globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Burgman 650 nebo 400
28.2.2018 v 14:44
Zdravim chtěl bych si pořídit burgmana a nevím jestli 650 nebo 400 co poradíte?

1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 15:10 | Nahoru | #1
Rocnik ?

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 15:47 | Nahoru | #2
past92> no co nejnovější tak do 65t

1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 18:27 | Nahoru | #3
pokud budeš jezdit sám klidně 400. měl jsem ročník 2003 a nebýt malých koleček tak spokojenost. udrží v pohodě 130km/h a na to jaký to je parník je docela obratný. Spotřeba od 3,5 - 5l/100km.
Ale volil bych model od 08. do té doby se tam dávaly udajně stejné motory a ty měly občas problém se spotřebou oleje. Jinak si přečti na skutrforum.cz diskuze a uvidíš.
A ještě u 650 můžeš zahučet v servisu klidně za 20 tis. Je tam dost drahý jeden řemen a plastové soukolí. On to není klasický skutr s variatorem, ale to jsis asi nastudoval.

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 18:41 | Nahoru | #4
wáca> dik moc za odpověď, mrknu na to

1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 20:01 | Nahoru | #5
waca mne predbehl. Pokud 650 tak minimalne od 2005 uz meli castecne vyreseny problem s ulozenim hridele tzv. Dieselefekt. To bude taky na foru, vlastni zkusenost a s B650 spokojenost. Menil jsem za GTR1400 pred servisem v 60tis. kde uz je zmineny remen doporucen. U tech 400 pred rokem 08 meli castejsi pady motoru

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 20:20 | Nahoru | #6
past92> diky

Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 21:30 | Nahoru | #7
swt.... 400kilo je traktor náchylnej na motor, 650 je ultraparník náchylnej na cvtčko, swt400/600...

Burgman 650 nebo 400

28.2.2018 v 23:31 | Nahoru | #8
Nejlepší čtyřstovka je ročník 2003-2006,od 2007 se tam furt mrdá elektronika a ten výtvor se kterým přišli vloni,to nevím co v suzuki tím chtěli říct,nejlepší šestpade je od roku 2013 no ale s tím 16 let starým motorem,už nic moc.

Burgman 650 nebo 400

1.3.2018 v 16:02 | Nahoru | #9
Zdravím, prosím o radu s montáží zadního kufru. Koupil jsem kufr KAPPA MONOLOCK TOPCASE K47NN. Je nutné pro montáž tohoto kufru na skůtříka Burgman 650 r.v. 2007 ještě dokoupit nějaký mezikus? Plotnu dodávanou ke kufru mám. Dík.

Burgman 650 nebo 400

1.3.2018 v 16:35 | Nahoru | #10
určitě budeš potřebovat vymezovací válečky rám-plotna.... jo koukám 07 rok, tam to možná bude jinak, mám novějšího....

1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

1.3.2018 v 16:46 | Nahoru | #11
Ahoj, když jsem sháněl skútra já, tak jsem viděl na SCOTLANDU (nevím, jak se to správně píše) několik fotek z několika případů naprosto zničených částí variátoru u B 400. Mechanici tam podávají sem tam info o skútrech, které se jim dostanou na dílnu. Oprava trochu dražší a bylo jich víc. Když jsem pak byl osobně v prodejně Suzuki a ptal se na B 650, bylo mi řečeno, že B 650 už má automatickou převodovku, která může kolem najetých 100 tis.km. odejít. Oprava katastrofálně drahá. Takže B 400 vyjde v tomto případě určitě levněji. Nakonec jsem nešel do ani jednoho z nich. Hodna měla super skútra SW,ale tehdy byly ještě dost drahé a příliš malé kolečka. Kawa ještě neměla a Yamahu Majesty jsem v okolí nenašel. Nakonec jsem v servisu zjistil, že naprosté nezmary jsou italské Piaggia, navíc i se skutečnou ukázkou, co takový skútr vydrží, pak ještě nějaké konkrétní pozitivní ohlasy a šel jsem do Piaggia 500. Nelituji, dnes už na něm jezdí další spokojený skútrista. Poměr výkonu a hmotnosti se podle mého u 400 nevyplatí tak jako u 500 nebo 250. Mimochodem, zrychlení z 0 na 100 byl do 4s. To mám dnes u FAZERA 600 stejný. Dokonce i sedlo bylo ve výšče 79 cm, což Burgman určitě nemá , takže se sedí moc nízko. Při delším cestování nevím. Toť asi vše. ..

