globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati s najezdem 100000km a vice
Ma nekdo Ducnu s 100000km a vice? Zajimaji me jen duc, duc. Vim, ze Honda to da levou zadni a klidne 2x tolik, ale duc, vubec nevim, neznam..

Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..

Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..

A dik

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 09:00 | Nahoru | #31
freedom> tak to je klasika, ja uz svuj bajk se 40 neprodal, ikdyz nebyl padenej a na inzerci byl suverenne nejlevnejsi.
Takze sou dve moznosti:
1) nechat si ho
2) nechat ho hnit v garazi este tak 10 let a pak ho prodat, jelikoz ten najezd bude uz pak zajimavej. Ale stejne by bylo lepci jit s davem a stocit na obligatnich 35, pac to je proste pekny cislo.

Naposledy editováno 21.03.2018 09:01:21

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 09:09 | Nahoru | #32
Mi se povedlo GS 500 co mělo na tachu 53 000 mil po měsíci na inzerci prodal. Ale několikrát jsem se za tu dobu dozvěděl, že je po smrti a má tak cenu 3kč/kg

Ale už to jsou 3 roky a před pár měsíci jsem ho viděl zase na inzerci s nájezdem necelých 56, takže je možné, že někteří toho moc nenajedou

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 09:49 | Nahoru | #33
tak gs, er, cb... se kupujou vetsinou na sezonu na rozjezdeni, tak se na ne takovy naroky nekladou. Ale zas je tam samozrejme vetsi koncentrace mladejch inzenryru pri nakupu no... Kazdopadne jestlis to prodal za naky normalni penize do mesice, tak muzes mluvit spis o stesti no

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 10:18 | Nahoru | #34
Jo Každý přece ví, že to jsou motorky naprosto k ničemu a že každému po měsíci chybí výkon a musí kupovat silnější Jinak jsem to měl na inzerci myslím za 22, což bylo na jaře asi o 5 levnější než ostatní. A i tak to chtěli někteří kupovat za 10

3 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 10:49 | Nahoru | #35
Když je tady tohle téma, tak využiju zkušeností vás všech.

Kolik na daných 100 000 km stojí u ducati servis?
Nejde mi o katalogové ceny dle intervalů, ale skutečné prachy za dané km.
Jen tak pro zajímavost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 10:56 | Nahoru | #36

t_freedom píše: dva_hrnce> chápu že to tak může být... Moje druhý ZRX šlo po šesti letech z domu se 17tkm... Poslední dvaapůl roku před prodejem jen stálo. Ale nechce se mi věřit, že to tak má většina motorek z inzerce.
A úplně nejkrásnější jsou inzeráty s nájezdem 15tkm a výčtem nových spotřebáků... Řetěz, brzdy atd.



Jasný, asi každý rozumně uvažující člověk si udělá obrázek o našem trhu..

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 10:58 | Nahoru | #37

dva_hrnce píše: Jasný, asi každý rozumně uvažující člověk si udělá obrázek o našem trhu..



vono to bohuzel uz neni otazka jen naseho trhu. Italove stacej taky u Nemcu uz bych si taky nebyl jistej . Si nevyberes.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 11:00 | Nahoru | #38
Krejza> ono bude dost zalezet na tom, kde to servisujes = kolik % z té ceny bude za práci a za kolik ti kde nadeli olej, desky a jiny spotrebak..

Např. u Guzzi neni problem v jednom nejmenovanem servisu vysolit za litr oleje 6 kil a za za zadni desky od Bremba 1800..
No a kdyz si to koupis sam a udelas sam nebo vyuzijes sikovneho kamarada kteremu das pak na petipivo, tak mohou ty rozdily byt obrovske..

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 11:00 | Nahoru | #39
Krejza> zapoj mozkove mysleni .... kus od kusu jinak,. se neda vystrelit od boku a nejde jen o to jestli jde o patecni kusy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 11:32 | Nahoru | #40

Krejza píše: Když je tady tohle téma, tak využiju zkušeností vás všech.

