globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure
Hledám něco na vejlety - pravděpodoně modely 2016. Máte někdo zkušenosti s novým Tigerem (modely 15 a 16)? Báwo je pořád stejný, ale zajímaly by mne postřehy ohledně nového WP podvozku a nové elektroniky na 800 XCX. Díky
Anketa: ?
Triumph Tiger 800 XCX
78%
32
BMW F 800 GS ADV
22%
9
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

25.4.2016 v 22:37 | Nahoru | #61

petrumr píše: 2 lizard- ty zasuvky DIN nejsou bmw . Mají jednu výhodu, že jsou kratší i s USB a mají kontakt proti vypadení v terénu a snesou více A



A toto jsi sehnal kde? Já sehnal pouze takovou hodně dlouhou fajfku, která nedrží a plete se...

Naposledy editováno 25.04.2016 22:43:10

(reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

25.4.2016 v 22:41 | Nahoru | #62
...viz foto


Naposledy editováno 25.04.2016 22:43:41

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

25.4.2016 v 23:04 | Nahoru | #63
Ja mam tu co um a mam ji z amazonu. Btw mam i tu zahnutou....

http://www.amazon.co...Socket/dp/B00QMTECNO

A u obou dvou kecaj s tim proudem.....

Naposledy editováno 25.04.2016 23:05:33

(reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

25.4.2016 v 23:08 | Nahoru | #64

MARTlN píše: Ja mam tu co um a mam ji z amazonu. Btw mam i tu zahnutou....
http://www.amazon.co...Socket/dp/B00QMTECNO
A u obou dvou kecaj s tim proudem.....



Dík, tato stačí. Hlavně je podstatně kratší než ta fajfka.
Já koukal jen na "ebay" a tam nic takového nebylo.

Naposledy editováno 25.04.2016 23:11:14

(reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

4.5.2016 v 01:54 | Nahoru | #65

2lizard píše: Ale prdlajs - fláknul jsem s tím dvakrát....nicméně bude hodně záležet na štěstí, neb jsou na ráně.
Nu vždy to padlo nalevou a blikač drží. Poprvé prasklo sklíčko v místě šroubku (nic co by se nepořešilo) a podruhé to vnitřní plastové zrcadlo (nic co by vadilo).
Nespornou výhodou TT (nevím jak u GS) je, že se jedná o jakési "univerzální blikače" za pár kaček


... no, právě kvůli předním blinkrům (zadní do kontaktu se zemí nepřijdou ani bez "padáků") a bočním plastům kolem chladiče jsem si pořídil ochr. rám SW-Motech, ale už při 25000 km se mě blinkry postupně začaly lámat a upadávat samy... Vadná série a asi i špatný návrh provedení (2012), kdy vibracemi trpěly nohy blinkrů, mezi plochou k připevnění a nohou se postupně dělaly trhliny až postupně praskly úplně... Každopádně model 2015 už toto asi nezná. A dále mě od podobných km v menší míře přetrvává problém serva, které řídí (nastavuje) volnoběžné otáčky - je to citlivé ústrojí, dle prodejce chráněné proti odstřikující vodě, ale není prachotěsné.... Skutečně stačí projet se pár km rychlejším tempem po prašné polní cestě a třeba další den již bez plynu motor sám při startu vůbec nechytne (nenaskočí). Asi ten stroj trochu důkladně prověřuji, když jsem během čtyř po sobě jdoucích dní najet každý den pár desítek km za úplně rozdílných podmínek: mlha-vlhko, zima při nule, větší teplo za sucha, jízda v dešti atd. pořád podobně dokola...Toto by chtělo ověřit a zajímá mě to, jak je to ošetřeno u modernizované verze, zda stále používá totožný, nevylepšený díl.... Kdo už má tolik km (s modelem 2015 ad.) s občasným výletem do prachu naježděno?

