Koukal jsem , že je to vpodstatě jednoduché zařízení , velký zbytečný plastový obal , elektromotor , valec s pistem takto to vypadá
Někdo si to už takto na motorku upravil , přemýšlím také nad touto vychytavkou , kompresor rozebrat , odstranit velky plastovy obal a manometr-levne stejně nejsou moc přesné , kompresor bych nechal buď takto svleceny , nebo vych na něj udalal presny obal např. Z plechu cca 0,6mm , dale bych přemýšlel o odebrání originální hadici a úmysteni klasické rychlospojky a o hadici , většinou se klasické dělají s průměrem 8mm , kdybych použil hadici s menším průměrem , pomohlo by to kvůli tlaku či rychlosti husteni , jesli de vůbec takova vyrabi
Někdo si to už takto vyrobil , nemáte nějaké typy či rady jak na to , díky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
lobo6 píše: Merhaut> Jeden defekt a tři procvaknutí při montáži to už mám vyzkoušeno také
Tak to mam taky vyzkouseno. Jinak 3 defekty za den se nechce ani verit. Pred tydnem jsem se vratil z "off-road" jezdeni v Portugalsku a za cely tyden jezdeni, jsme meli 3 defekty v obouch skupinach (celkem 18 motorek) Ale jezdili jsme vsichni na BMW 1200GS a za nami doprovodne auto - tz vymena zadniho kola je otazka asi 5 min.