Kolik na daných 100 000 km stojí u ducati servis?
Nejde mi o katalogové ceny dle intervalů, ale skutečné prachy za dané km.
Jen tak pro zajímavost.



v případě, že si olej, filtr, vzduch filtr, brzdovku a tyhle "serepetičky děláš sám
rozděl to zhruba tak:
co 10-12tkm - pro dvouventil 5000CZK/ pro čtyřventil 7500 (výšezmíněný věci započítaný, ale se svou prací + kontrola vent. vůlí neautor servis)
co 20-24tkm - pro dvouventil 1500CZK/ pro čtyřventil 3500 řemeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 11:37 | Nahoru | #41
t_freedom> pak je taky docela rozdil jestli ty remeny das origo nebo ne.
jestli pri ventilech vymenis 1 podlozku nebo 4.
apod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 11:44 | Nahoru | #42

gugo píše: t_freedom> pak je taky docela rozdil jestli ty remeny das origo nebo ne.
jestli pri ventilech vymenis 1 podlozku nebo 4.
apod



podložky se zaměňujou... něco dáš, něco vezmeš. Neorigo servis myslím, někoho kdo dělá Ducati a má k tomu věci - nedal bych to asi jen tak nějakýmu "Gugovi " ...prdel, ne že bys to nezvlád ale když na to máš věci a "vorrichtungy" jde to všechno o moc rychleji.
Neorigo řemeny na desmodue jsou za cca. 500 jeden a trošku práce navíc ...těch 1500CZK není tak moc nastřelený. Na Quattro bych moc neorigo nedával...ale od Dayca stojí jeden asi 12kil

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:00 | Nahoru | #43
To je u všeho Taky jsem si teď musel vyrábět přípravek, abych byl schopný u Guzzi smontovat spojku

A odvzdušnění spojky nechat vyrobit pancéřovou hadici na míru, která vyjde na třetinu té originální, na kterou bych ještě musel čekat než dorazí z Itálie.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:03 | Nahoru | #44
t_freedom> 2 valce jsou v pohode pak uz to s praci je nahovno. Ad remeny no prave neorigo jsou za 500 , origo jsou za 2k (pokud si to pamatuju dobre).
Podlozky - tedy nevim jestli mas takovy stesti ze ti to vyjde je menit me to moc nevychazi Zvlast ty horni ktery maj vuli hovno hovno nula dobrusujes ruco.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:12 | Nahoru | #45
Gugo - tohle myšlení jsem samozřejmě zapojil, nedávno jsem na tohle téma pár slov napsal. Výsledek byl ten, že jenom za servis motoru stojí ducati stejně jako můj japonec, ovšem za komplet včetně pneu, řetězovky, atd.

Proto mě zajímá, zda to tady někdo sleduje/počítá u své mašiny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:16 | Nahoru | #46
Krejza> To musíš mít stejně jako s projetým benzínem Raději nepočítat

Naposledy editováno 21.03.2018 12:17:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:19 | Nahoru | #47
Krejza> zalezi jaka ducati, jakej stav, postaveni slunce a mesice IMHo se to vycislit neda

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:53 | Nahoru | #48
Ahoj,
mám na dvouventilu 900 najeto přes 120 tis.km. Kupoval jsem ho před 13.lety s 75.000km. Žere olej,cca 0,75 litru za sezonu 4000km. Jo a vyhořel regulátor dobíjení. Jinak s tím nikdy nic nebylo. Moje je ta první a ty za mnou jdou taky ke kilu km bych řekl.

Naposledy editováno 21.03.2018 12:55:07

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:55 | Nahoru | #49

kubacech píše: Jo Každý přece ví, že to jsou motorky naprosto k ničemu a že každému po měsíci chybí výkon a musí kupovat silnější Jinak jsem to měl na inzerci myslím za 22, což bylo na jaře asi o 5 levnější než ostatní. A i tak to chtěli někteří kupovat za 10



no tak to kazdopadne. To je bajk z autoskoly, kerej si pak koupi jenom pochcanek, kterej si neveri na normalni ctyrhrnkovou sestku, ci hektolitr!

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 12:57 | Nahoru | #50
dalila> a pak ze regulator kape jenom u hondy!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 15:04 | Nahoru | #51
kubacech> v mých najetých km už se hodí, že nežere 10 a servis stojí prd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 15:08 | Nahoru | #52
gugo> zajímavý, že jak jde o ducati, tak nikdy nikdo neřekl skutečnou cenu. Párkrát se dostane na info o servisních intervalech motoru a to je vše.

Počítat umím, takže si dám dvě a dvě dohromady, jenom bych rád od ducatisty slyšel skutečnou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 15:23 | Nahoru | #53

Krejza píše: gugo> zajímavý, že jak jde o ducati, tak nikdy nikdo neřekl skutečnou cenu. Párkrát se dostane na info o servisních intervalech motoru a to je vše.

Počítat umím, takže si dám dvě a dvě dohromady, jenom bych rád od ducatisty slyšel skutečnou cenu.



to je jak kafemlejnek. Ty si fakt radeji kup NC. Ta cena zavisi na typu servisu a nahode co se pokazi.

Ja treba na dvouventilu drzim servisku a servisuju vsechno v autorizaku, zatimco ctyrventil si snazim krom ventilu delat vse sam. A rozdil v cene je veliky.