1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

1.3.2018 v 18:30 | Nahoru | #12
Čuču existuje adapter na B650 pro montaz kufru, musi se do zadniho plastu vyvrtat 3 otvory pokud tam nejsou po operce. Ze zkusenosti kluku ze Skutrfora vim, ze ty mezikusy radi praskaly... Ja to tehdy vyresil tak ze jsem su urizl distancni trubicky na mnou zvolenou vysku nad plast zadni kapoty a k nemu risrouboval "plech" na ktery jsem teprve srouboval plotnu. Ten plech byl vyriznut na laseru be dvou kusech kdy v jednom z nich byly otvory pro pribodovani k plechu bez der. Funkce s nadsazkou receno preklizky nebo sendvice. Pri minimalni vysce vyssi pevnost ve zkrutu. Osetreno vs praskovou lakovnou, pod monolockem plotnou to nebylo ani videt. Vysledkem byla montaz kufru nizsi nez original a bez vibraci pri jizde. Mel jsem to urcite namalovane pro to paleni na laseru ale kleknul mi disk, tak je to v nenavratnu

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

2.3.2018 v 15:16 | Nahoru | #13
past92> Dík za radu, už se na tom pracuje.

Burgman 650 nebo 400

2.3.2018 v 17:03 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Burgman 650 nebo 400

3.3.2018 v 18:53 | Nahoru | #15

Bud píše: Ahoj, když jsem sháněl skútra já, tak jsem viděl na SCOTLANDU (nevím, jak se to správně píše) několik fotek z několika případů naprosto zničených částí variátoru u B 400. Mechanici tam podávají sem tam info o skútrech, které se jim dostanou na dílnu.


To bylo po čtvrtém majiteli kdy se tři předchozí v tom sami vrtali aby ušetřili za servis,ne? V česku běžná praxe.ono se tu nových až tak tolik neprodává,čili většina jsou dovezené šroty.

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

4.3.2018 v 14:10 | Nahoru | #16
maco> Je to možné. Ovšem v těch dovezených z I, F, a německa, tak se vrtali většinou servisy. To spíše našinec je kutil.... :)

3 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

22.3.2018 v 17:16 | Nahoru | #17
Ahoj, přesně tak. Už jsem měl možnost nahlédnout do více typů skútrů a to i zmiňovaných 400 a 650 . pánové ...věřte, že téměř všechny dovozy jsou stáčené tachometry. Ty skútry mívají najeto vždy minimálně jednou tolik km než ukazuje tachometr.
Teď k otázce zda 400 nebo 650.
Já vlastním 650 a čtyřstovky jsem měl ročník 2000 ještě s karbecem, ročník 2004 a ročník 2008 .
Pravda je, že je to skútr s o něco menší spotřebou (myslím stříkačky) a s možností méně závad. Ale na druhé straně kdo jednou sedne na 650 která je v pořádku a funguje jak má tak z ní už nechce slézt . Nepoměrně větší komfort při jízdě.....zážitek...kochačka.
Prosím vás.....berte na vědomí, že to co vám ti dovozci většinou nabízejí jsou téměř opotřebované stroje s neznámým počtem km a jsou zralé na minimálně na rozborku CVT a také další a další úkony . Já pár převodovek měl už rozdělaných a několik jsem jich upravoval a opravil . Už moc dobře poznám když ji rozdělám zda má natočeno 45 000 km jak píše tachometr a nebo 90 000 až 120 000 km když vidím opravdový stav řemenic .
Můj názor je ten, že ta 650 není katastrofa jak někteří říkají a píší ( popisují hrozné poruchové převodovky Diesel efekt a podobně) Ty stroje pokud se udržují tak vydrží opravdu velkou kilometráž . Problém je, že sem se prostě většinou už vozí téměř vraky vylítané k smrti. Uvědomte si, že například v Itálii se jezdí téměř celoročně . Borci na tom lítají denně do práce. Kolik najedete vy s autem do práce ? 10 000 ročně ? No tak spočítejte si to sami . Konec poučování. Omlouvám se nechal jsem se zase unést . Co můžu zkusit poradit? Z vlastní zkušenosti ? Pokud nemáte 90 000 a více na opravdu seriozní nákup stroje s doložitelnými km tak vybrat 650 která je kosmeticky pěkná . Bez oxidace, nedobouchanou tak aby se prostě líbila za 35 až 45000 a raději do ní něco vrazit a vše potřebné si udělat .
Vědět potom všem na čem vlastně jezdíte .
Osobně mohu třeba s CVT pomoci .
Jinak se omlouvám všem kteří se mnou nesouhlasí. Co člověk...to názor

