1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
Ale volil bych model od 08. do té doby se tam dávaly udajně stejné motory a ty měly občas problém se spotřebou oleje. Jinak si přečti na skutrforum.cz diskuze a uvidíš.
A ještě u 650 můžeš zahučet v servisu klidně za 20 tis. Je tam dost drahý jeden řemen a plastové soukolí. On to není klasický skutr s variatorem, ale to jsis asi nastudoval.
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Burgman 650 nebo 400
Bud píše: Ahoj, když jsem sháněl skútra já, tak jsem viděl na SCOTLANDU (nevím, jak se to správně píše) několik fotek z několika případů naprosto zničených částí variátoru u B 400. Mechanici tam podávají sem tam info o skútrech, které se jim dostanou na dílnu.
To bylo po čtvrtém majiteli kdy se tři předchozí v tom sami vrtali aby ušetřili za servis,ne? V česku běžná praxe.ono se tu nových až tak tolik neprodává,čili většina jsou dovezené šroty.
3 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
Teď k otázce zda 400 nebo 650.
Já vlastním 650 a čtyřstovky jsem měl ročník 2000 ještě s karbecem, ročník 2004 a ročník 2008 .
Pravda je, že je to skútr s o něco menší spotřebou (myslím stříkačky) a s možností méně závad. Ale na druhé straně kdo jednou sedne na 650 která je v pořádku a funguje jak má tak z ní už nechce slézt . Nepoměrně větší komfort při jízdě.....zážitek...kochačka.
Prosím vás.....berte na vědomí, že to co vám ti dovozci většinou nabízejí jsou téměř opotřebované stroje s neznámým počtem km a jsou zralé na minimálně na rozborku CVT a také další a další úkony . Já pár převodovek měl už rozdělaných a několik jsem jich upravoval a opravil . Už moc dobře poznám když ji rozdělám zda má natočeno 45 000 km jak píše tachometr a nebo 90 000 až 120 000 km když vidím opravdový stav řemenic .
Můj názor je ten, že ta 650 není katastrofa jak někteří říkají a píší ( popisují hrozné poruchové převodovky Diesel efekt a podobně) Ty stroje pokud se udržují tak vydrží opravdu velkou kilometráž . Problém je, že sem se prostě většinou už vozí téměř vraky vylítané k smrti. Uvědomte si, že například v Itálii se jezdí téměř celoročně . Borci na tom lítají denně do práce. Kolik najedete vy s autem do práce ? 10 000 ročně ? No tak spočítejte si to sami . Konec poučování. Omlouvám se nechal jsem se zase unést . Co můžu zkusit poradit? Z vlastní zkušenosti ? Pokud nemáte 90 000 a více na opravdu seriozní nákup stroje s doložitelnými km tak vybrat 650 která je kosmeticky pěkná . Bez oxidace, nedobouchanou tak aby se prostě líbila za 35 až 45000 a raději do ní něco vrazit a vše potřebné si udělat .
Vědět potom všem na čem vlastně jezdíte .
Osobně mohu třeba s CVT pomoci .
Jinak se omlouvám všem kteří se mnou nesouhlasí. Co člověk...to názor
Naposledy editováno 22.03.2018 17:19:37
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
Nemám vůbec zapotřebí s Tebou diskutovat jen jsi mě naštval , že jsi vulgární. Je z toho poznat jaký jsi.
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400
I vám zaručuji, že je slušný a pokud nastane nějaký problém ...bude na vás vždy za každých okolností slušný . I když se živí kšeftem jisto jistě bude i velmi šikovný a poradí vám odborně protože vozí 100 motorek za rok.
Já jsem hloupý a nic neumím. Jen plácám ......
Mějte se všichni moc fajn a zdravím dobré lidi. Honza
senkleer píše: A poslední prohlášení pro všechny co si čtou tohle vlákno. Dovozce z Českých Budějovic který reagoval na můj názor na snižování počtu najetých kilometrů je jistě poctivý. Doporučuji všem aby si u něj kupovali motocykly neb sníží počty ujetých km pouze na přání zákazníka. Takže když budete chtít...nechá vám původní km. I vám zaručuji, že je slušný a pokud nastane nějaký problém ...bude na vás vždy za každých okolností slušný . I když se živí kšeftem jisto jistě bude i velmi šikovný a poradí vám odborně protože vozí 100 motorek za rok.
Já jsem hloupý a nic neumím. Jen plácám ......Mějte se všichni moc fajn a zdravím dobré lidi. Honza
napíšeš tu o mně že jsem podvodník a když Ti odvětím celkem slušně že se mýlíš začneš dělat uraženýho? WTF? to s tím zákazníkem jsem uvedl proto, že to není jen problém dovozců....
Apropo co Ti ten dovozce z Českých Budějovic napsal?
Reálně je situace taková že strojů s upravenými km nebude víc jak ca polovina a budou jen někde.... Skoro všechny dovozy stočené tacho je nesmysl, vůbec co se týče Francie, se kterou mám zkušenosti já, tam je vše po expertýze nezáv. firmou a jen u velmi malého množství strojů nedojde k odečtu km, a ikdyž k němu nedojde expert doplní zprávu o jeho kvalifikovaný odhad... Takže upravit km na takovém stroji bez vědomí kupujícího je značně rizikové....
A rada vemte tu která je kosmeticky pěkná neobouchaná je právě ta, na který jede celej stáčecí bussines, vezme se stroj co má 70 ale bylo o něj pečováno takže vypadá na 30 a stočí se na 30. Obouchanou vránu nikdo stáčet nebude protože to zisk nijak zásadně nezvýší.... Proč by někdo posílal TOPku na export?....
Naposledy editováno 12.04.2018 14:38:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
neukazuje rychlost ani otacky,pomlc... Suzuki AN 650 Burgman | karolzgalanty | 6 | 11.3.2024 v 18:32 karolzgalanty |
Neřadí + chyba F1 Suzuki AN 650 Burgman | MajklPočernice | 3 | 27.9.2023 v 16:20 MajklPočernice |
Burgman AN 650 problémy při rozjezdu Suzuki AN 650 Burgman | MilanCB | 7 | 6.8.2023 v 13:11 PaMi |
Regulátor napětí Suzuki AN 650 Burgman | hanzaw | 4 | 30.7.2023 v 12:37 hanzaw |