Koukal jsem , že je to vpodstatě jednoduché zařízení , velký zbytečný plastový obal , elektromotor , valec s pistem takto to vypadá
Někdo si to už takto na motorku upravil , přemýšlím také nad touto vychytavkou , kompresor rozebrat , odstranit velky plastovy obal a manometr-levne stejně nejsou moc přesné , kompresor bych nechal buď takto svleceny , nebo vych na něj udalal presny obal např. Z plechu cca 0,6mm , dale bych přemýšlel o odebrání originální hadici a úmysteni klasické rychlospojky a o hadici , většinou se klasické dělají s průměrem 8mm , kdybych použil hadici s menším průměrem , pomohlo by to kvůli tlaku či rychlosti husteni , jesli de vůbec takova vyrabi
Někdo si to už takto vyrobil , nemáte nějaké typy či rady jak na to , díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
Radar-dc píše: Ahoj ,já jsem osobně chytil defekt na Slovensku ve Vysokých Tatrách na obou kolech ( 10 šroub navřený na plocháči 3x3cm ) a byl to těžkej problém ( mám BMW 1600GTL ). Já měl v sadě 3 bombičky brácha taky a byl jsem rád,že jsem ty gumy nafouknul 6 ti bombičkama alespoň na 1,2 atm. Poté jsem se pomalu doploužil k asi 4 km vzdálenému hotelu a tam to dofouknul kompresorem na předepsaných 2,9 atm. Od té doby vozím knoty a ten kompresor co ukazuje Seikos a už jsem ho použil dvakrát na motorkách svých kamarádů.
Jednou jsme museli, u Tatry, vyvazat kolo. Bezdusak se nechytil k disku. Ale to pak jako v prirucce k Jave, vytahnout dusi, nacpat seno a doplizit se do civilizace.