Koukal jsem , že je to vpodstatě jednoduché zařízení , velký zbytečný plastový obal , elektromotor , valec s pistem takto to vypadá
Někdo si to už takto na motorku upravil , přemýšlím také nad touto vychytavkou , kompresor rozebrat , odstranit velky plastovy obal a manometr-levne stejně nejsou moc přesné , kompresor bych nechal buď takto svleceny , nebo vych na něj udalal presny obal např. Z plechu cca 0,6mm , dale bych přemýšlel o odebrání originální hadici a úmysteni klasické rychlospojky a o hadici , většinou se klasické dělají s průměrem 8mm , kdybych použil hadici s menším průměrem , pomohlo by to kvůli tlaku či rychlosti husteni , jesli de vůbec takova vyrabi
Někdo si to už takto vyrobil , nemáte nějaké typy či rady jak na to , díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
lobo6 píše: By mne zajímalo kolik defektů každý zde diskutující musel na cestě řešit, a tím nemyslím mít u sebe nabitý telefon
Za mně - odhadem mezi 10 a 15Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
Naposledy editováno 19.03.2017 14:47:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
2 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
lobo6 píše: By mne zajímalo kolik defektů každý zde diskutující musel na cestě řešit, a tím nemyslím mít u sebe nabitý telefon
já cca 20-30.seikos píše: Vozim v kufrech uz asi 3 roky tento kompresor a porad funguje dobre
...slusnejlobo6 píše: Merhaut> Jeden defekt a tři procvaknutí při montáži to už mám vyzkoušeno také
Tak to mam taky vyzkouseno. Jinak 3 defekty za den se nechce ani verit. Pred tydnem jsem se vratil z "off-road" jezdeni v Portugalsku a za cely tyden jezdeni, jsme meli 3 defekty v obouch skupinach (celkem 18 motorek) Ale jezdili jsme vsichni na BMW 1200GS a za nami doprovodne auto - tz vymena zadniho kola je otazka asi 5 min.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
prackarr píše: já cca 20-30.
Proboha a kama jezdis. To musis snad jezdit "Off-road" po fabrice co vyrabi hrebiky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
1 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
dal jsem dovnitr 12V 40mm vetraček z komplu a kolecka nastrikal nejakou vazelinkou. snazil jsem se dostat aji nejaky olejik dovnitr k pistku. ted nevim jestli se mi to povedlo, mozna jo. Ty kompresory zdechaji na prehrati pistku nebo motorku.
kompresor slouzi hodne let a hlavne se skoro nezahriva .
dofukuju tim aji pneu u auta pri prezouvani a noproblemo. akorad to dele trvá.
casem jsem tam dal jeste jinej tlakomer s mensim rozsahem ,takze je presneji videt na tlak.
Nafoukal cca 3x pneu od auta 1 balon na fotbal 2x pneu od kola...
Když jsem potřeboval fouknout kolo od moto abych mohl dát knot do defektu tak přes 1,5 už nenafoukl....
Je to šunt ale jako novy, uložený, čekající na svou šanci je to fajn...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
Radar-dc píše: Ahoj ,já jsem osobně chytil defekt na Slovensku ve Vysokých Tatrách na obou kolech ( 10 šroub navřený na plocháči 3x3cm ) a byl to těžkej problém ( mám BMW 1600GTL ). Já měl v sadě 3 bombičky brácha taky a byl jsem rád,že jsem ty gumy nafouknul 6 ti bombičkama alespoň na 1,2 atm. Poté jsem se pomalu doploužil k asi 4 km vzdálenému hotelu a tam to dofouknul kompresorem na předepsaných 2,9 atm. Od té doby vozím knoty a ten kompresor co ukazuje Seikos a už jsem ho použil dvakrát na motorkách svých kamarádů.
Jednou jsme museli, u Tatry, vyvazat kolo. Bezdusak se nechytil k disku. Ale to pak jako v prirucce k Jave, vytahnout dusi, nacpat seno a doplizit se do civilizace.
seikos píše: Vozim v kufrech uz asi 3 roky tento kompresor a porad funguje dobre
Tenhle jsem koupil u Louise, nakonec skončil v autě. Foukám s ním pravidelně už pátým rokem...
pokud by to fungovalo i po připojení na baterku v případě vycucané baterie, tak celkem zajímavý řešení...
edit: Lidl-Powerbanka s kompresorem
Naposledy editováno 04.05.2018 17:14:06