kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> jo, svezlo jí to skoro půl kilometru
a zadax … ČD jsou grandi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: s tebou je to pořád to ssmý… psal si, že hlavně kvůli hluku...já ti píšu že S4RSo nebylo slyšet vůbec (PŘEKLAD : už tehdy se dělaly tichý výfuky) ...a ty začneš s tím že to nikdo neřešil…
EU4 je proti EU3 hluk a samozřejmě emise. Možná, že spojení "hlavně kvůli hluku" nebylo nejlépe vypovídající, je to prostě jedno s druhým. Proti EU3 došlo z pohledu hluku nejen ke snížení hodnoty, ale i způsobu měření, ve výsledku tedy to snížení bylo ještě vyšší, než by se z číselného vyjádření mohlo zdát.
Takže hláška "S4RSo nebylo vůbec slyšet" nevypovídá vůbec o ničem, jenom za každou cenu trolíš ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: takže DUKE to s E4 umí... ohledně motoru i hluku... jenom Ducati jsou pitomci … střílím do vlastních řad... podle mě to každýho u tý duckny sere a nutěj je tím kupovat aftermarket
To se mýlíš, KTM to má možná trochu lépe naladěný, ale to je vše, ten motor musí díky EU4 běžet stejně ochuzenej, jako Ducati nebo cokoli jiného. A stím "nutí" - nikdo tě nenutí. Můžeš si to koupit, pokud jseš OK s tím, že ta motorka po montáži takového systému již není v provozu legální.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To se mýlíš, KTM to má možná trochu lépe naladěný, ale to je vše, ten motor musí díky EU4 běžet stejně ochuzenej, jako Ducati nebo cokoli jiného. A stím "nutí" - nikdo tě nenutí. Můžeš si to koupit, pokud jseš OK s tím, že ta motorka po montáži takového systému již není v provozu legální.
twl jseš ty jelito-možný ????????
Já se přeci bavím o "CUKÁNÍ" a kultivovanosti chodu... twl, mě to tu fakt nebaví už... mě je u prdele jestli je to chudý...
ale DUKE jede jako máslo od 2,5trpm a 1200 mosnter do 4trpm cuká jak chrastítko
...uff
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl jseš ty jelito-možný ????????
Já se přeci bavím o "CUKÁNÍ" a kultivovanosti chodu... twl, mě to tu fakt nebaví už... mě je u prdele jestli je to chudý...
ale DUKE jede jako máslo od 2,5trpm a 1200 mosnter do 4trpm cuká jak chrastítko
...uff
No a co jako ? Bavili jsme se o normách v souvislosti s Tuonem. Tys do toho zase začal tahat nějaký cukání, no dobře, tak to Ducati neumí, co to mění ? Jestli tím chceš říct jen to, že tě tím "nutí" si koupit aftermarket, tak fajn, ale zase platí co jsem psal.
Mimochodem, jestli to cuká v nízkejch, co to tak asi může způsobovat ? Teď se ukaž !
Nazývat tě jelitem jako ty mě nebudu, ale umím i větší urážky jestli chceš !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
já vím co to způsobuje... je to chudý...ale jaktože to ten chudák chudej DUKE umí i tak , člověče ? O TO TADY BĚŽÍ MLHO ! (není "mlho" urážka?)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Attim> Jsem s tím OK...a vůbec mě to nesere
Jo dyk jo já s tím taky bojuju, ten full akrap je sice za 60 tyček, ale je krásnej titanovej jenže jezdím ven a co já vím co se může kde udít...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Btw máš u mě v garáži pořád tu zapomenutou taštičku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Attim> ...já psal jelitomožný...jako jestli je to možný
já vím co to způsobuje... je to chudý...ale jaktože to ten chudák chudej DUKE umí i tak , člověče ? O TO TADY BĚŽÍ MLHO ! (není "mlho" urážka?)
OK a co z toho plyne ? Že to u Ducati neumí ? Dobře, a jak to souvisí s výchozím tématem ?
Btw já bych to cukání prohlásil za charakter, To vysvětluje zcela vše
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Je to sice divné, protože Duc má motory i na EURO 4, ale tak to je.......EKOTERORISTI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: OK a co z toho plyne ? Že to u Ducati neumí ? Dobře, a jak to souvisí s výchozím tématem ?
Btw já bych to cukání prohlásil za charakter, To vysvětluje zcela vše
no podporuje to můj názor, že Ducati si tím dělá pole pro aftermarket, protože oni ke všemu dávají jednotku, i k street legal slip-onům… a tam už cukatůra není.
Krom toho, v dobách EU3 bylo jediný nač byla lambda volnoběh... , nic ostatního se pak neřešilo... a jen přehráním mapy na slip-on se všechen spodek ucukanej a nepříjemnej změnil... bez výraznýho nárůstu výkonu... opět podporuje domněnku že je to o penězích (bylo to street leal! pamatuj)
No a pak je tu 1300 !!!!!!!! dvouválec .co plní EU 4 ...opakuji 1300ccm...kterej jede od 2,5-3 rpm jak beránek i za plynem... a Ducati se může rozložit odporem … jakkoli vím, že jen SW jde tohle valstně eliminovat...