Naposledy editováno 22.03.2018 17:19:37

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

22.3.2018 v 18:16 | Nahoru | #18
senkleer> naprostý souhlas, taky jsem vždy volil aby se mi moto líbila a servis jsem si pak udělal sám a věděl co mám, než věřit prodejci že top bylo dělaný.

1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

22.3.2018 v 19:05 | Nahoru | #19
senkleer> vloni jsem dovezl něco přes 100 skutru a stočil 4, všechny 4 na přání zákazníka, tak neplácej nesmysly když o tom nic nevíš, a hlavně nezobecňuj prosimtě jestli něco platí obecně tak to, že obecně nic neplatí např jsem měl stroj kterej za 16 měsíců najel 70tis a stroj kterej za 10 let najel 1700km...

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

23.3.2018 v 13:44 | Nahoru | #20
neznamyScooterD> Potrefená husa se ozvala a nebo jsi jeden z mála .

Měj se moc hezky a prodávej dále poctivě. Budeme ti věřit.

Burgman 650 nebo 400

23.3.2018 v 14:00 | Nahoru | #21
A ještě dovětek. Neobviňuji všechny dovozce. Možná je někdo poctivý. Z vlastní zkušenosti ale vím, že je to právě rozděláním CVT poznat. A skútrů jsem měl docela velké množství . Zda má udávaných 45 000 jako mají mimochodem téměř všechny inzerované motorky (docela dobrá shoda) nebo jestli je to minimálně jednou tolik. A stáčení tachometru na přání zákazníka je legální ? To se může ? To jako ten zákazník ho v následném prodeji inzeruje s původními km ?
Nemám vůbec zapotřebí s Tebou diskutovat jen jsi mě naštval , že jsi vulgární. Je z toho poznat jaký jsi.

1 reakcí na tento příspěvek Burgman 650 nebo 400

23.3.2018 v 15:19 | Nahoru | #22
A poslední prohlášení pro všechny co si čtou tohle vlákno. Dovozce z Českých Budějovic který reagoval na můj názor na snižování počtu najetých kilometrů je jistě poctivý. Doporučuji všem aby si u něj kupovali motocykly neb sníží počty ujetých km pouze na přání zákazníka. Takže když budete chtít...nechá vám původní km.
I vám zaručuji, že je slušný a pokud nastane nějaký problém ...bude na vás vždy za každých okolností slušný . I když se živí kšeftem jisto jistě bude i velmi šikovný a poradí vám odborně protože vozí 100 motorek za rok.
Já jsem hloupý a nic neumím. Jen plácám ......
Mějte se všichni moc fajn a zdravím dobré lidi. Honza

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

26.3.2018 v 11:19 | Nahoru | #23

senkleer píše: A poslední prohlášení pro všechny co si čtou tohle vlákno. Dovozce z Českých Budějovic který reagoval na můj názor na snižování počtu najetých kilometrů je jistě poctivý. Doporučuji všem aby si u něj kupovali motocykly neb sníží počty ujetých km pouze na přání zákazníka. Takže když budete chtít...nechá vám původní km. I vám zaručuji, že je slušný a pokud nastane nějaký problém ...bude na vás vždy za každých okolností slušný . I když se živí kšeftem jisto jistě bude i velmi šikovný a poradí vám odborně protože vozí 100 motorek za rok.
Já jsem hloupý a nic neumím. Jen plácám ......Mějte se všichni moc fajn a zdravím dobré lidi. Honza



napíšeš tu o mně že jsem podvodník a když Ti odvětím celkem slušně že se mýlíš začneš dělat uraženýho? WTF? to s tím zákazníkem jsem uvedl proto, že to není jen problém dovozců....

Apropo co Ti ten dovozce z Českých Budějovic napsal?

Reálně je situace taková že strojů s upravenými km nebude víc jak ca polovina a budou jen někde.... Skoro všechny dovozy stočené tacho je nesmysl, vůbec co se týče Francie, se kterou mám zkušenosti já, tam je vše po expertýze nezáv. firmou a jen u velmi malého množství strojů nedojde k odečtu km, a ikdyž k němu nedojde expert doplní zprávu o jeho kvalifikovaný odhad... Takže upravit km na takovém stroji bez vědomí kupujícího je značně rizikové....

A rada vemte tu která je kosmeticky pěkná neobouchaná je právě ta, na který jede celej stáčecí bussines, vezme se stroj co má 70 ale bylo o něj pečováno takže vypadá na 30 a stočí se na 30. Obouchanou vránu nikdo stáčet nebude protože to zisk nijak zásadně nezvýší.... Proč by někdo posílal TOPku na export?....

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

12.4.2018 v 14:25 | Nahoru | #24
Reakce na článeček od SENKLEER. Souhlasím s konstatováním, že to co dovozci dovezou v poslech pár letech je dost velká většina , stočeno minimálně o 15-25 tis.km a to už venku.(U Fr. dovozu je to trochu složitější..) V roce 2014 jsem kupoval Burgmana 400K7 a měl natočeno 24500km.(Moto Trade) V 35000km mě odešlo obložení spojky, což nasvědčovalo tomu, že ty km odpovídaly zkutečnosti. Jsem za to rád. Někdy ve 40tis. jsem řešil problém se vstřikováním F1, ale problém se vyřešil. Nyní mám 70tis.km a vše fuguje bez problémů. Je to asi tři dny jsem na Skútr bazaru na facebooku, lehúčko upozornil na podezřelé km a to jste měli vidět co se na mě spustilo jak od inzerenta M....H... 20 let dělám do moto atd. a dalších, že jsem ten příspěvek raději smazal. Zajímaly mě kubatury 400 a víš a všechny mají "natočeno" jen kolem 25-27 tis.km. Stačí si projít trochu inzeráty s dovozem.....Jak jsem napsal skútry s 25tis.km na tachometru se dovážely již v roce 2014 a dnes jsou stále stejné km.? Kupovat stroja podle km je v dnešní době moc špatné, a plně souhlasím s obsahem článečku. Pokud je člověk trošku "kutilem" si toho podělá dost a dost sám. Čekám ,že opět budu "napaden" někým, za to že jsem napsal svůj názor o km. na dovozech. ZDŮRAZŇUJI, NE VŠECHNY DOVOZY, NE VŠICHNI DOVOZCI, JSOU I POCTIVÍ. Nekamenovat za názor.

Naposledy editováno 12.04.2018 14:38:28

(reakce na) Burgman 650 nebo 400

9.7.2018 v 09:19 | Nahoru | #25
Ahoj, jsem už dědek a už jsem měl všechno a nevím do čeho jít. Gilera gp850, bmw 650gt, burgman650, kymco 700i. Jsem sice machanik, ale už se mě nechce se v něčem vrtat. Je to tak náročné si vyměnit řemen na Burgošu a CVT ,jak píšou.Zatím jsem měl pouze dva skůtry Aprilku 125, a Majestku 180 a pohoda na servis.Co je dobrej držák a nemusí to bejt 850.Diky za názor Sharki
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
neukazuje rychlost ani otacky,pomlc... Suzuki AN 650 Burgman karolzgalanty 6 11.3.2024 v 18:32 karolzgalanty
Neřadí + chyba F1 Suzuki AN 650 Burgman MajklPočernice 3 27.9.2023 v 16:20 MajklPočernice
Burgman AN 650 problémy při rozjezdu Suzuki AN 650 Burgman MilanCB 7 6.8.2023 v 13:11 PaMi
Regulátor napětí Suzuki AN 650 Burgman hanzaw 4 30.7.2023 v 12:37 hanzaw
startér Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Suzuki... salamander 8 5.6.2023 v 23:34 maco

TOPlist