí a nechce mít to, co se vidí dnes a denně v každý vesnici. Jezdit se bude, dokud to nezakážou fašistický ekokurvy z Bruselu a pokud na to lidi budou mít. Jestli jednoho dne nahodí daň z motorových vozidel, pak se může stát že budeš mít na motorku, budeš mít na palivo, budeš mít na pojistku, ale nebudeš mít na daň. Jestli přijde zánik hotovosti, jezdit se nebude. Pomaličku už to začíná pod vedením toho fialovýho zkurvysyna, co jezdí kouřit péro senilnímu dědkovi za moře. No a co se týče MV Agusty, jsou to nejkrásnější motorky. Vidět naživo Rush, Superveloce nebo F4 je sám o sobě zážitek. Já mám F3 800 a asi jako jeden z mála i Superveloce. Svezení je uplně něco jinýho. Ne každý má motorku na to, aby ji denodenně proháněl někde po okruhu nebo se z ní snažil vymáčknout maximální výkon laděním motoru do nesmyslných extrémů. Já mám motorky na to, abych je měl a dělaly mi radost už jen při pohledu. Svezení je bonus.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 41 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 14 18.8.2023 v 06:43 assassin
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 103 21.12.2022 v 20:06 Kocoure
Talianska motorka dvoch tvari :) [1, 2, 3] MV Agusta Turismo Veloce 800 TriumphR 69 28.9.2022 v 09:30 tonyboy
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 tonyboy 10 3.8.2022 v 05:06 tonyboy


TOPlist