Ta diskuse se vyvíjela... pokud sis nevšiml...od toho jestli ty hnusný výfuky jsou fakt ZAPOTŘEBÍ kvůli EU4...po to, jestli by nešly dělat hezčí i tak velký ...a jestli to náááhodou výrobci nedělaj schválně abys kupoval aftermarket za lováky … drž niť
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: EU4 je proti EU3 hluk a samozřejmě emise. Možná, že spojení "hlavně kvůli hluku" nebylo nejlépe vypovídající, je to prostě jedno s druhým. Proti EU3 došlo z pohledu hluku nejen ke snížení hodnoty, ale i způsobu měření, ve výsledku tedy to snížení bylo ještě vyšší, než by se z číselného vyjádření mohlo zdát.
Takže hláška "S4RSo nebylo vůbec slyšet" nevypovídá vůbec o ničem, jenom za každou cenu trolíš ...
A pokud je to laděný výfuk, tak s EU4 už nesmí být demontovatelné tlumitko
Ale pořád se na to dá dívat. Koukněte na GSX-R 1000 ta má doslova kyj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: no podporuje to můj názor, že Ducati si tím dělá pole pro aftermarket, protože oni ke všemu dávají jednotku, i k street legal slip-onům… a tam už cukatůra není.
Krom toho, v dobách EU3 bylo jediný nač byla lambda volnoběh... , nic ostatního se pak neřešilo... a jen přehráním mapy na slip-on se všechen spodek ucukanej a nepříjemnej změnil... bez výraznýho nárůstu výkonu... opět podporuje domněnku že je to o penězích (bylo to street leal! pamatuj)
No a pak je tu 1300 !!!!!!!! dvouválec .co plní EU 4 ...opakuji 1300ccm...kterej jede od 2,5-3 rpm jak beránek i za plynem... a Ducati se může rozložit odporem … jakkoli vím, že jen SW jde tohle valstně eliminovat...
Ta diskuse se vyvíjela... pokud sis nevšiml...od toho jestli ty hnusný výfuky jsou fakt ZAPOTŘEBÍ kvůli EU4...po to, jestli by nešly dělat hezčí i tak velký ...a jestli to náááhodou výrobci nedělaj schválně abys kupoval aftermarket za lováky … drž niť
Zrovna Ducati, když vezmeme třeba Monster 1200, by jedině musela dělat prostor pro nějakého jiného výrobce, protože sami nenabízí EU4 homologované výfuky pro tento model (čili termixy). Což neříkám, že není možné, ale ...
V EU4 právě díky novým normám motormanagement řeší O2 senzory v mnohem větším spektru otáček, než u EU3, aspoň u SD to tak je, mám za to, že do 5500ot a nějaké polohy plynu do toho kecá a snaží se to ochudit. Řešit dneska co bylo v EU3 je nesmysl, minulost, dnes je to prostě jinak.
No a u SD se to jen prostě podařilo lépe vyladit, třeba na to měli víc času/peněz, nebo prostě jen chtěli, nebo třeba konstrukce toho motoru to umožní jednodušeji, než u Monstra, nebo .. co já vím. Přitom také mají svůj aftermarket, homologovaný i racing.
Tím chci říct, samozřejmě tam může být i ta motivace prodávat aftermarket, zejména bych tedy čekal ten svůj značkovej, ale primárně si to nemyslím, motorky prodává design stejně jako parametry a udělat to extra hnusný s tím, že si každej hned koupí aftermarket (zvlášť když ani nenabízím EU4 homologovanej, pokud jde o Monstera 1200), tak to nevím no. Aprilia možná něco homologavýno má, to jsem nehledal.
Zajimavy je, ze treba SD ma klapku, ale vejfuk jen s 1 dirou skrz. Asi to vsechno vyresi v te bandasce pod motorem
Attim píše: Zrovna Ducati, když vezmeme třeba Monster 1200, by jedině musela dělat prostor pro nějakého jiného výrobce, protože sami nenabízí EU4 homologované výfuky pro tento model (čili termixy). Což neříkám, že není možné, ale ...
V EU4 právě díky novým normám motormanagement řeší O2 senzory v mnohem větším spektru otáček, než u EU3, aspoň u SD to tak je, mám za to, že do 5500ot a nějaké polohy plynu do toho kecá a snaží se to ochudit. Řešit dneska co bylo v EU3 je nesmysl, minulost, dnes je to prostě jinak.
No a u SD se to jen prostě podařilo lépe vyladit, třeba na to měli víc času/peněz, nebo prostě jen chtěli, nebo třeba konstrukce toho motoru to umožní jednodušeji, než u Monstra, nebo .. co já vím. Přitom také mají svůj aftermarket, homologovaný i racing.
Tím chci říct, samozřejmě tam může být i ta motivace prodávat aftermarket, zejména bych tedy čekal ten svůj značkovej, ale primárně si to nemyslím, motorky prodává design stejně jako parametry a udělat to extra hnusný s tím, že si každej hned koupí aftermarket (zvlášť když ani nenabízím EU4 homologovanej, pokud jde o Monstera 1200), tak to nevím no. Aprilia možná něco homologavýno má, to jsem nehledal.
měl bys dostat piškotek jak hezky si to napsal... teď...vidíš že furt nemusíš pičovat
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 07.03.2019 13:00:13