A uz jenom jako priklad cca 30 tis km na dvou duc (5tis kazda moto na sezonu). 6xolej+filtr, 3x ventily a remeny, 1x vidle, 2x hydraulicky kapaliny (odhaduju 35-40 tis). Plus se podelal 1x imobilizer. V autorizaku mi rekli 40-50 tis (vymena CDI+Budiku+spinacky+immo+prace), tak jsem z e-bay koupil nenamontovany immo za par tisic, sam namontoval, pomodlil a nastartoval. Jak chces pak ty naklady pocitat. I u Hondy bude rozdil, jestli ten regler koupis z Ali a sam namontujes, nebo jestli to nechas opravit v autorizaku. A to nemluvim o tom, ze nekdo najezdi na ducatce s klepajicim horizontalnim pistem po zahrati 50 tis km a jiny si to necha za tu dobu dvakrat vymenit po kazde za desitku. Nekdo dodrzuje intervaly vymeny lozisek, jiny je meni az kdyz zacnou hucet, nebo se vaklat.

Edit: Jsem zapomel na sprcky. Tak si k tem mym nakladum pricti jeste 3x sadu Q2 (menim vzdy sadu)

E2: Jeste jsem zapomel, ze jsem resil v pantu tekouci nadrz a vatu do vyfuku (2V - takze drahou)

E3: Kurnik, ja se nemel poustet do odpovedi. Kdyz se tak divam na ten vypis, tak si rikam, ze jsem mel radeji sbirat znamky. Ja snad na stary kolena shodim italky ze skaly a pridam se do NC klubu.

Naposledy editováno 21.03.2018 15:55:08

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 15:56 | Nahoru | #54
Mám Monster 900 asi 3 roky.
Servis zatím jen doma.
Na budíku je okolo 40tis. Ale podle stavu motoru tipuju realitu tak o 50 víc.
Každý rok na podzim dělám olej a filtry(cca1000,-).
Půlkroužky podle intervalu(pokud si to pamatuju tak do 400,-).
Řemeny jsem ještě neměnil ale kontroluju je vždy na podzim a v půlce sezóny(nic jim není) společně s ventilovými vůlemi(Zatím bylo třeba jen prohodit mezi sebou).
Kromě gufer na ventilech(cca 500,-) jsem v motoru nic neměnil.
Odešel regulátor díky špatnému ukostření(1150,-) a ulomil jsem zrdcátko(250,-).
Spotřebák zatím:
Kotouče(cca 7000,-), Spojka(cca7000,-), desky(cca1000,-), řetězovka(cca 2000,-),gumy(nepamatuju).
Stačí?

V podstatě jsem všechno měnil buť v intervalu nebo pro jistotu abych to nemusel řešit v půlce sezóny...

Kupoval jsem většinou na netu nebo pokud šlo o běžné věci tak přez známé.

Cenu servisu a délku trvání úkonu ti neporadím ale to je taky podle toho jak se s kým dohodneš

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 16:04 | Nahoru | #55
U toho servisu se to moc hroti, olej po 10tkm , ventily po cca 20tkm a motor šlape jak za mlada, řekl bych že motor u dvouventilu je po 50tkm teprve zajetých.poruchy byly 2, roztřepené lanko plynu a soplilo gufero mírně u řemenice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 16:48 | Nahoru | #56
DrDNA01> dík, zhruba jsi mi potvrdil to, co ostatní.

Vůbec mi nejde o škudlení každé koruny, ale mám průměrně 15 a víc za sezónu, poslední roky ještě druhou závodní a u té radši nic nepočítám.
Milionář nejsem, takže...

Jen mě nedávno dostala debata o ceně servisu Ducati, že prý není dražší než japonci. Celé podpořené článkem v ČMN ve stejném duchu.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 16:49 | Nahoru | #57
Krejza> tak ja tedy nevim celkovou cenu ani u KTM a nevedel jsem ji ani u Hondy. ALe muzu ti rict klidne cenu servisu na Cucky monstera, za 2 roky jednou olej+filtr, 2x uklepany uchyceni vyfuku (neorigo) , jedno rele asi za 150 Kc a to je asi tak vsechno

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 17:03 | Nahoru | #58
Krejza> tobě přijde že jsem ti neodpověděl přesně? Nebo o co ti jde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 18:26 | Nahoru | #59
Krejza> přemýšlíš nad Ducati?

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 19:23 | Nahoru | #60
t_freedom> někde inzerujou i u 30 let stare ani ne 30 tis a prej poctivych
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... JamesM 0 4.5.2024 v 23:07 JamesM
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1


TOPlist