Naposledy editováno 04.05.2016 01:59:40

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

10.6.2016 v 16:57 | Nahoru | #66
Dovolím si trocha oživiť túto tému; vyberám si nový stroj pre budúcu sezónu a práve Tiger 800 a F 800GS sú hlavnými kandidátmi. Ono na moje kritériá (cenduro na asfaltky/spevnené cesty, ideálne 800, ale môže byť až liter, ABS, cena 200k alebo i trošku viac) moc strojov nie je - napadli ma ešte Versys (ale radový 4-valec mi moc nevyhovuje, jedine z núdze), Crossrunner (podľa cycle-ergo.com je tam trocha stiesnená pozícia pre človeka mojej výšky, tak neviem... a v Honde sa vyskúšať nedá, to díleri Triumphu a BMW majú podľa mňa lepší prístup; na druhej strane ten nový model môže byť dosť odlišný) a Varadero (tu mám trochu strach z toho, že to všetci popisujú ako ťažkú kravu).

Oba stroje som mal možnosť si vyskúšať (Tigra v XR verzii, GS normálne, no s "pohodlným" sedlom) a rád by som sa spýtal, či by mi majitelia alebo skúsenejší nemohli poradiť s pár vecami:
- Tiger XR má dosť nízko riadidlá, ako je na tom XCčko? Niekde som videl, že by ich snáď mohlo mať vyššie... Síce to plánujem na cesty, ale XCčku sa nebránim hlavne preto, že je väčšia ponuka (jazdených).
- Je pravda, že staré Tigre kúria ešte viac? I na tom testovacom mi to v nižších rýchlostiach prišlo dosť nepríjemné...
- Ako je to s tým tlmením? Staré majú Kayabu, alebo malo XC od začiatku WP? A je KYB výrazne horšie?
- Čo sa týka spoľahlivosti, tak sú problémy s blinkermi a voľnobehom? Alebo voľnobeh blbne iba pri jazdení v teréne?

- Je tu niekto, kto mal možnosť porovnať "komfortné" a normálne sedlo na GSku? Po 20 minútach na komfortnom ma komfortne bolel zadok, myslel som, že to bude tým, že som celý deň jazdil, ale po presadnutí na môjho Stroma bolesť prestala... tak neviem. Je super, že je vyššie, ale že sa presedí po 20 minútach...
- Nikde sa to nespomína a nemôžem nájsť fotky, som jediný človek, ktorému vadila pozícia zadnej brzdy na GS? Páka bola o pár cm nižšie, než som čakal, neviem, či sa to dá nejak nastaviť...? Radička mohla byť tiež trošku vyššie, ale na to sa dalo zvyknúť.
- Ak som správne prečítal, do roku 2009 (či 2010) mali motory nízku spoľahlivosť? Alebo mám od toho proste čakať nižšiu spoľahlivosť než u Japoncov a basta? (Verte či nie, doteraz som neprevádzkoval ani jedno nejaponské vozidlo.)

Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

16.6.2017 v 08:58 | Nahoru | #67
.

Naposledy editováno 15.07.2017 15:50:07

(reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

1.7.2017 v 12:24 | Nahoru | #68
...

Naposledy editováno 01.07.2017 12:26:39

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

10.8.2017 v 10:33 | Nahoru | #69
Mám takovou teoretickou otázku na majitele Tigra 800. Měl jsem možnost se svézt na verzi s litýma kolama 19/17 rv 2011 a na XC s drátěnýma 21/17 asi 2013 se zvýšenýma řidítkama. Na obou mi přišlo, že zatáčí hodně ztuha a abych někam zatočil, tak musím za řidítka hodně brát...ve srovnání s mojí starou babičkou a asi i všema velkýma cendurama, kde je to nastavené tak, aby se po rozjezdu daly ovládat lehce a "váha se ztratila". Je to jen můj divný první dojem a zvykne se na to, nebo co?

(reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

10.8.2017 v 12:53 | Nahoru | #70
karf> Mam Tigra XR 2015 a osobne mam pocit ze sa ovlada velmi lahko a jeho vahu vobec necitim.

Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

20.9.2017 v 16:46 | Nahoru | #71
XC 2011 trocha vo vyšších rýchlostiach, XR 2016 to nerobila. Ale neviem, či to nebude tým 21-palcovým kolesom vpredu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC karosa 7 7.5.2024 v 08:39 Radek_S
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS MartasUS 1 4.5.2024 v 11:25 Tomassino
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist